Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Audi

H νέα σχεδιαστική γλώσσα του νέου Audi A3 Sportback 

  • newsautoteam

Η έλευση της τέταρτης γενιάς, δεν αποτελεί απλώς μια επιβεβλημένη κίνηση ώστε το Α3 να αντιμετωπίσει τον ριζικά ανανεωμένο premium ανταγωνισμό αλλά υπογραμμίζει την αισθητική ανανέωση όλων των μοντέλων της Audi.

Η Audi όπως βέβαια και όλος ο γερμανικός όμιλος δεν μας έχει συνηθίσει σε τολμηρές αισθητικές αλλαγές.

Ωστόσο οφείλουμε να σημειώσουμε πως η πρόσφατη σχεδιαστική τάση της εταιρίας έχει αποκτήσει ένα ιδιαίτερα δυναμικό ύφος το οποίο προσδίδει έναν έντονο και ξεχωριστό χαρακτήρα ακόμα και σε μοτίβα που ακολουθούν τη λογική της εξέλιξης, κάτι που παρατηρείται κατά κόρον στην περίπτωση των μοντέλων της Audi. Με την πρώτη ματιά λοιπόν, αντιλαμβάνεσαι πως το νέο Α3 συνεχίζει από εκεί που άφησε το θέμα ο προκάτοχός του. Αντίστοιχες αναλογίες, αντίστοιχη λογική κόμπακτ station-wagon για την πεντάθυρη έκδοση Sportback -που θα είναι και η μόνη σε χάτσμπακ αμάξωμα- αλλά σε μια σιλουέτα που μοιάζει σαν να βγήκε από εντατικό πρόγραμμα εκγύμνασης cross-fit.

Η όψη έχει αποκτήσει περισσότερο δυναμισμό χάρη στα πιο στενά φωτιστικά σώματα, τους τονισμένους αεραγωγούς, την πιο τρισδιάστατη προοπτική της εξαγωνικής μάσκας και τις οξυμένες γραμμές. Η οπτική υπογραφή των εμπρός LED ημέρας θα διαφοροποιείται ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση του μοντέλου. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος οι εξατμίσεις θα είναι ορατές μόνο στα S3 και RS3 στα οποία οι απολήξεις θα λειτουργούν ως ενισχυτικά στοιχεία δυναμισμού. Οι ράγες οροφής ενισχύουν την αίσθηση ενός μικρού avant  που έχει το Α3 Sportback αν και αντικειμενικά μια τέτοια wagon έκδοση θα προσφέρεται μόνο στα συγγενικά Golf, Leon και Octavia. Αν και το τρίθυρο αμάξωμα καταργήθηκε οριστικά αργότερα μέσα στο χρόνο θα παρουσιαστεί και το A3 Sedan.

Αυτό που ενισχύει ακόμα περισσότερο το επιθετικό ύφος είναι τα φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά αλλά και η πτύχωση χαμηλά στα πλαϊνά του αμαξώματος που κατά κάποιο τρόπο θυμίζουν κάτι από τις αντίστοιχες λεπτομέρειες του αυθεντικού Quattro Coupe της δεκαετίας του ’80. Σαφώς πιο ριζική είναι η αλλαγή στο εσωτερικό που ίσως κάποιος αρκετά παρατηρητικός θα μπορούσε να ισχυριστεί πως έχει κάποιες επιρροές από την Lamborghini Urus βλέποντας τους δύο αεραγωγούς που πλαισιώνουν τον πίνακα οργάνων. Η αλήθεια είναι πως η αισθητική του εσωτερικού έχει αποκτήσει ένα πολύ πιο επιβλητικό και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο ύφος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Σημαντική διαφορά είναι η αντικατάσταση της αναδυόμενης από το ταμπλό οθόνης του συστήματος πολυμέσων με μια σταθερή οθόνη αφής που είναι τοποθετημένη με μικρή κλίση προς τον οδηγό στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και σηματοδοτεί την είσοδο του μεσαίου χάτσμπακ του Ingolstadt στη νέα ψηφιακή εποχή.

Το νέο Α3 βασίζεται στην εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB όπως και τα υπόλοιπα νέα μεσαία μοντέλα του ομίλου VW. Με μήκος 4,34 m και πλάτος 1,82 m το Α3 τέταρτης γενιάς είναι κατά 3 cm μακρύτερο και πιο φαρδύ από τον προκάτοχό του έχοντας όμως το ίδιο ύψος αλλά και το ίδιο μεταξόνιο των 2.64 m. Ωστόσο το εσωτερικό είναι πιο ευρύχωρο κυρίως για τους πίσω, λόγω της αύξησης του πλάτους ενώ και η χαμηλότερη τοποθέτηση των εμπρός καθισμάτων θα προσφέρει σε οδηγό και συνοδηγό μια πιο σπορτίφ αίσθηση αλλά και περισσότερο αέρα πάνω από τα κεφάλια τους. Αμετάβλητη στα 380 lt έχει παραμείνει η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ενώ με πεσμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων διαμορφώνεται ένας επίπεδος χώρος 1.200 lt.

Διαβάστε ακόμα: To Audi A3 έχει εξοπλισμό από αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών

Audi A1 Citycarver: Νεανικό και περιπετειώδες

Η ΑΒΤ αποκαλύπτει το Audi RSQ8 με τους 740 ίππους

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto