Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

VW Golf

Τα συστήματα ασφαλείας του νέου VW Golf

  • newsautoteam

Το νέο Volkswagen Golf πρωτοπορεί και ταυτόχρονα θέτει νέα πρότυπα στη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών στον δρόμο.

Έξυπνα συστήματα υποβοήθησης κάνουν κάθε διαδρομή πιο άνετη και πιο χαλαρή, σε συνδυασμό με την μοναδική αίσθηση οδήγησης του δημοφιλούς μοντέλου της γερμανικής εταιρείας.

Πέρα από την επικοινωνία Car2X που σημαίνει ότι το Golf είναι το πρώτο Volkswagen που επικοινωνεί με άλλα οχήματα και την κυκλοφοριακή υποδομή που βρίσκεται κοντά, υπάρχει πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας στη φαρέτρα του. Ας δούμε μερικά από αυτά.

Travel Assist
Το νέο Travel Assist στο Golf επιτρέπει την υποβοηθούμενη οδήγηση με ταχύτητα μέχρι και τα 210 km/h. Σε αυτή τη διαδικασία, το σύστημα βασίζεται σε συστήματα που περιλαμβάνουν το Adaptive Cruise Control – ACC (καθοδήγηση κατά μήκος της πορείας) και το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist (καθοδήγηση κατά πλάτος). Το Travel Assist ενεργοποιείται με το πολυλειτουργικό τιμόνι. Για νομικούς λόγους και λόγους ασφαλείας, οι οδηγοί πρέπει να παρακολουθούν μόνιμα το σύστημα – για το σκοπό αυτό πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα χέρι στο τιμόνι. Χάρη στη νέα τεχνολογία αισθητήρων στο τιμόνι, είναι επαρκές αν οι οδηγοί απλώς αγγίζουν το τιμόνι. Ωστόσο, αν αφήσουν το τιμόνι ανέπαφο για περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα, ενεργοποιούνται οπτικά και ηχητικά προειδοποιητικά μηνύματα καθώς και περιορισμένο απότομο φρενάρισμα για να λάβει δράση ο οδηγός. Ο οδηγός πρέπει να αντιδράσει μέχρι το σημείο αυτό το αργότερο και να αγγίξει το τιμόνι, διαφορετικά ενεργοποιείται το σύστημα υποβοήθησης έκτακτης ανάγκης (Emergency Assist) και μία διαδικασία σταδιακής ακινητοποίησης.

ACC με λειτουργία προνοητικής ρύθμισης ταχύτητας
Η τελευταία γενιά Adaptive Cruise Control στο Golf είναι προνοητική. Σε αυτή τη διαδικασία, το σύστημα υπολογίζει τη θέση του οχήματος βάσει δεδομένων διαδρομής και GPS από το σύστημα πλοήγησης για να μειώσει την ταχύτητά του πριν φτάσει σε στροφές, στρογγυλές πλατείες (roundabouts), διασταυρώσεις, όρια ταχύτητας κλπ.. Ταυτόχρονα, το ACC σε συνεργασία με το σύστημα αναγνώρισης σημάτων ορίων ταχύτητας μέσω της μπροστινής κάμερας, ρυθμίζει την ταχύτητα μόλις ανιχνευτεί ένα όριο. Το υψηλότερο στάδιο ανάπτυξης του ACC περιλαμβάνει επίσης το σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης Traffic Jam Assist.

Front Assist
Το Front Assist προσφέρει νέες λειτουργίες. Το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου που λειτουργεί με βάση έναν αισθητήρα ραντάρ και σε συνδυασμό με την εμπρόσθια κάμερα προειδοποιεί και φρενάρει σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ανεπαρκούς απόστασης από το όχημα προς τα εμπρός – χρησιμοποιώντας το  σύστημα City Emergency Braking (πέδηση έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring την αναγνώριση πεζών, ακόμη και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες σε κατοικημένες περιοχές. Αυτή η γκάμα λειτουργιών ενισχύεται πλέον από την αναγνώριση ποδηλατών Cyclist Monitoring, την υποστήριξη κατά τις αλλαγές πορείας εντός στροφών και – για πρώτη φορά σε ένα Volkswagen – την αυτόματη πέδηση κατά την αλλαγή πορείας εμπρός από αντίθετα ερχόμενο όχημα.

Υποβοήθηση διασταυρώσεων
Όταν το όχημα στρίβει προς τα αριστερά, με επικίνδυνα διασταυρούμενη πορεία με αντίθετα ερχόμενο όχημα, το Golf με το σύστημα αυτό ακινητοποιείται ενώ ταυτόχρονα εκπέμπει ηχητική και οπτική προειδοποίηση. Ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία κινούνται και τα δύο οχήματα, το φρενάρισμα του μοντέλου της γερμανικής μάρκας μπορεί να αποτρέψει ένα ατύχημα ή να μετριάσει τις συνέπειες εντός των ορίων του συστήματος.

Δημοφιλή στο Protothema.gr