H Stellantis κάνει στροφή στις υβριδικές τεχνολογίες
ΝΕΑ
Η Stellantis ανακοίνωσε στο Μόναχο την αναθεωρημένη στρατηγική της αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της.
Ο Όμιλος Stellantis πρόκειται να ακολουθήσει την πρακτική του Ομίλου Volkswagen και να εξελίξει υβριδικά συστήματα για τα ευρωπαϊκά μοντέλα του.
WHAT CAR
Αυτό ανακοίνωσε Ζαν-Φιλίπ Εμπαρατό (Jean-Philippe Imparato) Επιχειρησιακός Διευθυντής της Stellantis, ο οποίος δήλωσε ότι η παραγωγή των νέων υβριδικών εκδόσεων θα ξεκινήσει σε δύο έως τρία χρόνια από τώρα.

Όπως είπε, η επιδίωξή τους στον ‘Όμιλο είναι να εντάξουν πλήρως υβριδικά σύνολα κίνησης στην γκάμα των compact και μεσαίων μοντέλων του.
Ο Εμπαρατό τόνισε ότι η Stellantis επενδύει σε πολλαπλές λύσεις κίνησης για να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους της, εγκαταλείποντας πλέον τον στόχο αποκλειστικής διάθεσης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη έως το 2030.

Συνομιλώντας με δημοσιογράφους στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, εξήγησε τους τρεις βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής.
Σε ό,τι αφορά στα ήπια υβριδικά, τα τελευταία τρία χρόνια η ό Όμιλος έχει λανσάρει 48βολτα συστήματα, επιτυγχάνοντας έως και 20% χαμηλότερη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα. Όπως είπε, ήδη αναπτύσσεται η δεύτερη -και σε κάποιες περιπτώσεις και η τρίτη- γενιά συστημάτων ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.
Για το πλήρες υβριδικό σύστημα (full hybrid), ο Εμπαρατό δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες. Ωστόσο, σημείωσε ότι απαιτούν τη μεγαλύτερη επένδυση σε χρόνο και χρήμα.

Ανέφερε ακόμη την πιθανότητα εξηλεκτρισμού και πετρελαιοκινητήρων οι οποίοι χρησιμοποιούνται στα μεγάλα βαν του ομίλου. Στις ΗΠΑ, ο Όμιλος Stellantis ετοιμάζει νέο σύστημα για το Jeep Cherokee, το οποίο θα έχει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων που θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και την απαραίτητη μπαταρία.
Αναφορικά με τα Plug-in Hybrid η Stellantis θα συνεχίσει την ανάπτυξη εκδόσεων με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Ο Εμπαρατό επεσήμανε την ανάγκη η Ευρωπαϊκή Ένωση να «παραμείνει επιεικής» όσον αφορά στην εφαρμογή του νέου κανονισμού για τη μείωση του μέσου όρου εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα μετά το 2027, καθώς επηρεάζει άμεσα τις πιστοποιημένες εκπομπές των PHEV οχημάτων.
Τέλος, χαρακτήρισε «ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα» τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που έχουν θερμικό κινητήρα ο οποίος λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια (range extender), κάτι που σημαίνει ότι πιθανόν να εφαρμοστεί η συγκεκριμένη τεχνολογία και στα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
7 λάθη με τα παιδικά καθίσματα που κάνουν πολλοί γονείς
Ο σχεδιαστής της Mercedes τα «χώνει» σε Audi και BMW
Auto Thessaloniki 2025: Ρεκόρ επισκεψιμότητας από το πρώτο Σαββατοκύριακο