Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Tesla: Σαν Φρανσίσκο-Νέα Υόρκη με μηδέν κόστος σε χρόνο ρεκόρ!

Ελλάδα 2:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Tesla: Σαν Φρανσίσκο-Νέα Υόρκη με μηδέν κόστος σε χρόνο ρεκόρ!

ΝΕΑ

Tesla: Σαν Φρανσίσκο-Νέα Υόρκη με μηδέν κόστος σε χρόνο ρεκόρ!

ΝΕΑ

Δύο Tesla Model S διέσχισαν τις Ηνωμένες Πολιτείες σε 76 ώρες χωρίς φυσικά να κάψουν ούτε ένα λίτρο καυσίμου αλλά και με μηδενικό κόστος φόρτισης από το φουτουριστικό δίκτυο Supercharger που έχει εγκαταστήσει η Tesla στη χώρα.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)

Το επίτευγμα αυτό αναμένεται να μπει στα ρεκόρ Γκίνες για το μικρότερο χρόνο φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ταξίδεψε ποτέ στην Αμερική και δίνει ένα ηχηρό μήνυμα κατά του Range Anxiety, του «άγχους αυτονομίας» που διακατέχει κάθε οδηγό ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι Αμερικανοί πλέον ξέρουν ότι μπορούν να διασχίσουν τη χώρα τους με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Τα δύο Tesla ξεκίνησαν ξημερώματα της 30ής Ιανουαρίου από το Σαν Φρανσίσκο και έφτασαν μετά από 76 ώρες στο Δημαρχείο της Νέας Υόρκης στις 3 Φεβρουαρίου, 7:30 το πρωί. Στη διαδρομή των 5.574 χιλιομέτρων, τα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν αποκλειστικά τους πανίσχυρους φορτιστές της Tesla, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν τις μπαταρίες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στο 50% σε 20 μόλις λεπτά. Σε μισή ώρα, το Model S επανακτά αυτονομία 270 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

Ήδη σήμερα το 80% του πληθυσμού των ΗΠΑ διαθέτει σε κοντινή απόσταση ένα σταθμό Supercharger, ποσοστό που θα ανέβει στο 98% το 2015. Συγκριτικά, στην Ευρώπη σήμερα υπάρχουν μόνο 14 ανάλογοι σταθμοί Tesla – στη Γερμανία και Ελβετία οι περισσότεροι. Μάλιστα, το δίκτυο των 74 σταθμών που έχουν φτιαχτεί ήδη στην Αμερική είναι εντελώς δωρεάν για τους ιδιοκτήτες Tesla!  Εναλλακτικά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Καλιφόρνια μπορούν να επαναφορτιστούν πλήρως σε 90 δευτερόλεπτα με αντικατάσταση της μπαταρίας. Στο μέλλον, οι χρήστες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ποντάρουν και στις δύο λύσεις – επαναφόρτιση ή αλλαγή μπαταρίας.
[nggallery id=3171]
Οι οδηγοί της αποστολής (ψάξτε #drivefree στο twitter) εναλάσσονταν στο τιμόνι σε βάρδιες οχτώ ωρών: 8 ώρες οδήγηση, 8 ώρες συνοδήγηση και συντροφιά στον οδηγό και 8 ώρες ύπνου στο βανάκι υποστήριξης. To βενζινοκίνητο βαν, στα μισά της διαδρομής παρουσίασε το μοναδικό πρόβλημα στο όλο εγχείρημα, όταν έμεινε από τροφοδοσία!

Σε κάποια σημεία της διαδρομής, η αυτονομία ήταν υπεραρκετή, με αποτέλεσμα τα πληρώματα να μπορούν να ακούν μουσική και να χρησιμοποιούν άφοβα το σύστημα κλιματισμού, ακόμη και στο Κολοράντο, όπου επικρατούσε πολικό ψύχος. Και το κρύο όπως ξέρετε είναι ο μεγάλος εχθρός της μπαταρίας.

Για την ιστορία, να πούμε ότι λίγο πριν το επίσημο εγχείρημα της Tesla, ο 62χρονος βιοχημικός John Glenney είχε κάνει κάτι ανάλογο: είχε ξεκινήσει από τη Νέα Υόρκη στις 21 Ιανουαρίου και έφτασε παρέα με την κόρη του στο Σαν Φρανσίσκο μετά από πέντε ημέρες, κάνοντας στάση για φόρτιση σε 28 σταθμούς Supercharger. Αυτή ήταν το πρώτο coast to coast στην Αμερική με Tesla.