Ο όμιλος Hyundai σταματά την εξέλιξη θερμικών κινητήρων
ΝΕΑΟ όμιλος Hyundai σταματά την εξέλιξη θερμικών κινητήρων
ΝΕΑΗ αποχώρηση του επικεφαλής του τμήματος Albert Biermann ήταν μια πρώτη ένδειξη για αυτή την εξέλιξη.
H κίνηση του ομίλου Hyundai να σταματήσει την εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης μπορεί να ακούγεται περίεργη αλλά είναι μια αναμενόμενη απόφαση. Ειδικά από τη στιγμή που οι Κορεάτες θέλουν να προετοιμαστούν για το επόμενό τους βήμα στην ηλεκτροκίνηση. Που περιλαμβάνει και μια νέα πλατφόρμα, εκτός της E-GMP.
WHAT CAR
Το συγκεκριμένο τμήμα έχει έδρα στο τεράστιο κέντρο R&D (Έρευνας και Εξέλιξης) των Hyundai και Kia που εδρεύει στην πόλη Namyang, έχει προσωπικό που ξεπερνά τους 12.000 εργαζόμενους και στο οποίο επικεφαλής ήταν μέχρι πρότινος ο Albert Biermann. Που πλέον είναι τεχνικός σύμβουλος του ομίλου.
Όλοι οι μηχανικοί που εργάζονταν στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων εσωτερικής καύσης μετακινήθηκαν στο R&D των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ γενικά όλα τα τμήματα που είχαν σχέση με ICE (internal combustion engines- κινητήρες εσωτερικής καύσης) πλέον ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση. Και πλαισιώνουν το νέο τμήμα εξέλιξης μπαταριών που ιδρύθηκε στην Namyang.
Το πλάνο για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai περιλαμβάνει μετά το Ioniq 5 που θα είναι στη χώρα μας προς την άνοιξη το Ioniq 6 το 2022 και το Ioniq 7 το 2024. To Κia EV6 αντίστοιχα θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον Ιανουάριο, ενώ θα ακολουθήσει το EV9 που επίσης προγραμματίζεται για το 2024.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να διευκρινήσουμε πως οι υπάρχοντες κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου σε όλες τις μορφές τους -με ή χωρίς εξηλεκτρισμό δηλαδή- θα συνεχίσουν να διατίθενται κανονικά όσο αυτό είναι εφικτό. Αυτό που δεν θα έχουν θα είναι ολοκαίνουργιους διαδόχους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε στην Ισπανία το Κia EV6
Με το Hyundai Ioniq 5 στη Βαλένθια (+video)
Hyundai: Ετοιμάζει «καυτή» εκδοχή του Ioniq 5