Ποιό είναι το μέλλον του VW Golf GTI;
ΝΕΑΠοιό είναι το μέλλον του VW Golf GTI;
ΝΕΑH Volkswagen βρίσκεται στην διαδικασία των τελικών πινελιών σε ότι αφορά το νέας γενιάς Golf GTI, που υπόσχεται ακόμα καλύτερες επιδόσεις, σε σχέση με τον προκάτοχό του.
WHAT CAR
Λόγω των παραπάνω, αλλά και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου, τα στελέχη της γερμανικής φίρμας εγκαταλείπουν πανηγυρικά την ιδέα της τοποθέτησης ενός υβριδικού χαρακτήρα κινητήρα, επιμένοντας στον κλασσικό δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο TSI. Έτσι, το 8ης γενιάς Golf GTI, που αναμένεται στις αγορές στις αρχές του 2020, θα εφοδιάζεται ουσιαστικά με τα ίδια μηχανικά τμήματα του ήδη υπάρχοντος μοντέλου, το οποίο είναι αρκετά επιτυχημένο, κυρίως εμπορικά.
Πρόσφατα, η VW σχεδίαζε να τοποθετήσει το Golf GTI έναν mild hybrid κινητήρα, κάτι που τελικά ακυρώθηκε από τον νέο Πρόεδρο του VW Group, Herbert Diess, ο οποίος ανέτρεψε την απόφαση του προκατόχου του Matthias Müller. Ο κινητήρας των 2,0 λίτρων θα συνδυάζεται με μία ηλεκτρική μονάδα, με σκοπό να βελτιωθεί η ροπή και η απόκριση του συνόλου στις χαμηλές στροφές με παράλληλη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και της κατανάλωσης. Αν και το συγκεκριμένο σύνολο δεν αναμένεται να τοποθετηθεί αυτούσιο, εν τούτοις μέσα στο 2019, θα εμφανιστούν παραλλαγές του τόσο σε βενζινοκίνητες όσο και σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.
Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το εμπρός καπό θα βρίσκεται μία εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα EA888, που μας είναι γνωστός από το τωρινό μοντέλο. Η συνολική του απόδοση θα είναι 255 ίπποι (βασική έκδοση) και 290 ίπποι, για την έκδοση TCR, που θα αντικαταστήσει την Performance. Με δεδομένη την αντίστοιχη αύξηση στη ροπή, το νέο VW Golf GTI θα ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, για την έκδοση TCR, ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Σε ότι αφορά τη μετάδοση, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ή σε ένα διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.