Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ο Αθανασούλας στο NewsAuto λίγο πριν το Ράλι Μόντε Κάρλο

Ελλάδα 5:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Αθανασούλας στο NewsAuto λίγο πριν το Ράλι Μόντε Κάρλο

ΑΓΩΝΕΣ

Ο Αθανασούλας στο NewsAuto λίγο πριν το Ράλι Μόντε Κάρλο

ΑΓΩΝΕΣ

Μία μοναδική εμπειρία θα βιώσουν οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, αγωνιζόμενοι για πρώτη φορά στο Ράλι Μόντε Κάρλο, τον εναρκτήριο αγώνα του WRC για το 2016. Με τη βοήθεια των χορηγών τους, του Lascaris Foundation, συμμετέχουν με ένα αυτοκίνητο «πρώτης γραμμής», το Skoda Fabia R5.

Advertisement
Advertisement

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟ

Ο Λάμπρος Αθανασούλας μίλησε στο NewsAuto.gr για τις δυσκολίες του συγκεκριμένου αγώνα και τον τρόπο που θα τον προσεγγίσει με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα.

Advertisement
Advertisement

Η ευθύνη που προκύπτει από την παρουσία χορηγού, δημιουργεί επιπλέον άγχος και για καλή εμφάνιση αλλά και για τον τερματισμό;

Θεωρώ ότι πρώτο έρχεται να τερματίσουμε τον αγώνα και στη συνέχεια να δούμε το αποτέλεσμα. Είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας, στον οποίο δεν κερδίζει η απόλυτη ταχύτητα αλλά ο συνδυασμός ταχύτητας με προσοχή και εξυπνάδα. Ώστε να αποφύγεις τις κακοτοπιές. Είναι κάτι πρωτόγνωρο, όμως θα προσπαθήσουμε για ό,τι καλύτερο με γνώμονα να μην κάνουμε το λάθος.

Η μεγάλη δυσκολία στο Μόντε Κάρλο είναι οι μεικτές συνθήκες ακόμη και στην ίδια ειδική διαδρομή. Αυτό πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί;

Advertisement

Όχι μόνο στην ίδια ειδική, αλλά μέσα σε 100 μέτρα μπορεί να έχει στεγνό, στη συνέχεια να έχει υγρασία και στην επόμενη στροφή, σε ένα σημείο που δεν το πιάνει ο ήλιος, να έχει πάγο. Αλλάζουν συνέχεια οι συνθήκες, ενώ δεν έχεις δυνατότητα επιλογής ελαστικών σε κάθε ειδική. Κάτι που σημαίνει ότι με τα ίδια ελαστικά ίσως χρειαστεί να κάνεις μία χιονισμένη ειδική, μία ενδιάμεση και μία εντελώς στεγνή. Θα πρέπει δηλαδή να διαχειριστείς σωστά τα ελαστικά που θα έχεις στο αυτοκίνητο για να πετύχεις την καλύτερη δυνατή πρόσφυση.

Advertisement

Με το Skoda Fabia R5 τα πήγες εξαιρετικά πέρυσι στο Ράλι Ακρόπολις. Ποια είναι τα δυνατά του σημεία;

Είναι ένα πάρα πολύ καλά δουλεμένο αυτοκίνητο, με βασικό σημείο την αξιοπιστία του. Για αυτόν τον λόγο το επιλέξαμε. Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο πρέπει καταρχάς να είναι αξιόπιστο, ώστε να σου επιτρέπει να ευχαριστηθείς όλα τα χιλιόμετρα ενός ράλι. Είναι αρκετά γρήγορο, έχει πολύ καλό σασί και νομίζω ότι είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Όσον αφορά το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, πιστεύεις ότι τα Polo θα έχουν και πάλι τον πρώτο λόγο;

Advertisement

Το χρήμα είναι αυτό που βοηθάει πολύ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Φαίνεται στη Formula 1, στο Ντακάρ, αλλά και στο WRC. Αυτή τη στιγμή η Volkswagen είναι η ομάδα με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό. Έχει επιλέξει και τους καλύτερους οδηγούς και προσωπικά θεωρώ ότι ο Ogier είναι αυτή τη στιγμή ο κορυφαίος. Και να μην ξεχνάμε ότι από τους ανταγωνιστές της μόνο η Hyundai είναι αυτή τη στιγμή πλήρως εργοστασιακή ομάδα.

Αν σε ρωτήσει ένας ξένος δημοσιογράφος αν το Ακρόπολις πρέπει να επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, τι θα του απαντήσεις;

Καταρχάς το Ράλι Ακρόπολις λείπει από το WRC. Δεν το λέω ως Έλληνας, αν ρωτήσετε όλους τους θεατές που ακολουθούν το πρωτάθλημα, έχουν την ίδια άποψη. Είναι ένας αγώνας-θεσμός στο WRC. Είναι ένας ακριβός αγώνας και λόγω της δύσκολης οικονομικής περιόδου βρίσκεται εκτός προγράμματος.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας με το συνοδηγό του Νίκο Ζακχαίο και το πλήρωμα αναγνωρίσεων, Δημήτρη Αμαξόπουλο και Δημήτρη Σαΐνη

Ο Λάμπρος Αθανασούλας με το συνοδηγό του Νίκο Ζακχαίο και το πλήρωμα αναγνωρίσεων, Δημήτρη Αμαξόπουλο και Δημήτρη Σαΐνη