Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

VW ID

VW ID.3: Αδιάλειπτη ενημέρωση για τον οδηγό

  • newsautoteam

Ο άνθρωπος που κάθεται πίσω από το τιμόνι ενημερώνεται συνεχώς για τους «γύρω» σταθμούς φόρτισης και για την κίνηση στους δρόμους.

Το VW ID.3 διατίθεται στην ελληνική αγορά έχοντας στη φαρέτρα του πολλά όπλα. Σχεδιαστικά ξεχωρίζει, η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 549 χλμ., φορτίζει εύκολα παντού και συμπεριφέρεται δυναμικά στο δρόμο.

Όλα τα ανωτέρω χαρακτηριστικά, βέβαια, δεν συνεπάγεται πως έχει παραγκωνιστεί η συνδεσιμότητα. Αντιθέτως, το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο συγκεκριμένο τομέα.

Η ενεργοποίηση των online υπηρεσιών του νέου ID.3 γίνεται μέσω της εφαρμογής Discover Pro, η οποία συνδέει την OCU (Online Connectivity Unit) του αυτοκινήτου, που περιέχει κάρτα SIM, με τον υπόλοιπο κόσμο και έχει αρχική διάρκεια 3 ετών.

Η OCU του ID.3 υποστηρίζει το πρωτόκολλο μεταφοράς δεδομένων LTE, δηλαδή τεχνολογία αιχμής στην ασύρματη δικτύωση και επικοινωνία συσκευών, πετυχαίνοντας γρήγορη και ασφαλή μεταφορά δεδομένων μεταξύ των διασυνδεδεμένων συσκευών και συστημάτων.

Ο οδηγός είναι πάντα ενημερωμένος

Οι σημαντικότερες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, σχετίζονται με την πλοήγηση και το όχημα. Οι «ζωντανές» πληροφορίες για την κίνηση προσφέρουν στον οδηγό την εικόνα του τελευταίου λεπτού για τη συνολική κατάσταση της επιλεγμένης διαδρομής, καθώς και πιθανούς κινδύνους.

Επιπροσθέτως, νέα δεδομένα (χάρτες, σημεία φόρτισης , σημεία ενδιαφέροντος κ.α.) γίνονται download αυτόματα στο αυτοκίνητο με την λειτουργία online map update.

Ενημέρωση για τους σταθμούς φόρτισης

Οι σταθμοί φόρτισης στον περιβάλλοντα χώρου του αυτοκινήτου εμφανίζονται παράλληλα με πολλές άλλες πληροφορίες  (διαθεσιμότητα, χρεώσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε σταθμού). Επιλέγοντας κάποιο σταθμό φόρτισης, αυτός αποθηκεύεται σαν προορισμός στο σύστημα πλοήγησης.

Εφαρμογή WeConnect

Μέσω της εφαρμογής WeConnect (σ.σ. ελέγχεται δια του κινητού τηλέφωνου) ο οδηγός ελέγχει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, την υπολειπόμενη αυτονομία, τη θερμοκρασία της καμπίνας του οχήματος και του προτείνονται ανάλογες ενέργειες.

Σημειώνεται πως όλες ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της πλατφόρμας είναι ριζικά νέος και καινοτόμος, και δεν χρησιμοποιεί σχεδόν κανένα φυσικό διακόπτη.

Προτεραιότητα η μέγιστη ασφάλεια

Βασικό κριτήριο της VW ήταν η πλατφόρμα να είναι γρήγορη, ευέλικτη και σταθερή, παραπέμποντας σε αρκετά τα κεντρικά server επικοινωνιακών συστημάτων. Ξεφεύγει δηλαδή από τις αρχές των αποκομμένων, μεμονομένων εφαρμογών και βάσεων δεδομένων και έχει τη λογική της ενιαίας και συνολικής πλατφόρμας υπηρεσιών. Αυτό διευκολύνει και βελτιώνει πολύ την διαδικασία ανταλλαγής δεδομένων και τελικά την απόκριση και απόδοση όλων των εμπλεκομένων συστημάτων.

Η εν λόγω ευελιξία κάνει εύκολη την ενσωμάτωση νέων πακέτων δεδομένων και υπηρεσιών στο σύστημα, ενώ η μέγιστη ασφάλεια παραμένει προτεραιότητα, αφού όλα τα «εισερχόμενα» δεδομένα, προτού μπουν στο σύστημα, περνούν από διαδικασία υψηλής προστασίας και ταυτοποίησης. Όλες οι κρίσιμες λειτουργίες ελέγχου της οδήγησης (γκάζι, φρένο, κιβώτιο) παραμένουν αυτόνομες, σε ανεξάρτητη μονάδα ελέγχου.

Εύκολη και συνεχής αναβάθμιση πολλών λειτουργιών

Ο πυρήνας της νέας πλατφόρμας αποτελείται από δύο υπολογιστές υψηλής απόδοσης, τους επονομαζόμενους ICAS, που τρέχουν την 3η γενιά λογισμικού συνδεσιμότητας MIB3.

 Ο πρώτος ICAS συνδέει και ελέγχει ένα μεγάλο αριθμό ανεξάρτητων υποσυστημάτων για την υποβοήθηση της οδήγησης και λειτουργιών άνεσης (ξεκλείδωμα θυρών, ρύθμιση καθισμάτων, λειτουργία φώτων κ.α.). Ο δεύτερος ελέγχει τα συστήματα ψυχαγωγίας και τις οθόνες.

Η νέα αυτή πλατφόρμα υποστηρίζει την συνεχή αναβάθμιση του εγκατεστημένου λογισμικού στα ICAS μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας και έτσι είναι εύκολη η συνεχής αναβάθμιση και βελτιστοποίηση πολλών λειτουργιών. Το κατέβασμα των αναβαθμίσεων γίνεται ενώ το αυτοκίνητο κινείται, αλλά η οριστική εγκατάσταση πραγματοποιείται όταν το αυτοκίνητο σταματήσει. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινήσει ξανά τότε οι αναβαθμίσεις είναι ενεργές και διαθέσιμες.

Στο προσεχές μέλλον θα είναι εφικτό  το downloading και η ταυτόχρονη εγκατάσταση των αναβαθμίσεων ενώ το αυτοκίνητο θα κινείται, όπως ακριβώς έχουν συνηθίσει οι χρήστες με τις αναβαθμίσεις εφαρμογών στα κινητά τους τηλέφωνα.

Διαβάστε επίσης:

Η ευρύχωρη καμπίνα του νέου VW ID.3

VW ID.3: Ποια έκδοση σας ταιριάζει;

Κορυφαία παθητική ασφάλεια από το VW ID.3

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto