F1 GP Μπαχρέιν: Ο Raikkonen ταχύτερος τη Παρασκευή
FORMULA 1F1 GP Μπαχρέιν: Ο Raikkonen ταχύτερος τη Παρασκευή
FORMULA 1Μετά την πρωινή κυριαρχία των Ferrari στο σιρκουί του Σακχίρ, το απόγευμα ήταν η σειρά του Κίμι Ράικονεν να κάνει κατάληψη στη κορυφή των χρόνων! Η επίδοση του Φινλανδού οδηγού της Lotus ήταν και η καλύτερη της ημέρας. Του Τ. Πουρναράκη
Η έρημος του Σακχίρ υποδέχτηκε πιλότους και μηχανικούς με θερμοκρασία 32 βαθμών Κελσίου στον αέρα και 47 στο οδόστρωμα. Όσο κι αν αυτό ακούγεται απίθανο ανάμεσα στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών έβρεξε στην έρημο με αποτέλεσμα η πίστα να καλυφθεί από ένα ολισθηρό στρώμα και η θερμοκρασία του οδοστρώματος να πέσει στους 40 βαθμούς Κελσίου.
WHAT CAR
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ταχύτερος όλων ήταν ο Φελίπε Μάσα με τη Ferrari. Οι πιλότοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία χρησιμοποίησαν την πιο σκληρή γόμα από τις δυο διαθέσιμες, στη συγκεκριμένη περίπτωση τη σκληρή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί σιρίτι. Διαθέσιμη επίσης είναι και η μέση γόμα.
Από τα αξιοσημείωτα της περιόδου η επανεμφάνιση του Χέικι Κοβαλάινεν με τα χρώματα της Caterham σε ρόλο δοκιμαστή. Στη Βρετανική ομάδα αξιολογώντας την απειρία των Πικ, φαν ντερ Γκαρντ αποφάσισαν να επιστρατεύσουν τον πολύπειρο Φινλανδό για να τους βοηθήσει με την εμπειρία του στο set – up και την εξέλιξη του μονοθεσίου.
Η φθορά των ελαστικών δεν έδειξε ανησυχητικά σημάδια το αντίθετο. Η σκληρή γόμα αναμένεται να αντέξει πάνω από 22 γύρους με τη μέση να ξεπερνά τους 15 σε συνθήκες αγώνα.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ταχύτερος όλων ήταν ο Ράικονεν. Οι πιλότοι επικέντρωσαν την προσοχή τους στην αξιολόγηση της μέσης γόμας και στο στήσιμο του μονοθεσίου μ’ αυτή σε συνθήκες αγώνα. Οι Red Bull, Ferrari και η Lotus του Ράικονεν εναλλάχθηκαν στην κορυφή.
Η άλλη Lotus στα χέρια του Ρομέν Γκροζάν έχει νέο σασί σε μια προσπάθεια της βρετανικής ομάδας να επιλύσει τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ο Γάλλος και για τα οποία δεν είχε αποσαφηνιστεί το αίτιο.
Ο Εστέμπαν Γκουτιέρεζ δείχνει σημάδια έντασης λόγω της πίεσης που του ασκείται μετά το λάθος που έκανε στην Κίνα πέφτοντας πάνω στο Σούτιλ. Ο νεαρός Μεξικάνος πιλότος ενεπλάκη σε σύγκρουση με τον Σαρλς Πικ προσπαθώντας να τον περάσει στη στροφή 8. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επιστρέψει με κλαταρισμένο ελαστικό στα πιτ.
Στη McLaren δείχνουν να κάνουν μικρά βήματα προόδου αλλά θα χρειαστεί ακόμη κάποιο διάστημα για να είναι σε θέση να διεκδικήσουν την παρουσία τους στο βάθρο.
[nggallery id=2430]
Αναλυτικά η κατάταξη της πρώτης περιόδου:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Φελίπε Μάσα Ferrari 1m34.487s 11 |
2. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1m34.564s + 0.077s 19 |
3. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1m34.621s + 0.134s 22 |
4. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1m34.790s + 0.303s 20 |
5. Πωλ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m34.949s + 0.462s 17 |
6. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1m35.069s + 0.582s 22 |
7. Μαρκ Ουέμπερ Red Bull-Renault 1m35.101s + 0.614s 19 |
8. Άντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 1m35.119s + 0.632s 19 |
9. Κίμι Ράικονεν Lotus-Renault 1m35.345s + 0.858s 17 |
10. Ρομέν Γκροζάν Lotus-Renault 1m35.611s + 1.124s 14 |
11. Σέρχιο Πέρεζ McLaren-Mercedes 1m35.640s + 1.153s 23 |
12. Βάλτερι Μπότας Williams-Renault 1m35.783s + 1.296s 16 |
13. Λούις Χάμιλτον Mercedes 1m35.792s + 1.305s 16 |
14. Ζαν-Ερίκ Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m36.014s + 1.527s 19 |
15. Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m36.485s + 1.998s 20 |
16. Παστόρ Μαλντονάντο Williams-Renault 1m36.498s + 2.011s 17 |
17. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1m36.755s + 2.268s 20 |
18. Εστεμπάν Γκουτιέρες Sauber-Ferrari 1m37.214s + 2.727s 21 |
19. Σαρλ Πικ Caterham-Renault 1m37.850s + 3.363s 20 |
20. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1m38.401s + 3.914s 20 |
21. Μαξ Τσίλτον Marussia-Cosworth 1m39.445s + 4.958s 12 |
22. Ροδόλφο Γκονζάλες Marussia-Cosworth 1m40.215s + 5.728s 7 |
Αναλυτικά η κατάταξη της δεύτερης περιόδου:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Κίμι Ράικονεν Lotus-Renault 1m34.154s 31 |
2. Μαρκ Ουέμπερ Red Bull-Renault 1m34.184s + 0.030s 26 |
3. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1m34.282s + 0.128s 29 |
4. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1m34.310s + 0.156s 28 |
5. Πωλ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m34.543s + 0.389s 35 |
6. Φελίπε Μάσα Ferrari 1m34.552s + 0.398s 34 |
7. Ρομέν Γκροζάν Lotus-Renault 1m34.631s + 0.477s 33 |
8. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1m34.666s + 0.512s 37 |
9. Άντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 1m34.932s + 0.778s 33 |
10. Λούις Χάμιλτον Mercedes 1m34.976s + 0.822s 29 |
11. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1m35.356s + 1.202s 32 |
12. Ζαν-Ερίκ Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m35.506s + 1.352s 36 |
13. Σέρχιο Πέρεζ McLaren-Mercedes 1m35.589s + 1.435s 36 |
14. Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m35.761s + 1.607s 33 |
15. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1m36.133s + 1.979s 36 |
16. Παστόρ Μαλντονάντο Williams-Renault 1m36.279s + 2.125s 33 |
17. Βάλτερι Μπότας Williams-Renault 1m36.579s + 2.425s 28 |
18. Εστεμπάν Γκουτιέρες Sauber-Ferrari 1m36.616s + 2.462s 34 |
19. Σαρλ Πικ Caterham-Renault 1m37.061s + 2.907s 32 |
20. Μαξ Τσίλτον Marussia-Cosworth 1m37.313s + 3.159s 33 |
21. Ζουλς Μπιανκί Marussia-Cosworth 1m37.363s + 3.209s 29 |
22. Γ. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault 1m37.970s + 3.816s 34 |