Η Tesla «δένει» τους οδηγούς της και στους κοτσαδόρους
ΝΕΑΗ Tesla «δένει» τους οδηγούς της και στους κοτσαδόρους
ΝΕΑΗ εταιρία του Elon Musk δεν αφήνει τίποτα χωρίς να βγάλει κέρδος. Ακόμα και από τους κοτσαδόρους των αυτοκινήτων της.
Τα παράπονα για την πρακτική της Tesla να χρεώνει ακόμα και… τον αέρα που αναπνέουν οι πελάτες της δεν έχουν τέλος. Και ένα νέο επεισόδιο στο μακρύ αυτό σίριαλ έρχεται να προστεθεί, αυτή τη φορά με θέμα ένα απλό εξάρτημα, τον κοτσαδόρο.
WHAT CAR
Το περιστατικό καταγράφεται στην Βρετανία, όπου ένας ιδιοκτήτης της Tesla ανακάλυψε ότι δεν μπορεί να βάλει το πρόγραμμα trailer mode, καθώς ο κοτσαδόρος που χρησιμοποιεί δεν είναι ο επίσημος της Tesla αλλά κάποιος που έχει αγοράσει από την ελεύθερη αγορά.
Το πρόβλημα εδώ δεν είναι μόνο ότι η Tesla ουσιαστικά σου απαγορεύει να αγοράσεις ένα εξάρτημα από όπου θέλεις. Αλλά και το ότι, ακόμα και αν θέλεις να αγοράσεις τον δικό της, με έξτρα κόστος 1.200 δολάρια, αυτό έχει… εξαντληθεί (τουλάχιστον στην Βρετανία και για το Model Y στο οποίο αναφερόμαστε).
Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, ονόματι Scott Helme, δημοσιοποίησε την υπόθεση στο Twitter κατευθείαν στον λογαριασμό του Musk, ζητώντας από αυτόν “κοινή λογική”.
Η εταιρία πάντως του απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, και ότι δεν του συνιστά να χρησιμοποιήσει άλλο κοτσαδόρο για έλξη τρέιλερ. Και παράλληλα του εξήγησε ότι θα πρέπει να περιμένει γιατί υπάρχει έλλειψη σε μικροεπεξεργαστές έτσι ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει το εγκεκριμένο πρόγραμμα trailer mode της Tesla.
Range Rover, BMW, Audi, Ford. They all had tow bars fitted and when you connect the trailer, you get the icon on the screen. No restrictions from any of those manufacturer to force me to buy their tow bar. Escalated with @Tesla but we’ve apparently reached the end of the line.
Advertisement— Scott Helme (@Scott_Helme) October 27, 2022
O ιδιοκτήτης πάντως δηλώνει φοβερά ενοχλημένος από όλη αυτή την κατάσταση και βέβαια από το γεγονός ότι πλήρωσε έναν κοτσαδόρο χωρίς να μπορεί να τον χρησιμοποιήσει. Μάλιστα υποστηρίζει ότι στο manual του αυτοκινήτου δεν αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο.
Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το 2021 ένας ακόμα ιδιοκτήτης Tesla είχε την ίδια περιπέτεια. Και όσο και αν φαίνεται λογικό και μιας μορφής ένδειξη υπευθυνότητας από την εταιρία να μην επιτρέπει τις aftermarket επεμβάσεις (ιδίως αν σκεφτούμε τις διάφορες πατέντες που γίνονται με τους κοτσαδόρους στην χώρα μας), η ουσία είναι ότι η προσέγγιση της Tesla αλλάζει συνολικά την αντίληψη που έχουμε ότι μπορούμε να επιλέγουμε εμείς την διαμόρφωση του αυτοκινήτου μας.
Η Tesla -και ακόμα περισσότερο το αφεντικό της- ήρθαν για να αλλάξουν πολλά από όσα γνωρίζουμε για τα αυτοκίνητα και όχι μόνο. Και μάλλον βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πότε ανοίγει το κατάστημα της Tesla στην Αθήνα;
Δείτε τα απίστευτα γκάζια του φορτηγού της Tesla! (+video)
Δικηγόροι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για Tesla