Video: Ποιοι «κέρδισαν» στο Super Bowl;
ΝΕΑVideo: Ποιοι «κέρδισαν» στο Super Bowl;
ΝΕΑΈχοντας ξοδέψει 126.000 δολάρια για κάθε δευτερόλεπτο διαφημιστικού χρόνου στον τελικό του αμερικάνικου ποδοσφαίρου – δηλαδή πάνω από 7,5 εκατ. δολάρια το λεπτό – οι εταιρείες ευελπιστούν ότι τα χρήματά τους θα πιάσουν… τόπο. Ρεκόρ τηλεθέασης δεν έγινε πάντως την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου, καθώς οι μετρήσεις έδειξαν 108,4 εκατ. τηλεθεατές κατά μέσο όρο, πίσω από τους αντίστοιχους τελικούς του 2012 (111,3 εκατ.) και του 2011 (111 εκατ.).
Ανάμεσα στους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους είναι κάθε χρόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες και φέτος εννέα εταιρείες πρόβαλαν 13 από τα συνολικά 54 διαφημιστικά μηνύματα κατά τη διάρκεια του αγώνα ανάμεσα στους Ravens της Βαλτιμόρης και τους 49ers του Σαν Φρανσίσκο, με τους πρώτους να κερδίζουν με 34-31.
WHAT CAR
Οι περισσότερες εταιρείες επέλεξαν χιουμοριστικά σποτ, όπως η Toyota για το νέο RAV4, η Hyundai για το Santa Fe, η Volkswagen για το Beetle και η Mercedes για τη CLA. Αντίθετα, η Chrysler προσπάθησε να συγκινήσει το τηλεοπτικό κοινό. Η διαφήμιση της θυγατρικής RAM αποτέλεσε «επιβράβευση» για τον αμερικανό αγρότη, ενώ αυτή του Jeep Wrangler ήταν αφιερωμένη στους στρατιώτες που υπηρετούν στο εξωτερικό.
Ποια απέσπασε τα καλύτερα σχόλια; Δείτε τις διαφημίσεις πατώντας πάνω στην αντίστοιχη σύνδεση και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.[nggallery id=1725]