Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Με το Honda CR-V στο Pikes Peak

Ελλάδα 8:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με το Honda CR-V στο Pikes Peak

ΔΟΚΙΜΕΣ

Με το Honda CR-V στο Pikes Peak

ΔΟΚΙΜΕΣ

Σκαρφαλώνουμε στη φημισμένη ανάβαση του Pikes Peak παρέα με το Honda CR-V (και ένα ποδήλατο…).

Advertisement
Advertisement

(Δημοσιεύτηκε σε τεύχος του περιοδικού CAR.Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Εχετε βρεθεί ποτέ σε ένα μέρος όπου το κρύο να σας προκαλεί πονόδοντο; Ενα τέτοιο σημείο είναι η κορυφή του Pikes Peak στο Κολοράντο των ΗΠΑ. Σε υψόμετρο 4.270 m κάθε ανάσα αέρα μοιάζει με ηλεκτροσόκ για το στόμα. Αλλά αυτό που συγκλονίζει δεν είναι οι εξωφρενικά χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά η εμπειρία του να ανέβεις τον ιδιαίτερα απαιτητικό και γεμάτο καμπές δρόμο, συνολικού μήκους σχεδόν 20 km, με τις 156 στροφές, που ξεκινά από τα 2.862 m. Προσθέστε επίσης το γεγονός ότι βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι του νέου Honda CR-V και όχι ενός supercar, όπως για παράδειγμα του NSX, με το ιαπωνικό SUV να έχει στην οροφή του ένα mountain bike, καθώς στα πλάνα μας είναι η κατάβαση του βουνού με αυτό. Το CR-V αποτελεί για την Honda ένα μεγάλο στοίχημα, ειδικά σε ό,τι αφορά την εμπορική του πορεία στην αγορά των ΗΠΑ, όπου, όπως δείχνουν τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2019, βρίσκεται στη δεύτερη θέση των πωλήσεων για την κατηγορία των SUV, πίσω από το Toyota RAV4, ενώ το διάστημα 2011-2016 αποτελούσε εκεί το best seller μοντέλο της Honda ανεξαρτήτως κατηγορίας. Περισσότερο από δύο δεκαετίες στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου και με σχεδόν 10 εκατομμύρια μοντέλα, το CR-V είχε τη φήμη ενός συμπαγούς και αξιόπιστου αυτοκινήτου, που όμως δεν το έλεγες και ιδιαίτερα μοδάτο, κυρίως σε σχεδίαση αλλά και φιλοσοφία κατασκευής. Τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αγορά, το συγκεκριμένο SUV… σφύριζε αδιάφορα όταν στην αγορά εισέρχονταν άλλα με σοβαρά συστήματα τετρακίνησης και ικανότητες στο χώμα, εμμένοντας στη θεωρία που έλεγε ότι οι αγοραστές της κατηγορίας σπάνια πατάνε τα λάστιχά τους σε λάσπη και δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες. Πόσο έχει αλλάξει, αλήθεια, η νέα γενιά σε σχέση με το παρελθόν;

