Live Κίνηση
Περισσότερα
VW TAIGO 2022

VW Taigo: Πάνω απ’ όλα η ασφάλεια

Ελλάδα 13:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW Taigo: Πάνω απ’ όλα η ασφάλεια

VW TAIGO 2022

VW Taigo: Πάνω απ’ όλα η ασφάλεια

VW TAIGO 2022

Το νέο VW Taigo εκτός από την δυναμική σπορ εμφάνισή του είναι εφοδιασμένο με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της ασφάλειας και των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Advertisement
Advertisement

Με το νέο Τaigo η VW φέρνει στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των SUV μία νέα και εντυπωσιακή σε εμφάνιση πρόταση, η οποία συνδυάζει τον δυναμισμό ενός κουπέ αμαξώματος με την πρακτικότητα και την ευκολία κίνησης ενός σύγχρονου SUV.

Η VW όμως δεν μένει μόνο στην πολύ ξεχωριστή εμφάνιση, αλλά εφοδιάζει το αυτοκίνητό της με ό,τι πιο εξελιγμένο υπάρχει στα συστήματα για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού, έτσι ώστε να γίνεται η οδήγηση πολύ πιο άνετη και σίγουρη, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η έμφαση που δίνει η VW στην ασφάλεια των επιβατών του Taigo γίνεται άμεσα ορατή ήδη από το εξωτερικό με την εφαρμογή του εξελιγμένου συστήματος ΙQ Light LED Matrix για τα εμπρός φώτα. Το σύστημα αυτό είναι στάνταρ από την έκδοση Style και χρησιμοποιεί οκτώ LED σε κάθε εμπρός φωτιστικό σώμα, έτσι ώστε να εξασφαλίζει τον καλύτερο δυνατό φωτισμό για το όχημα, χωρίς παράλληλα να κουράζει τους απέναντι οδηγούς.

Advertisement
Advertisement

Στο νέο Taigo η VW ενσωματώνει το σύστημα ΙQ. Drive Travel Assist, το οποίο είναι μία εκδοχή της εταιρίας για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Το σύστημα μπορεί να στρίψει, να φρενάρει και να επιταχύνει το Taigo σε ταχύτητες ανάμεσα στα 30 χλμ/ώρα και 210 χλμ/.ώρα, με τον οδηγό να παρακολουθεί και να έχει τα χέρια του στο τιμόνι.

Για να λειτουργήσει το συγκεκριμένο σύστημα βασίζεται σε ηλεκτρονικά συστήματα όπως το Adaptive Cruise Control, το Lane Assist ενώ χρησιμοποιεί ένα ραντάρ στο εμπρός μέρος και μία κάμερα στο παρμπρίζ έτσι ώστε να έχει πλήρη εικόνα για τα δεδομένα του δρόμου.

Advertisement

Το σύστημα ενεργοποιείται από έναν διακόπτη επαφής πάνω στο τιμόνι, το οποίο έχει ειδικούς αισθητήρες ώστε να αντιλαμβάνεται τα χέρια του οδηγού και να κρατά το σύστημα σε λειτουργία.

Advertisement

Το νέο Τaigo εφοδιάζεται με το τελευταίας γενιάς Predictive Adaptive Cruise Control, το οποίο σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο DSG και το σύστημα πλοήγησης, λαμβάνει υπόψη του τα κατά τόπους όρια ταχύτητας, τις πληροφορίες για την κίνηση και τις διασταυρώσεις και ανάλογα προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος. Μπορεί μάλιστα να σταματήσει το Taigo σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος και αυτόματα να εκκινεί και πάλι όταν ξεκινήσει το εμπρός όχημα.

Το νέο Taigo εφοδιάζεται επίσης με σύστημα Side Assist με Lane Assist και Rear Traffic Alert. Όλα αυτά συνεργάζονται μεταξύ τους, μαζί με το Front Assist το οποίο αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες, με στόχο την δημιουργία ενός πλήρους συστήματος ασφάλειας για τους επιβάτες και υποβοήθησης για τον οδηγό από τους κινδύνους και το άγχος της καθημερινής οδήγησης.

Advertisement

Υπάρχει επίσης το Autonomous Emergency Braking Front Assist, το οποίο χρησιμοποιεί και αυτό το ραντάρ στο εμπρός μέρος και διαρκώς παρακολουθεί την απόσταση από τα οχήματα εμπρός, έτσι ώστε να ειδοποιεί τον οδηγό αν χρειαστεί να φρενάρει ξαφνικά, ειδοποιώντας τον με οπτικά και ηχητικά σήματα. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει στον προβλεπόμενο χρόνο, τότε το σύστημα αναλαμβάνει μόνο του να πιέσει τα φρένα ώστε να μην υπάρξει κίνδυνος σύγκρουσης.

Το Front Assist συμπληρώνεται από το City Emergency Braking System, το οποίο και αυτό χρησιμοποιεί το εμπρός ραντάρ και λειτουργεί από ταχύτητες 5 χλμ/ώρα έως 85 χλμ/ώρα. Σκοπός του είναι να αντιλαμβάνεται και να προειδοποιεί για πεζούς και ποδηλάτες ή άλλα εμπόδια σε αστικό περιβάλλον, και αν εντοπίσει κίνδυνο αναλαμβάνει το ίδιο το σύστημα να επέμβει με την πίεση των φρένων χωρίς την ανάγκη δράσης του οδηγού.

Το νέο Τaigo έχει επίσης συστήματα όπως το Driver Alert System το οποίο αναγνωρίζει και ειδοποιεί τον οδηγό αν έχει κουραστεί ώστε να κάνει ένα διάλλειμα, το Automatic Post-Collision Braking System το οποίο αναλαμβάνει να ακινητοποιήσει το όχημα μετά την σύγκρουση και το Proactive Occupant Protection System το οποίο αναγνωρίζει το ενδεχόμενο σύγκρουσης και επεμβαίνει στα συστήματα παθητικής ασφάλειας (σφίγγει για παράδειγμα τις ζώνες ή κλείνει τα παράθυρα ώστε να λειτουργήσουν καλύτερα οι πλευρικοί αερόσακοι).

Τέλος, για την ευκολία του οδηγού στην καθημερινή οδήγηση, υπάρχει και το σύστημα Park Assist, το οποίο βρίσκει αυτόματα μία θέση για παρκάρισμα και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει να βάλει το αυτοκίνητο στον συγκεκριμένο χώρο χωρίς να χρειαστούν χειρισμοί από την πλευρά του οδηγού.

Όλα τα παραπάνω δείχνουν ξεκάθαρα ότι η VW με το νέο Τaigο δεν έμεινε μόνο στην άκρως ελκυστική του εμφάνιση αλλά φρόντισε να το εφοδιάσει με συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης μεγαλύτερων και πιο ακριβών κατηγοριών.

Κάτι που επιβεβαιώνει για άλλη μία φορά την πίστη και την επιμονή της εταιρίας στον να προσφέρει τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους, και στην περίπτωση του Taigo, και ένα από τα πιο όμορφα και καλαίσθητα SUV της σημερινής αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε τα πρώτα VW Taigo που ήρθαν στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα το ολοκαίνουριο VW Taigo (+τιμή)
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο VW Taigo