Στρέφεται στη Ferrari η Red Bull;
FORMULA 1Στρέφεται στη Ferrari η Red Bull;
FORMULA 1Ενώ μέχρι πρότινος κάτι τέτοιο θα φάνταζε ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας, τα τελευταία 24ωρα συζητιέται όλο και περισσότερο. Αναφερόμαστε φυσικά στο ενδεχόμενο συνεργασίας της Red Bull με τη… Ferrari!
TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)
WHAT CAR
Η συνεργασία με τη Renault που παρέχει τις μονάδες ισχύος είναι ξεκάθαρο πως πάει από το κακό στο χειρότερο, με την πλευρά της αυστριακής ομάδας να έχει δηλώνει απογοητευμένη από τις συνεχείς, άκαρπες υποσχέσεις για βελτίωση της γαλλικής μονάδας.
Από την άλλη, η σχεδόν… απελπισμένη προσπάθεια να πειστεί η Audi να κάνει το μεγάλο βήμα προς της Formula 1 ώστε να ενώσει τις δυνάμεις της με τη Red Bull, δεν δείχνει να αποδίδει. Στο Ίγκολσταντ δεν δείχνουν ακόμα σημάδια πως σκοπεύουν να πάρουν την προσοχή τους από τους αγώνες αντοχής και το DTM.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα λοιπόν για τους «ταύρους» που φέρονται να πήραν γενναίες αποφάσεις. Έτσι λοιπόν υπάρχει έντονη φημολογία πως στο περιθώριο του Grand Prix Καναδά υπήρξε συνάντηση με την πλευρά της Ferrari, για να συζητηθεί το ενδεχόμενο μίας συνεργασίας που ουδείς ανέμενε!
Μάλιστα, οι συζητήσεις αφορούσαν και τη Scuderia Toro Rosso που άλλωστε «φορούσε» μέχρι και το 2013 κινητήρες της Ferrari, παρότι η RBR ήταν στο στρατόπεδο της Renault. Πως μπορεί λοιπόν να δουλέψει το παραπάνω σενάριο;
Μόνο εφόσον ο Maurizio Arrivabene και το μεγάλο αφεντικό, Sergio Marchionne, πείσουν τον Dietrich Mateschitz πως θα παρέχουν στην πρώτη του ομάδα, ότι και στη Scuderia. Δηλαδή μονάδα ισχύος με τις τελευταίες αναβαθμίσεις, που δεν θα υστερεί σε τίποτα σε σχέση με εκείνη της εργοστασιακής ομάδας της Ferrari.
Όσο για την STR, θα εντασσόταν στο «πελατολόγιο», λαμβάνοντας τα… προϊόντα που λαμβάνουν τώρα οι Sauber και Manor αλλά και η Haas από την επόμενη αγωνιστική σεζόν. Δηλαδή έναν κινητήρα… Β’ Κλάσης, που θα προσφέρει 20 με 30 άλογα λιγότερα. Όλα αυτά, με συνολικό κόστος για τον Mateschitz που θα κυμαίνεται κοντά στα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Απείρως λιγότερα δηλαδή από τη μοναδική άλλη επιλογή που υπήρχε στο τραπέζι και ήθελε τη Red Bull, μετά το σασί, να αρχίσει να κατασκευάζει και δικούς της κινητήρες.
Φυσικά, όντας στα χαρακώματα με τη Renault, το σενάριο που ήθελε τον Mateschitz να τους πουλάει την Toro Rosso, πλέον είναι εξαιρετικά απίθανο.