Advertisement
Advertisement

Είναι αργά το απόγευμα όταν ο φωτογράφος κι εγώ προσγειωνόμαστε στο Ντένβερ και συναντάμε το δικό μας CR-V. Μοιάζει αρκετά με τον προκάτοχό του, κυρίως στο εμπρός ρύγχος και την έντονη κλίση του πίσω μέρους, αν και τώρα είναι εμφανής η αύξηση σε μεταξόνιο και μετατρόχια, η οποία, μαζί με την υιοθέτηση ενός μικρότερου ρεζερβουάρ, έχει ωφελήσει τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Τοποθετούμε με ευκολία τις βαλίτσες μας, αλλά και τον φωτογραφικό εξοπλισμό, χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τον επιπλέον χώρο, ρίχνοντας τις πλάτες των πίσω καθισμάτων.Το CR-V δεν έχει τη σχεδιαστική φιλοσοφία άλλων μοντέλων, όπως για παράδειγμα του Range Rover Velar, αλλά δεν περνάει και απαρατήρητο, ειδικά αυτό που χρησιμοποιήσαμε, βαμμένο σε κόκκινο χρώμα Lava Pearl, που διέθετε επιπλέον μπάρες οροφής, σχάρα ποδηλάτου και snowboard. Ξεκινάμε από το πάρκινγκ του αεροδρομίου με σκοπό μια επίσκεψη στο κατάστημα ποδηλάτων Cycleton, στο κέντρο της πόλης. Μετά από μια εκτενή έρευνα αγοράς και με τη βοήθεια των έμπειρων υπαλλήλων, το ενδιαφέρον μας κέντρισε το πανέμορφο Specialized Stumpjumper με τα εντυπωσιακά χωμάτινα ελαστικά. Μετά την αγορά του αγχωθήκαμε εάν θα χωρούσε στη σχάρα οροφής, με εναλλακτική λύση να το βάλουμε στην καμπίνα, καθώς υπήρχε ακόμα άπλετος χώρος. Ενα στοιχείο που πρέπει να αναφέρουμε, και αφορά τη χωροταξική εκμετάλλευση του CR-V, είναι ότι τα πίσω καθίσματα βυθίζονται στο δάπεδο, προσφέροντας ένα επίπεδο χώρο φόρτωσης. Οπως αποδείχθηκε τελικά, μετά από αρκετή προσπάθεια οι τροχοί του Specialized χώρεσαν, έστω και οριακά, στις ράγες της σχάρας.

Advertisement

Το Ντένβερ είναι η πρωτεύουσα και η πιο πολυπληθής πόλη της Πολιτείας του Κολοράντο και ιδρύθηκε ως πόλη ορυχείων. Η ιστορική αυτή πόλη της Δύσης βρίσκεται σε υψόμετρο 1.600 μέτρων, εξ ου και το προσωνύμιο «The Mile High City». Διασχίζοντάς την αντιλαμβάνομαι τη χαλαρή ατμόσφαιρα που επικρατεί και την παράξενη ησυχία – για τα δεδομένα μιας αμερικάνικης μεγαλούπολης. Στην πλειονότητά τους οι κεντρικοί δρόμοι είναι ήσυχοι, καμία σύγκριση με το κυκλοφοριακό χάος του Λος Αντζελες ή της Νέας Υόρκης. Και παντού υπάρχουν CR-V όλων των γενεών. Συνολικά, κινούμενοι στον αυτοκινητόδρομο με κατεύθυνση το εθνικό πάρκο στα Βραχώδη Ορη, τα οποία μόλις 20 km έξω από το Ντένβερ σηκώνονται σαν τοίχος από τον Βορρά ως τον Νότο, όσο βλέπει το μάτι, πρέπει να μετρήσαμε πάνω από 46 σε απόσταση σχεδόν 10 km.

Συγκρίνουμε: Audi R8 V10 VS McLaren 720S VS Porsche 911 Carrera S

Advertisement

Στα αμερικάνικα interstates, ελληνιστί στους αυτοκινητοδρόμους, συνειδητοποιείς ότι παρά τον όγκο του, το CR-V δείχνει αρκετά μικρό σε σχέση με τα τεράστια εξάτροχα pick-ups. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τον κινητήρα, που στην προκειμένη περίπτωση είναι ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος 1.5, τεχνολογίας i-VTEC. Παρά τον μικρό κυβισμό σε σχέση με τις διαστάσεις του αμαξώματος, κινεί απροβλημάτιστα το βαρύ αμάξωμα, που ξεπερνά τα 1.500 kg. Κάτι που δεν ισχύει για το ποδήλατο, το οποίο λόγω των πλευρικών ανέμων ταλαντεύεται επικίνδυνα, χωρίς πάντως περαιτέρω απώλειες. Για να πάρουμε λίγο τη σκέψη μας από την ολοένα  αυξανόμενη ένταση του ανέμου, αποφασίζουμε να αναζητήσουμε ραδιοφωνικούς σταθμούς μέσω της δορυφορικής λειτουργίας Sirius XM, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να επιλέγουν τις εκπομπές που προτιμούν πληρώνοντας μηνιαία συνδρομή. Τη σύγχρονη εικόνα του ιαπωνικού SUV ενισχύει το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων Honda Connect, με την έγχρωμη οθόνη αφής των 7” και δυνατότητα σύνδεσης με Apple CarPlay και Android Auto και σύστημα πλοήγησης, αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Driver Information Interface (DII). Επίσης, δεν λείπουν τα ποιοτικά πλαστικά διακοσμημένα με φάσες σε ταμπλό και πόρτες από πετυχημένη απομίμηση ξύλου.

