Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Προβάδισμα για τον Rovanpera

Ελλάδα 15:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Προβάδισμα για τον Rovanpera

ΑΓΩΝΕΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Προβάδισμα για τον Rovanpera

ΑΓΩΝΕΣ

Μετά την πανηγυρική εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την εντυπωσιακή υπέρ-ειδική γύρω από την Πλατεία Συντάγματος, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις πήρε τα βουνά!

Advertisement
Advertisement

Το σκέλος της Παρασκευής περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές και μετά τις πρώτες τρεις, έχει αποδειχθεί ο σκληρός χαρακτήρας του εθνικού μας αγώνα αφού υπήρξαν αρκετά απρόοπτα που ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά τη μάχη του τίτλου.

Αυτός που δεν πτοήθηκε ήταν ο νικητής του προηγούμενου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, Kalle Rovanpera. O Φινλανδός που έγινε ο νεότερος νικητής στην ιστορία του σπορ, εκμεταλλεύτηκε και τη σειρά εμφάνισης στις σκληρές ειδικές διαδρομές και παρότι στην ΕΔ Άγιοι Θεόδωροι 1 ήταν τέταρτος, επικράτησε τόσο στην ΕΔ Λουτράκι όσο και στην ΕΔ Άγιοι Θεόδωροι 2.

Έτσι ο οδηγός της Toyota «προσπέρασε» στη γενική κατάταξη τον Ott Tanak της Hyundai Motorsport. Η μεταξύ τους διαφορά είναι στα 3.8 δευτερόλεπτα. Όπως όλοι οι κορυφαίοι συνδυασμοί, ο Rovanpera ξεκίνησε το σκέλος χρησιμοποιώντας τη Scorpion ελαστικά σκληρής γόμας, τα οποία αποτέλεσαν πρόκληση: «Δύσκολες συνθήκες και είναι δύσκολο να βρεις πρόσφυση με αυτό το ελαστικό. Πρέπει να βρούμε πως να οδηγήσουμε με αυτό, δίχως να το ταλαιπωρήσουμε υπερβολικά. Η δεύτερη ειδική της ημέρας ήταν καλύτερη».

Advertisement
Advertisement

Αυτή ήταν η ειδική διαδρομή «Λουτράκι», μία δοκιμασία μήκους 19.40 χιλιομέτρων, στην οποία ουσιαστικά τέθηκε εκτός διεκδίκησης νίκης ένας εκ των διεκδικητών του τίτλου, ο Elfyn Evans. Ο οδηγός της Toyota αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης του Yaris WRC και καθυστέρησε να μπει στην ειδική, παίρνοντας ποινή 40 δευτερολέπτων. Πήρε εκκίνηση αλλά με τα προβλήματα να συνεχίζονται, έχασε έδαφος και έχασε ακόμα περισσότερο στο δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους. Πλέον είναι 2 λεπτά και 22 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

Πίσω από το δίδυμο της κορυφής με τους Rovanpera-Tanak, συναντάμε τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier. Ο Γάλλος έχει χάσει μόνο 7.5 δευτερόλεπτα, παρότι ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας, «καθαρίζει» τις χωμάτινες ειδικές με το Toyota Yaris WRC.

Advertisement

Τέταρτος είναι ο Dani Sordo με Hyundai i20 Coupe WRC, παρότι πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων γιατί εκκίνησε πρόωρα την ΕΔ3. Όσο για τον Thierry Neuville που ουσιαστικά είναι ο μοναδικός οδηγός της Κορεάτικης ομάδας που έχει ελπίδες για τον τίτλο, τα πράγματα δεν εξελίσσονται καθόλου καλά.

Αρχικά είχε προβλήματα με τη συμπεριφορά του Hyundai i20 Coupe WRC. Ο Βέλγος δήλωσε: «Δεν νιώθω 100% αυτοπεποίθηση με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Σε κάποια σημεία χάνω το πίσω μέρος, σε άλλα το εμπρός. Κάναμε κάποιες αλλαγές και η αίσθηση ήταν λίγο καλύτερη αλλά αυτό δεν είναι αρκετό». Όμως στο σημείο αλλαγής ελαστικών πριν το δεύτερο πέρασμα από τη μήκους 17.54 χιλιομέτρων ειδική των Αγίων Θεοδώρων, δεν μπορούσε να ξεκινήσει το αγωνιστικό του, με αποτέλεσμα να φτάσει με καθυστέρηση στην έναρξη της ειδικής.

Advertisement

Κι εκτός αυτού μπήκε ξανά στη μάχη χωρίς υδραυλική υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης. Ο Βέλγος έδωσε μάχη στην απαιτητική ΕΔ και έφτασε στον τερματισμό με απώλειες τεσσάρων λεπτών.

«Είναι μία ημέρα που θέλω να ξεχάσω. Όμως δεν θα το βάλουμε κάτω», είπε ο Neuville.

Advertisement

Στην 5η και την 6η θέση της γενικής κατάταξης είναι τα δύο Ford Fiesta WRC της M-Sport, με τους Adrien Fourmaux και Gus Greensmith που προσπαθούν να εξοικειωθούν με τις απαιτήσεις των ελληνικών βουνών, τα οποία αντιμετωπίζουν για πρώτη φορά στην καριέρα τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ράλλυ Ακρόπολις: Όλα τα περάσματα των πληρωμάτων στο Σύνταγμα (video)

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έδωσε την εκκίνηση

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με έμφαση στην οδική ασφάλεια