Το νέο Audi RS 3 driftάρει από το… εργοστάσιο
ΝΕΑΤο νέο Audi RS 3 driftάρει από το… εργοστάσιο
ΝΕΑΜια λειτουργία, ειδικά εξελιγμένη για το εκρηκτικό Audi RS 3, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να έχει ξεκάθαρα υπερστροφική συμπεριφορά και δυνατότητα μεταφοράς έως και 1.750 Nm ροπής σε έναν από τους πίσω τροχούς.
Το νέο Audi RS 3 ξεχωρίζει από τις αξιοσημείωτες επιδόσεις του, ωστόσο -ταυτόχρονα- ο μικρομεσαίος “πύραυλος” μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικός και να ζωγραφίσει αμέσως ένα χαμόγελο στον οδηγό με μόνο μία… λειτουργία.
WHAT CAR
Η Audi ανέπτυξε μία λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear – ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία. Χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη ρύθμιση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στα semi-slick ελαστικά που, για πρώτη φορά, διατίθενται για το RS 3 ως εργοστασιακή επιλογή.
Σε αυτήν την περίπτωση, ο κατανεμητής ροπής παρέχει μια ιδιαίτερα δυναμική, σπορ διαδρομή κατά μήκος του διαμήκους άξονα με όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή και υπερστροφή. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να επιλεχθούν μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select, το οποίο προσφέρει επίσης τα ακόλουθα προφίλ: comfort, auto, dynamic, RS Individual και efficiency.
Μια άλλη νέα προσθήκη στο RS 3 είναι ο modular vehicle dynamics controller (mVDC), που διασφαλίζει ότι τα συστήματα πλαισίου αλληλοεπιδρούν με μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο γρήγορα στο νέο RS 3.
Για να γίνει αυτό, το κεντρικό σύστημα συλλέγει δεδομένα από όλα τα εξαρτήματα που σχετίζονται με την πλευρική δυναμική. Ο mVDC συγχρονίζει τις μονάδες ελέγχου ροπής, τους προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες και τον έλεγχο ροπής σε κάθε τροχό για οδήγηση και χειρισμό υψηλής ακρίβειας. Συνολικά, αυξάνει την ευελιξία ολόκληρου του οχήματος, ειδικά σε δυναμικές, απαιτητικές διαδρομές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi Q4 e-tron: Η πιο σύγχρονη τεχνολογία στις μπαταρίες
Ο Ken Block αποκάλυψε το δικό του Audi με 746 ίππους (+video)
Οδηγούμε το νέο Audi RS 3 στην Ελλάδα