DTM: Παρθενική νίκη για τον Martin (updated)
DTMDTM: Παρθενική νίκη για τον Martin (updated)
DTM
Σε έναν επεισοδιακό αγώνα με δύο εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, ο Maxime Martin χάρισε στη BMW την τρίτη φετινή της νίκη και στον εαυτό του την παρθενική στο θεσμό.
WHAT CAR
Ένα 24ωρο μετά την επίτευξη της επίσης πρώτηςτου pole position στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού στο οποίο κάνει φέτος ντεμπούτο, ο 28χρονος κατάφερε να οδηγήσει ώριμα και συγκροτημένα με προορισμό το ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο Βέλγος δεν απειλήθηκε εντός πίστας από τους αντιπάλους του, ούτε πτοήθηκε από τις δύο αλλαγές στη ροή του αγώνα λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας – αν και η πρώτη έδειχνε να του χαλάει τα σχέδια. Ήρθε στον 23ο γύρο για να απομακρυνθεί το RS5 DTM του Timo Scheider που είχε ακινητοποιηθεί στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Η παραπάνω εξέλιξη φάνηκε πως θα ευνοούσε όσους εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα ελαστικών σκοπεύοντας στο να “επιτεθούν” στα τελευταία στάδια του αγώνα.
Όταν όμως πέντε γύρους μετά άρχισε ξανά η δράση, ο περυσινός πρωταθλητής Mike Rockenfeller έπεσε πάνω στον Adrien Tambay (αμφότεροι με Audi) προκαλώντας ξανά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Οι έξι γύροι που έμεινε εντός αυτής, ουσιαστικά χάρισαν μαξιλαράκι ασφαλείας στον Martin που στους 10 τελευταίους δεν υπήρχε χρόνος να απειληθεί και έφτασε έτσι στην πρώτη του νίκη. Το ίδιο άνετα έφτασε στη δεύτερη θέση ο Bruno Spengler, με τη BMW να κάνει το 1-2.
Πίσω τους όμως έγινε χαμός. Ενώ ο πρώην οδηγός της F1, Timo Glock, κρατούσε με πάθος την τρίτη θέση, στους τελευταίους γύρους έπεσε η απόδοση των ελαστικών του – όπως είχε συμβεί και στην Ουγγαρία. Τουλάχιστον αυτή τη φορά κατάφερε να παραμείνει στους βαθμούς, τερματίζοντας έκτος. Τη θέση στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου άρπαξε για μία ακόμα φορά ο έμπειρος Mattias Ekstrom, ανεβαίνοντας έτσι και στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, 20 β. πίσω από τον πρωτοπόρο της κατάταξης και τέταρτο στη Μόσχα, Marco Wittmann.
Μετά την καλή εμφάνιση στις κατατακτήριες, ο Nico Muller έκανε και καλό αγώνα, τερματίζοντας πέμπτος. Πίσω από τον Glock βρέθηκε η πρώτη Mercedes, με τον Christian Vietoris να επωφελείται των αυτοκινήτων ασφαλείας και να σκαρφαλώνει από την 21η, στην 7η θέση. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν η C-Coupe του Pascal Wehrlein, το RS5 του Edoardo Mortara και η M4 του Augusto Farfus.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. | Maxime Martin | RMG BMW | 1h15m09.422s |
2. | Bruno Spengler | Schnitzer BMW | +4.259s |
3. | Mattias Ekstrom | Abt Audi | +9.454s |
4. | Marco Wittmann | RMG BMW | +9.591s |
5. | Nico Muller | Rosberg Audi | +10.740s |
6. | Timo Glock | MTEK BMW | +15.632s |
7. | Christian Vietoris | HWA Mercedes | +16.553s |
8. | Pascal Wehrlein | HWA Mercedes | +19.300s |
9. | Edoardo Mortara | Abt Audi | +20.987s |
10. | Augusto Farfus | RBM BMW | +21.110s |
11. | Antonio Felix da Costa | MTEK BMW | +21.636s |
12. | Miguel Molina | Abt Audi | +21.668s |
13. | Martin Tomczyk | Schnitzer BMW | +27.181s |
14. | Robert Wickens | HWA Mercedes | +28.109s |
15. | Daniel Juncadella | Mucke Mercedes | +28.625s |
16. | Gary Paffett | HWA Mercedes | +29.039s |
17. | Joey Hand | RBM BMW | +29.759s |
18. | Vitaly Petrov | Mucke Mercedes | +39.933s |
Στη βαθμολογία, ο Wittmamnn έφτασε τους 70 πόντους, με τον Ekstrom πλέον στους 50 ενώ ο Spengler “έπιασε” τον Mortara στους 41. Ο Rockenfeller έφτασε τους 35, έναντι 33 του Martin, 31 του Vietoris, 28 του Tambay, 26 του Molina και 25 του νικητή στο Νόριζρινγκ, Robert Wickens.
Επόμενος αγώνας του DTM, στις 3 Αυγούστου στην Αυστρία.