Καθώς ο αυτοκινητόδρομος αρχίζει να ανηφορίζει, μειώνονται οι λωρίδες κυκλοφορίας και η εξωτερική θερμοκρασία. Φτάνοντας στο Stillwater, παρατηρούμε ήδη τα πρώτα snowmobiles να ζεσταίνουν τις μηχανές τους, ενώ κάνουμε την απαραίτητη στάση, χαζεύοντας από ψηλά την τεχνητή λίμνη Shadow Mountain Lake. Αποφασίζω να κάνω μια πρώτη βόλτα με το ποδήλατο, το οποίο εκτίμησα δεόντως, ας είναι καλά τα all-around ελαστικά του και η εκπληκτική ανάρτηση. Την ίδια στιγμή σκεφτόμουν τους λόγους που ορισμένοι επιλέγουν την αγορά ενός SUV μοντέλου, όπως το CR-V, με σημαντικότερο όλων την ευκολία πρόσβασης σε εκτός ασφάλτου διαδρομές, αλλά και την πρακτικότητα που προσφέρουν. Το νέο διαθέτει σε σχέση με το απερχόμενο αυξημένη κατά 40 mm απόσταση από το έδαφος, ενώ το σύστημα τετρακίνησης, Real Time AWD, χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη ανάμεσα στο κιβώτιο και το πίσω διαφορικό ώστε να μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα μόνο όταν απαιτείται, σε ποσοστό που μπορεί να φτάσει το 50%. Βελτιώσεις έχουν γίνει και σε ό,τι αφορά την οικονομία καυσίμου, με την ενεργή εμπρός γρίλια να επιδρά στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και στην επιτάχυνση της διαδικασίας γρήγορης θέρμανσης του κινητήρα. Βάσει των μετρήσεων του trip computer, είδαμε μέση κατανάλωση 9,6 lt/100 km λίγο πριν τον πρώτο ανεφοδιασμό στην κωμόπολη του Kremmling.

Advertisement

Οι εικόνες που περνούν μπροστά από τα μάτια μας είναι μοναδικές, θυμίζοντας τις φωτογραφίες του National Geographic. Συμβουλευόμαστε τον χάρτη και ξεκινάμε για το Pikes Peak. Λίγο μετά βρισκόμαστε στον επαρχιακό δρόμο 40 East, ανατολικά της οροσειράς, που χαρακτηρίζεται από την πληθώρα διαφορετικής δυσκολίας καμπών, γρήγορων, αργών, με ανάποδη κλίση. Παρά την ελαφριά και κάπως αποστειρωμένη αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, το CR-V έχει καλή συμπεριφορά και οι κλίσεις περισσότερο επηρεάζουν ψυχολογικά, μιας και η πρόσφυση δεν είναι καθόλου εύκολο να σπάσει και να σε φέρει σε δύσκολη θέση. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί κυρίως με γνώμονα την άνεση και όχι την αμεσότητα, αλλά όσο περνούν τα χιλιόμετρα τόσο συνηθίζουμε και προσαρμοζόμαστε στη συμπεριφορά του, με την τετρακίνηση να προσθέτει πόντους στην αυτοπεποίθησή μας. Φυσικά, η ποιότητα κύλισης του CR-V είναι σχεδόν άψογη και σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν τα ενεργά αμορτισέρ, τα οποία ελέγχουν τη ροή του λαδιού ανάλογα τις συνθήκες, αποσβένοντας αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες του εδάφους, ενώ διαθέτουν και υδραυλικά σινεμπλόκ. Η λειτουργία του κιβωτίου CVT μπορεί να μη συγκρίνεται με τα αντίστοιχα διπλοσύμπλεκτα σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τον χρόνο αλλαγής των σχέσεων, παρ’ όλα αυτά διαχειρίζεται με ευκολία τη δύναμη του κινητήρα και έχει σχεδόν αποβάλει το ιδιόμορφο βουητό των αντίστοιχων του είδους. Στη διαδρομή προς το Pikes δοκιμάσαμε και το εξελιγμένο σύστημα διατήρησης της λωρίδας, που όντως λειτούργησε χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα σέβη μας πήραν και τα άνετα καθίσματα, ντυμένα με καλής ποιότητας δερμάτινες επενδύσεις, ωστόσο θα προτιμούσαμε να μην υπάρχουν τα σκληρά πλαστικά σε σημεία κάτω από το ταμπλό. Στο ίδιο θετικό πνεύμα κινούνται οι άπειρες θήκες για μικροαντικείμενα, υπογραμμίζοντας ότι το νέο Honda CR-V έχει κατασκευαστεί για να καλύψει τις ανάγκες μιας πολυπληθούς οικογένειας.

