Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ντεμπούτο για το Ypsilon Elefantino ‘14

Ελλάδα 8:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ντεμπούτο για το Ypsilon Elefantino ‘14

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ντεμπούτο για το Ypsilon Elefantino ‘14

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Lancia επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για την παρουσίαση του Ypsilon Elefantino ’14.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Ένα όνομα συνδεμένο με την ιταλική μάρκα επί δεκαετίες, καθώς το 1943 είχε επιλεγεί από τον Gianni Lanci, γιο του ιδρυτή της Vincenzo, ως σήμα της αγωνιστικής ομάδας. Χρησιμοποιήθηκε ξανά την περίοδο 1997-2003 στο Ypsilon και η τρίτη περίοδος χρήσης του ξεκίνησε πέρυσι με το 5θυρο Ypsilon. Τώρα, οι Ιταλοί έρχονται να διευρύνουν τη γκάμα του με πληθώρα επιλογών για το απαιτητικό νεανικό κοινό.

Η διάθεση του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει από τον Μάρτιο και θα προσφέρεται σε τρία νέα χρώματα: Kaki Grey, Zaffiro Blue and Carrara Grey, σε συνδυασμό με τις αποχρώσεις «Lime», «Watermelon» και «Coconut». Το λογότυπο «Elefantino» θα βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο πορτ παγκάζ ενώ το «Y» στο πλάι. Οι Ιταλοί προσφέρουν δύο χρωματικές επιλογές για λεπτομέρειες όπως η γρίλια του προφυλακτήρα και οι καθρέφτες: σε γυαλιστερό μαύρο ή ματ γκρι χρώμα.

Advertisement
Advertisement

Πέρα από τις νέες επιλογές στην παλέτα, το Lancia Ypsilon Elefantino ’14 θα διατίθεται και στα χρώματα Neve White, Vulcano Black, Argilla Red, Turchese, Pietra Grey, Argento Grey και Aurora Purple.

Το Elefantino ’14 θα έχει και έξι διαφορετικά πακέτα εξατομίκευσης, δύο για κάθε βασική χρωματική επιλογή. Αυτά είναι τα «Camouflage» και «Lime Colour Touch», «Animalier» και «Watermelon Colour Touch» αλλά και τα «Pois» και «Coconut Colour Touch».

Advertisement

Νέες στιλιστικές επιλογές συναντάμε και στο εσωτερικό: νέα γραφικά, ραφές που κάνουν αντίθεση και το λογότυπο «Ypsilon» ενώ το δίλημμα γυαλιστερού μαύρου ή ματ γκι, αφορά και στον πίνακα οργάνων.

Advertisement

Κάτω από το καπό υπάρχουν επίσης διάφορες επιλογές: από τον 1.2 lt βενζινοκινητήρα απόδοσης 69 PS και τον 900άρη Turbo TwinAir των 85 PS με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο, έως τον 1.3 lt MultiJet TurboDiesel των 95 PS αλλά και τις εναλλακτικές προτάσεις 1.2 LPG bi-fuel και 0.9 Turbo TwinAir Methane bi-fuel. Ειδικά ο τελευταίος, είναι ο πρώτος twin-turbo κινητήρας μεθανίου στην αγορά και προσφέρει κατανάλωση μόλις στα 3.1 lt/100 km, με τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα 86 g/km.