Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην πόλη το νέο Aygo

Ελλάδα 13:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην πόλη το νέο Aygo

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην πόλη το νέο Aygo

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το νέο Toyota Aygo είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το απερχόμενο μοντέλο, όντας μία ελκυστική πρόταση γι’ αυτούς που ζητούν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο πόλης…

Advertisement
Advertisement

Δοκιμή: Τάκης Πουρναράκης

Παρατηρώντας εξωτερικά το νέο Aygo εντυπωσιάζεσαι από το X graphic που κυριαρχεί τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Είναι σαφές πως το αυτοκίνητο απευθύνεται σε νέους με μοντέρνα διάθεση χωρίς να αποκλείονται οικογένειες με σφιχτό προϋπολογισμό. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η οθόνη αφής 7 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας.

Διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας αλλά συνδέεται και με το smartphone σας μέσω USB (Mirror Link). Η χρήση της είναι ευχάριστη και η λειτουργία της απλή. Το σύστημα Bluetooth που συνδέει το τηλέφωνο με την ηχητική εγκατάσταση του αυτοκινήτου συμβάλλει στην ενεργητική ασφάλεια. Τέσσερις επιβάτες μεταφέρονται άνετα με το Aygo και ένα μικρό ταξίδι δεν αποτελεί πρόβλημα. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου παραμένουν σχεδόν ίδιες, το μήκος αυξήθηκε κατά 2,5 cm, ενώ τα μετατρόχια φάρδυναν μια ιδέα (1 cm) για μεγαλύτερη σταθερότητα σε οριακές καταστάσεις.

Advertisement
Advertisement

Φρενάροντας από τα 100 km/h απότομα, το Aygo παραμένει σε ευθεία χωρίς να αποσταθεροποιείται το πίσω μέρος. Σ’ αυτό φυσικά παίζει ρόλο και το στάνταρ ESP που προλαβαίνει καταστάσεις έστω και επιμηκύνοντας ελαφρά τις αποστάσεις. Το μεταξόνιο παραμένει ίδιο ενώ έχει ενισχυθεί η δομή, με αποτέλεσμα καλύτερη ακαμψία. Αυτό γίνεται αισθητό ιδιαίτερα από το απρόσκοπτο πέρασμα από λακκούβες και σαμαράκια. Μέσα στην καμπίνα υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Ο χώρος αποσκευών παρότι μεγάλωσε κατά 29 lt παραμένει μικρός, ενώ η πίσω εταζέρα είναι πηγή τριγμών και θορύβων.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας συνεχίζει να έχει τραχιά λειτουργία. Η χροιά του είναι ευχάριστη και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος το Aygo κινείται σβέλτα και επιτρέπει στον οδηγό να ελίσσεται μέσα στην κίνηση. Το ημιαυτόματο κιβώτιο MMT θέλει να σε μάθει να οδηγείς οικονομικά – σχεδόν «λοβοτομημένα». Αν έχεις σκοπό να υπακούσεις, τότε αποτελεί μια καλή λύση. Αν όχι, επέλεξε το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο που κολακεύει περισσότερο και τις επιδόσεις.

Advertisement

Στο κέντρο της πόλης το Aygo βρίσκεται στο στοιχείο του. Το τιμόνι κόβει πολύ διευκολύνοντας τις επιτόπιες μανούβρες, ενώ στις αλλαγές πορείας έχει αμεσότητα και καλή αίσθηση. Ταυτόχρονα, το μικρό μήκος κολακεύει τους ελιγμούς εν κινήσει. Η ανάρτηση είναι ενδοτική και απορροφητική μη επιτρέποντας να περάσουν εντάσεις στην καμπίνα των επιβατών ή στα χέρια του οδηγού.

Advertisement

Αναμφίβολα το νέο Aygo είναι μία ολοκληρωμένη πρόταση για τις εντός πόλης μετακινήσεις. Στα δυνατά του σημεία, η εμφάνιση, η άνεση και η ευελιξία. Ενδιαφέρουσα είναι και η δυνατότητα χρωματικών συνδυασμών γύρω από το X graphic που μπορεί να κάνει ο υποψήφιος αγοραστής.

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

Advertisement