Το Navigation δείχνει ότι βρισκόμαστε σε υψόμετρο 2.500 μέτρων. Διασχίζουμε τη μικρή πόλη του Granby, με το χαρακτηριστικό και ολίγον κιτς μοτέλ «Trail Rider» και κατευθυνόμαστε προς το Κολοράντο Σπρινγκς, μία πόλη 500.000 κατοίκων. Αξιοσημείωτο είναι ότι στην πόλη αυτή υπάρχει ένα εξαιρετικό προπονητικό κέντρο για Ολυμπιακούς Αγώνες, από τα καλύτερα στον κόσμο, που το επιλέγουν χιλιάδες Αμερικανοί αθλητές, όπως και ένα από τα κορυφαία χιονοδρομικά κέντρα στον κόσμο, στις παρυφές των Βραχωδών Ορέων. Σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού «Money», το 2009 το Κολοράντο Σπρινγκς αναδείχθηκε ως η καλύτερη πόλη για να ζει κανείς στις ΗΠΑ. Φυσικά, οι λάτρεις των motorsports τη γνωρίζουν λόγω της ετήσιας ανάβασης «Pikes Peak Hill Climb», που διοργανώνεται από το 1916. Και μιας και μιλάμε για τον αγώνα, να μην ξεχάσουμε ότι το 2018 η Volkswagen έσπασε το ρεκόρ ανάβασης με το ηλεκτρικό I.D. R και οδηγό τον Romain Dumas. Το Pikes Peak, γνωστό και ως «Το Βουνό της Αμερικής», αποτελεί την 31η, σε σύνολο 54, υψηλότερη κορυφή των Βραχωδών Ορέων και έχει γίνει περισσότερο γνωστή για τον μήκους 30 km δρόμο που ανεβαίνει μέχρι τα 4.300 m. Eνας από τους μύθους που την ακολουθούν είναι ότι κάπου εκεί έχουν βρεθεί ίχνη από τον Big Foot, το θρυλικό δίποδο ανθρωποειδές πλάσμα που έχει εξάψει τη φαντασία πολλών που πιστεύουν ότι είναι υπαρκτό, παρά τις επιστημονικές ενστάσεις. Κατά την ανάβαση δεν λείπουν οι προειδοποιητικές πινακίδες για πιθανή ασθένεια λόγω της μεγάλης διαφοράς στην υψομετρική πίεση, ενώ μας ενημέρωσαν ότι οι θερμοκρασίες στην κορυφή μπορεί να φτάσουν τους μείον 25οC.

