Live Κίνηση
Περισσότερα
VW ID

VW ID.4: Με 204 άλογα και αυτονομία 520 χιλιομέτρων

Ελλάδα 9:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW ID.4: Με 204 άλογα και αυτονομία 520 χιλιομέτρων

VW ID

VW ID.4: Με 204 άλογα και αυτονομία 520 χιλιομέτρων

VW ID

Το ID.4 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV της Volkswagen και το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας

Advertisement
Advertisement


Ο ηλεκτροκινητήρας του ID.4 είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και τροφοδοτεί τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης. Είναι ένας ελαφρύς και εξαιρετικά αποδοτικός, μόνιμα διεγερμένος σύγχρονος κινητήρας (PSM) με συμπαγή σχεδίαση. Αποδίδει 204 ίππους και η ροπή των 310 Nm είναι άμεσα διαθέσιμη από στάση. Το όχημα επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Μία κορυφαία έκδοση με ακόμα περισσότερη ισχύ και τετρακίνηση θα ακολουθήσει το 2021.

Η ενέργεια στο ID.4 αποθηκεύεται σε μια μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 77kWh, η οποία ζυγίζει 493 κιλά και προσφέρει αυτονομία έως 520 χλμ. Ένας βασικός παράγοντας για τη μεγάλη αυτονομία του ID.4 είναι η ισχυρή ανάκτηση ενέργειας πέδησης. Χρησιμοποιώντας το διακόπτη επιλογής λειτουργίας του κινητήριου συστήματος, ο οδηγός αποφασίζει εάν το όχημα θα ανακτήσει ενέργεια κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού. Εάν η θέση D (Drive) είναι ενεργοποιημένη, το αυτοκίνητο θα κάνει ελεύθερο τροχασμό (ρολάρει) στις περισσότερες περιπτώσεις. Στη θέση B (Break), ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και τροφοδοτεί ξανά την μπαταρία. Σε πολλές καθημερινές καταστάσεις, το ελαφρύ φρενάρισμα θα πραγματοποιείται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ τα υδραυλικά φρένα των τροχών προορίζονται για όταν απαιτείται ισχυρότερο φρενάρισμα.

Advertisement
Advertisement

 


Η Volkswagen έχει εξοπλίσει το ID.4 με πρωτοποριακό λειτουργικό concept. Το ταμπλό δεν διαθέτει φυσικά κουμπιά και διακόπτες και χαρακτηρίζεται από υπερσύγχρονη εμφάνιση. Ο οδηγός βλέπει τις πιο σημαντικές πληροφορίες σε μια συμπαγή οθόνη με διαγώνιο 10 ή 12 ίντσες που μπορεί να ελεγχθεί χρησιμοποιώντας το πολυλειτουργικό τιμόνι. Υπάρχει ένας μεγάλος διακόπτης στο δεξιό άκρο της οθόνης που χρησιμοποιείται για την επιλογή των τρόπων οδήγησης. Το μέσο του ταμπλό φιλοξενεί την οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, τα πολυμέσα, τα συστήματα υποβοήθησης και τις γενικές ρυθμίσεις του οχήματος.

Advertisement

Δείτε περισσότερα για το μοντέλο εδώ 

Advertisement