Υβριδικό diesel από την Mazda
ΝΕΑΥβριδικό diesel από την Mazda
ΝΕΑH ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει μία πετρελαιοκίνητη υβριδική πλατφόρμα η οποία προορίζεται με το λανσάρισμα νέων μοντέλων το 2016.
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (nima244@gmail.com)
WHAT CAR
Αν τελικά ισχύσουν οι συγκεκριμένες που προέρχονται από την ιστοσελίδα “The Japan News”, τότε η Mazda θα είναι η πρώτη ιαπωνική εταιρεία που θα λανσάρει στην αγορά πετρελαιοκίνητα υβριδικά μοντέλα. Όπως συμβαίνει σε όλες τις υβριδικές πλατφόρμες, έτσι και σε αυτή της Mazda ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι η βασική κινητήρια δύναμη και θα υποβαστάζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για το πιο μοντέλο θα είναι αυτό που θα υποδεχτεί τη νέα υβριδική διάταξη, αλλά οι πληροφορίες μας συγκλίνουν προς το δημοφιλέστερο Mazda3 και λιγότερο προς το Mazda6. Σύμφωνα πάντα με την ιαπωνική ιστοσελίδα, η κατανάλωση του υβριδικού diesel θα είναι 30% μικρότερη από μία αντίστοιχη συμβατική έκδοση και θα κυμαίνεται στα περίπου 2,5 lt/100 km.
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως – αν δεν το ξέρετε – υπάρχει υβριδικό Mazda3 (το μοντέλο στην φωτογραφία) με βενζινοκινητήρα 2.0 SkyActiv-G με κιβώτιο CVT και τυποποιημένη κατανάλωση στα 3,2 lt/100 km.