Εχοντας αυτά στο μυαλό μας τσεκάρουμε το ποδήλατο, τοποθετούμε την επιλογή Sport στο κιβώτιο και είμαστε έτοιμοι για την ανάβαση. Είμαστε τυχεροί. Κάνει κρύο, αλλά ο καιρός είναι καθαρός, προσφέροντάς μας μια μαγική θέα πάνω από το Κολοράντο. Η διαδρομή είναι πραγματικά ξεχωριστή. Ακόμη και με ιδανικές συνθήκες η ανάβαση είναι τρομακτική για τον οδηγό, καθώς λείπουν οι προστατευτικές μπαριέρες. Ανατρέχοντας στο παρελθόν, θυμόμαστε την ατάκα που είχαν πει στον Μάριο Αντρέτι: «Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τη φυσική σου κατάσταση σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς θα έχεις πεθάνει από τον φόβο πριν καν σταματήσει το αυτοκίνητο την πτώση του στο γκρεμό». Για δεκαετίες η ανάβαση διεξαγόταν σε χώμα, αλλά από το 2011 τοποθετήθηκε σε όλο το μήκος της άσφαλτος, επιτρέποντας σε κάθε είδους και κατηγορίας αγωνιστικό αυτοκίνητο να τερματίζει με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ακόμα και έτσι όμως, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τις προσπάθειες οδηγών όπως ο Loeb, ο Dumas, η Michelle Mouton και άλλων «θεών» του βουνού. Και κυρίως τον Ari Vatanen, ο οποίος το 1988 σημείωσε ρεκόρ ανάβασης πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 405 T16. Η προσπάθειά του κινηματογραφήθηκε, με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ «Climb Dance» να αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για τους απανταχού φίλους του αυτοκινήτου. Είναι χαρακτηριστική η σκηνή όπου ο 64χρονος σήμερα Φινλανδός οδηγός οδηγεί το «τέρας» των 700 PS με το αριστερό χέρι στο τιμόνι και το δεξί να τον προστατεύει από τον ήλιο. Επανερχόμαστε στο σήμερα και στο CR-V, που δεν δείχνει πρόθυμο στη συγκεκριμένη διαδρομή όχι τόσο λόγω του μοτέρ, όσο της δυσκολίας του κιβωτίου να βρει τη σωστή σχέση. Οι πλευρικοί άνεμοι βάζουν δύσκολα και στην ισορροπία του ποδηλάτου επάνω στη σχάρα, που όμως αποδεικνύει ότι αξίζει κάθε ευρώ της αξίας της. Το CR-V δεν αποτελεί το ιδανικό όχημα για τη συγκεκριμένη. Αδυνατεί, βλέπετε, να καταρρίψει τους νόμους της Φυσικής, καθώς στις ατελείωτες φουρκέτες, λόγω της μεγάλης μάζας του, η δύναμη του κινητήρα δεν αρκεί για να ακολουθήσει τον ρυθμό που θέλει να επιβάλει ο οδηγός, με αποτέλεσμα να ξαναρχίζει από την αρχή. Μοναδική λύση είναι το σταθερό γκάζι, που παίζει τον ρόλο του ισορροπιστή ανάμεσα στον εμπρός άξονα και την απόδοση του μοτέρ. Τα πράγματα βελτιώνονται όταν επιλέξεις τη χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου. Αλλά και πάλι λείπει η δύναμη – και κυρίως η ροπή. Υποθετικά θα ήταν καλύτερα εάν οδηγούσαμε μια ντίζελ έκδοση, που όμως δεν υπάρχει στην γκάμα της 5ης γενιάς CR-V.

Με συνολικό χρόνο που υπολείπεται από το ρεκόρ των 7:57.2 του VW I.D. R κατά μερικές δεκάδες δευτερόλεπτα φτάνουμε στην κορυφή, όπου δεσπόζει το κλασικό σε όλα τα τουριστικά μέρη μαγαζί με σουβενίρ. Παρά το αφόρητο κρύο, αποφασίζω ότι ήρθε η ώρα του ποδηλάτου. Κυριολεκτικά τρέμοντας, τυλιγμένος με δύο κασκόλ γύρω από το πρόσωπό μου, ένα καπέλο κάτω από το κράνος του ποδηλάτου και τα απαραίτητα γυαλιά, ξεκινώ την κατάβαση. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα ανακαλύπτω δύο πράγματα: ότι αυτά τα χωμάτινα ελαστικά παράγουν αρκετό θόρυβο στην άσφαλτο και προκαλούν στο Specialized τρομερές ταλαντώσεις. Το CR-V με ακολουθεί ως όχημα υποστήριξης, ενώ αργότερα, στον τερματισμό, ο φωτογράφος με ενημερώνει ότι κάποια στιγμή ανέπτυξα ταχύτητα κοντά στα 65 km/h. Διαπιστώνω επίσης ότι η ποδηλασία σε υψόμετρο λόγω έλλειψης οξυγόνου είναι ιδιαιτέρως απαιτητική και καταπονεί τον αθλητή, όπως και ο αντίθετος άνεμος που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι έχεις μπροστά σου μια τεράστια ανηφόρα που δεν τελειώνει ποτέ. Και βέβαια, ας μην ξεχνάμε την απουσία της μπαριέρας. Φτάνοντας στο τέλος της κατάβασης νιώθω τα δάχτυλά μου μουδιασμένα, τα δισκόφρενα να βράζουν και την αδρεναλίνη να με χτυπάει στα μηνίγγια. Εκεί ψηλά, στον καθαρό αέρα, σκέφτομαι ότι ίσως ο συνδυασμός ενός high-tech ποδηλάτου και ενός αντίστοιχου SUV είναι ό,τι καλύτερο για όποιον θέλει να κάνει τα πάντα, συνδυάζοντας την περιπέτεια με το αγαπημένο του χόμπι. Οπως για παράδειγμα το νέο Honda CR-V. Εχει έναν τεράστιο χώρο αποσκευών, είναι ποιοτικό, ενώ παράλληλα υπόσχεται έναν διασκεδαστικό τρόπο για να υπενθυμίσει, όπου χρειαστεί, την τετρακίνητη πλευρά του.

