Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

E65: Στο 75% η πρόοδος στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία

Ελλάδα 7:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

E65: Στο 75% η πρόοδος στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία

ΝΕΑ

Με ορίζοντα ολοκλήρωσης το πρώτο εξάμηνο του 2026, ο βόρειος Ε65 εξελίσσεται σε έναν από τους σημαντικότερους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Advertisement
Advertisement

Σημαντική πρόοδο καταγράφει η κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, από την Καλαμπάκα έως την Εγνατία Οδό, καθώς η συνολική πρόοδος του έργου έφτασε το 75,1%. Το έργο, το οποίο ξεκίνησε το 2021 και κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ, αναμένεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην κυκλοφορία μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026.

Μέχρι σήμερα, έχουν καταβληθεί 384 εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, ενώ σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης. Το κατασκευαστικό μέτωπο διαθέτει 780 εργαζόμενους και 440 μηχανήματα έργου.

Οδικός άξονας εθνικής σημασίας

Advertisement
Advertisement

Το βόρειο τμήμα του Ε65 έχει μήκος 70,5 χλμ. και περιλαμβάνει:

  • 2 δίδυμες σήραγγες και 1 μονής κατεύθυνσης
  • 23 γέφυρες
  • 6 ανισόπεδους κόμβους
  • 3 χώρους στάθμευσης & ανάπαυσης
  • 2 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών
  • 1 μετωπικό και 2 πλευρικούς σταθμούς διοδίων
  • 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης
  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία (Μάρτιος 2025), η πρόοδος ανά κατηγορία έργου έχει ως εξής:

  • Σήραγγες: 98,5%
  • Γέφυρες: 95,9%
  • Χωματουργικά: 85,3%
  • Ασφαλτικά: 44,9%

Η χάραξη αποφεύγει μεγάλα τεχνικά έργα, με τις σήραγγες να μην ξεπερνούν τα 400 μέτρα.

Advertisement

Ραχοκοκαλιά για τη Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία

Η ολοκλήρωση του έργου θα ενώσει τη Λαμία με τα Γρεβενά, συνδέοντας την Κεντρική με τη Βόρεια Ελλάδα και συμβάλλοντας καθοριστικά στην οδική ασφάλεια, την τουριστική πρόσβαση και την τοπική ανάπτυξη.

Advertisement

Με 136 χιλιόμετρα ήδη σε κυκλοφορία, ο Ε65 θα φτάσει τα 182 χλμ. συνολικά, προσφέροντας ταχεία σύνδεση με προορισμούς όπως τα Τρίκαλα, τα Μετέωρα και η Δυτική Μακεδονία.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και θεωρείται – μαζί με τον ΒΟΑΚ και το Πάτρα-Πύργος – ένα από τα μεγαλύτερα εν εξελίξει οδικά έργα στην Ελλάδα.