Όλο και πιο κοντά στην επίσημη αποκάλυψη το νέο VW T7
ΝΕΑΌλο και πιο κοντά στην επίσημη αποκάλυψη το νέο VW T7
ΝΕΑΗ Volkswagen παρουσίασε μια εικόνα teaser για το pickup Amarok του 2022 την προηγούμενη εβδομάδα και τώρα ακολουθεί μια παρόμοια προσέγγιση και για το νέο T7.
Η έβδομη γενιά του Transporter απεικονίζεται εδώ στην έκδοση Multivan η οποία ενδέχεται να είναι και plug-in hybrid εάν κρίνουμε από τη σχεδίαση του εμπρός τμήματος.
WHAT CAR
Η εικόνα teaser υποδηλώνει ότι το στυλ του επερχόμενου Τ7 θα υιοθετεί πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο Budd-e του 2016. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει πιο στρογγυλεμένες γωνίες σε σύγκριση με το εξερχόμενο T6.1, αλλά ως van πρωτίστως πρέπει ακόμη να είναι boxy με σκοπό την μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου. Το φωτιστικό από άκρη σε άκρη έχει ήδη εφαρμοστεί και σε άλλα μοντέλα της VW, όπως είναι τα Golf, Arteon αλλά και το ηλεκτρικό SUV ID.4.
Αφού το μικρότερο Caddy θα χτίζεται πλέον στην πλατφόρμα MQB, πιστεύεται ευρέως ότι το Transporter έβδομης γενιάς θα πατήσει στην πλατφόρμα του νέου Golf. Αυτό σημαίνει πως πολλά από τα μηχανικά μέρη του τελευταίου μπορούν να αξιοποιηθούν και στο Τ7. Οι κατάσκοποι φωτογράφοι μας συνέλαβαν ένα πρωτότυπο τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους το οποίο είχε στο εσωτερικό το ταμπλό του Golf. Τα ψηφιακά όργανα προέρχονται απευθείας από το συμπαγές hatchback, κάτι όμως που προφανώς θα αλλάξει στο μοντέλο παραγωγής.
Όσον αφορά τους κινητήρες, τη μερίδα του λέοντος θα κλέψει ο ντίζελ 2.0 λίτρων, τουλάχιστον όταν πρόκειται για το επαγγελματικό Transporter. Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης θα μπορούσε να αποδειχθεί δημοφιλές στην έκδοση Multivan. Το T7 PHEV πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει τα συστατικά του Golf GTE, όπου ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,4 λίτρων συνδυάζεται αρμονικά με έναν ηλεκτροκινητήρα προκειμένου να παρέχει συνδυασμένη ισχύ 245 ίππων και 400 Nm ροπής.
Το T7 θα διατεθεί δικίνητο ή τετρακίνητο και περιμένουμε επίσης έναν κινητήρα βενζίνης χωρίς σύστημα PHEV, αλλά με ήπια υβριδική τεχνολογία. Μια πλήρης ηλεκτρική έκδοση ενδεχομένως να κάνει την εμφάνιση της, εάν κρίνουμε πως υπάρχει ήδη ένα T6.1 χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης της ABT. Το ήδη επιβεβαιωμένο ID Buzz θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως το ηλεκτρικό ισοδύναμο του Multivan. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα φτάσει στις ΗΠΑ το 2023.
Εν τω μεταξύ, το νέο Τ7 αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τους επόμενους μήνες. Κάνουμε αυτήν την υπόθεση με βάση το γεγονός ότι τα πρωτότυπα συνεχώς εντοπίζονται με όλο και λιγότερο καμουφλάζ, υποδηλώνοντας ότι η παγκόσμια πρεμιέρα πλησιάζει.
Διαβάστε επίσης:
Έρχεται το νέο Volkswagen Amarok
Μελέτη UBS: Στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΚ στην Τουρκία: Τα κλείνει όλα η Volkswagen