Lamborghini Urus VS Mercedes-AMG G63 VS Range Rover 5.0 V8 SC

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Το Specialized Stumpjumper αποτέλεσε την επιλογή μας για να μας συνοδεύσει στο Pikes Peak. Με ανθεκτικό σκελετό και ασύμμετρα ψαλίδια, υδραυλικά δισκόφρενα και πολύ καλές ρόδες είναι ιδανικό για εξορμήσεις στο βουνό. Αποτελεί επίσης ένα από τα αγαπημένα μοντέλα των Αμερικανών και γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο από τους τροχούς των 29”. Η ιδέα να κατέβουμε από την κορυφή του βουνού με αυτό αντιμετωπίστηκε με απορία και χιούμορ από όσους μας ρώτησαν τον λόγο ύπαρξής τους στη σχάρα οροφής του CR-V.

Συγκριτικό: BMW Z4 M40i VS Porsche 718 Cayman

Σκοπός του συγκεκριμένου road trip ήταν να ανακαλύψουμε τα πέριξ των διάσημων Βραχωδών Ορέων και πιο συγκεκριμένα, η εμπειρία να οδηγήσουμε στην ανάβαση του Pikes Peak υποβάλλοντας σε εξαντλητικά τεστ τις αντοχές του Honda CR-V. Το αποτέλεσμα μετά από περισσότερα από 1.600 km ήταν εξαιρετικό.

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΑΣ

  1. Ντένβερ
    Το σημείο εκκίνησης ήταν η πρωτεύουσα του Κολοράντο. Ονομαστό και ως «Mile High City», ψηφίστηκε το 2016 ως η καλύτερη πόλη των ΗΠΑ για να κατοικεί κάποιος.
  1. Vail
    Η επίσκεψή μας στο διάσημο χειμερινό θέρετρο συνέπεσε με το αμερικάνικο πρωτάθλημα snowboard. Δεν συμμετείχαμε…
  1. Kremmling
    Η μικρή πόλη είναι μια ανάσα από τα διάσημα χιονοδρομικά κέντρα της ευρύτερης περιοχής των Rocky Mountains.
  1. Rocky Mountain National Park
    Πάνω από 660 τετραγωνικά χιλιόμετρα προστατευόμενης περιοχής με τεράστιο δίκτυο πεζοπορικών μονοπατιών.
  1. Granby
    Η αμερικανική κωμόπολη έγινε ευρέως γνωστή στις 4 Ιουνίου του 2004, όταν o Μάρβιν Τζον Χιμίγιερ θωράκισε μια μπουλντόζα με στρώματα από χάλυβα και σκυρόδεμα χρησιμοποιώντας την για να κατεδαφίσει το δημαρχείο, το σπίτι του πρώην δήμαρχου και άλλα κτίρια.
  1. Colorado Springs
    Η πόλη των χρυσοθήρων βρίσκεται στη σκιά του Pikes Peak.
  1. Pikes Peak
    Διάσημο για τη θρυλική ανάβαση, τον δεύτερο πιο παλιό αγώνα αυτοκινήτων που οργανώνεται στην Αμερική.

TECH
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.498 cc, I4, TURBO, 193 PS @ 5.600 rpm, 24,8 kgm @ 2.000-5.000 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: CVT, 7 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 10,0”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 200 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 7,1 lt/100 km
CO2: 162 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.600/2.117/1.689 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.663 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 561 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.598 kg
ΤΙΜΗ: Από €38.550