Live Κίνηση
Περισσότερα
Renault

Renault Kadjar: Η τετρακίνηση & το σύστημα Extended Grip

Ελλάδα 19:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Kadjar: Η τετρακίνηση & το σύστημα Extended Grip

Renault

Renault Kadjar: Η τετρακίνηση & το σύστημα Extended Grip

Renault

Για αποδράσεις με στυλ ή για να ζήσετε την περιπέτεια κάθε μέρα. Ισχυροί κινητήρες, τετρακίνηση και γοητευτικό ντιζάιν. Το Kadjar ισορροπεί τέλεια μεταξύ επιδόσεων, αποδοτικότητας και καθημερινής χρηστικότητα στην οδήγηση.

Advertisement
Advertisement

Χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα 3 προγράμματα του συστήματος τετρακίνησης (4×4, 4×2 Extended Grip & 4×2), το Renault Kadjar σας ανοίγει νέους ορίζοντες.

Το Kadjar έχει ξεχωριστή προσωπικότητα στο εξωτερικό, σε συνδυασμό με κορυφαία ποιότητα και άνεση στο εσωτερικό. Τα μπροστινά και πίσω φωτιστικά σώματα με LED, η κεραία του σε σχέδιο πτερυγίου καρχαρία, η καλοσμιλευμένη μάσκα του, οι συμπαγείς, νέοι προφυλακτήρες του και οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών τραβούν αμέσως τα βλέμματα.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό του, η προσοχή στις λεπτομέρειες και το ποιοτικό φινίρισμα προσδίδουν ξεχωριστή κομψότητα. Το εργονομικό Kadjar διαθέτει μια νέα κεντρική κονσόλα με δυνατότητα ενσωμάτωσης ενός νέου συστήματος infotainment με ευκρινή οθόνη αφής 7 ιντσών.

Πρόσφυση στα μέτρα σας

Το Renault Kadjar αντιμετωπίζει με άνεση ακόμα και τα πιο δύσκολα εδάφη. Προσαρμόζεται σε διάφορες συνθήκες οδήγησης. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες προσέγγισης & αναχώρησης συμβάλλουν στην ικανότητά του να προσαρμόζεται ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις αλλά και στις καθημερινές διαδρομές στην πόλη.

Advertisement

Κίνηση εμπρός με Extended Grip

Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, οι δικίνητες εκδόσεις μπορούν να εφοδιαστούν με το σύστημα Extended Grip. Αυτό το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης επιτρέπει στο όχημα να κινείται ευκολότερα σε δύσκολες επιφάνειες, όπως χιόνι και λάσπη. Το Extended Grip συνδυάζεται αποκλειστικά με ελαστικά Mud & Snow διάστασης 17 ιντσών με συγκεκριμένη χάραξη ώστε να αποβάλουν όσο το δυνατόν περισσότερο από το πέλμα τους τη λάσπη και το χιόνι. Γυρνώντας τον επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το είδος λειτουργίας: Road, Loose Ground ή Expert.

Advertisement

“Road” είναι η βασική επιλογή κατάλληλη για κίνηση σε κανονικούς δρόμους. Το σύστημα λειτουργεί όπως ένα παραδοσιακό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Στην περίπτωση που έχει επιλεγεί κάποια άλλη λειτουργία και ξεπεραστούν τα 40 χλμ./ωρα το σύστημα επιστρέφει αυτόματα στη λειτουργία “Road”.

Η επιλογή “Loose Ground” αυτόματα περνά τον έλεγχο της πρόσφυσης στο σύστημα Extended Grip system. Αυτή η επιλογή αυτόματα διαχειρίζεται τη ροπή και τα φρένα ώστε να επιτρέπει μεγαλύτερη ολίσθηση των εμπρός τροχών.

Advertisement

Η επιλογή “Expert”, επιτρέπει στον οδηγό να έχει πλήρη έλεγχο της ροπής του κινητήρα και κατ επέκταση της επιτάχυνσης, αφήνοντας στο σύστημα μόνο τη διαχείριση των φρένων.

Κίνηση στους τέσσερις τροχούς 

Οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με τον κινητήρα ντίζελ Energy 1.6 dCi ισχύος 130 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους δυο άξονες του αυτοκινήτου από το σύστημα ETC (Electronic Traction Control) που εξελίχθηκε από την Renault – Nissan Alliance. Αυτό το σύστημα μεταφέρει αυτόματα την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και το επίπεδο πρόσφυσης.

Το σύστημα μετάδοσης ρυθμίζεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, επιτρέποντας τη χρήση τριών διαφορετικών επιλογών:

Στην επιλογή ‘Lock’: Το σύστημα «κλειδώνει» ηλεκτρονικά τη μεταφορά κίνησης και στους τέσσερις τροχούς και μεταφέρει το 50% της ροπής στους πίσω τροχούς. Η χρήση αυτής της επιλογής ενδείκνυται σε εκτός δρόμου διαδρομές και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης (π.χ. χιόνι, λάσπη). Αυτή η ρύθμιση είναι διαθέσιμη μέχρι την ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα.

Στην επιλογή ‘Auto’: Η ροπή αυτόματα διανέμεται ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς, σύμφωνα με τα επίπεδα πρόσφυσης. Κάτω από κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης μπορεί να μεταφερθεί πίσω έως το 50% της ροπής. Σε ακραίες καταστάσεις το 50% της ροπής μεταφέρεται σε έναν από τους δύο άξονες. Σε φάση εκκίνησης, το σύστημα διανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς.

Στην επιλογή ‘2WD’: Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Η οθόνη στο ταμπλό βοηθά τον οδηγό να διαχειριστεί την μετάδοση παρουσιάζοντας σε πραγματικό χρόνο το ποσοστό ροπής που μεταφέρεται σε κάθε άξονα.

Διαβάστε επίσης:

Renault Kadjar: Ευκολία πρόσβασης εκτός δρόμου

Το αναβαθμισμένο εσωτερικό του Renault Kadjar

Renault Kadjar: Συνδυάζει στιλ, τεχνολογία και άνεση!