Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Toyota Yaris 1.4 D-4D

Ελλάδα 11:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το Toyota Yaris 1.4 D-4D

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Toyota Yaris 1.4 D-4D

ΔΟΚΙΜΕΣ

Με αυτοκίνητα όπως το πετρελαιοκίνητο Yaris με τον 1,4 lt D-4D αρχίζεις να θεωρείς δικαιολογείς τη… μανία των αγοραστών για diesel εκδόσεις. Περάσαμε αρκετές ημέρες με το νέο Toyota Yaris 1,4 D-4D. Σχεδιαστικά ανανεωμένο, κουβαλά τις κλασικές αξίες για το οποίο αγάπησε ο κόσμος το Yaris, δηλαδή οικονομία, αντοχή και πάντοτε ισχυρή μεταπωλητική αξία. Αυτή τη φορά το Toyota Yaris μάς έρχεται φρέσκο σε supermini περιτύλιγμα και έναν diesel κινητήρα με επιδόσεις που θα ζήλευαν πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Λειτουργικός, ελάχιστα θορυβώδης και με επιδόσεις που μας πρόσφεραν μετακινήσεις ποιοτικές, ήσυχες, χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς και, το κυριότερο, οικονομικές. Οι 90 ίπποι και οι καλές ροπές του κινητήρα φτάνουν και με το παραπάνω για μια άκρως ενδιαφέρουσα οδήγηση τόσο μέσα όσο και έξω από την πόλη.

Advertisement
Advertisement

Μέσα στην πόλη και κάτω από τις 2.000 rpm δεν χάνεις σε καμία περίπτωση το ενδιαφέρον σου και είσαι συνεχώς σε κατάσταση όμορφης οδηγικής υπερδιέγερσης που δεν κουράζει. Στις εκτός πόλεις μετακινήσεις καταγράψαμε στα θετικά τις σφιχτές αναρτήσεις και την αίσθηση ασφάλειας που δίνουν στους επιβάτες (για μικρό αυτοκίνητο) το μακρύ μεταξόνιο και τα πλατιά μετατρόχια. Σχετικά με την πραγματική κατανάλωση, υπολογίστε περίπου 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Το νέο Yaris σηματοδοτεί πολλές σημαντικές βελτιώσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Σχεδιαστικά, στο εξωτερικό του, κρατά τις πινελιές και των άλλων μοντέλων της Toyota με τον γνωστό πια ευρωπαϊκό πνεύμα.
Στο εσωτερικό του, το αυξημένο μεταξόνιο έχει λειτουργήσει ευεργετικά δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, προσφέροντας περισσότερο αέρα στο κεφάλι και τα πόδια των ψηλότερων επιβατών που θα επιβιβαστούν στο νέο Yaris. Στα πίσω καθίσματα τρεις ενήλικοι επιβάτες, χάρη στο επίπεδο δάπεδο, μπορούν να κάνουν ένα μακρύτερο ταξίδι, χωρίς πολλές γκρίνιες, κάνοντας το Yaris ένα από τα πιο ευρύχωρα μικρά αυτοκίνητα.

Από άποψη σχεδίασης, το εσωτερικό του νέου Yaris δεν παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερη αλλαγή, με εξαίρεση το (προαιρετικό) σύστημα πολυμέσων Touch&Go. Οσοι επιζητούν και την τεχνολογική καινοτομία, τότε αυτή η οθόνη αφής των 6,1 ιντσών με σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας και άλλα τεχνολογικά καλούδια δεν θα τους αφήσει δυσαρεστημένους.  Στους υπόλοιπους εσωτερικούς χώρους το Yaris παραμένει λιτό, εργονομικό, πρακτικό και εύχρηστο.

Advertisement
Advertisement

Αναμφίβολα, το νέο Yaris -ιδιαίτερα στην diesel έκδοσή του- πρέπει να μπει στη λίστα των υποψήφιων αυτοκινήτων για όσους ψάχνουν ένα καλό, γρήγορο, αξιόπιστο και ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο…[nggallery id=3079]

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.364 cc
Ισχύς: 90 PS
Ροπή: 20,5
Μετάδοση: Μπροστά τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 13,5 sec
Μικτή κατανάλωση: 3,9 lt/100 km (εργοστ.)
Εκπομπές CO2: 103 gr/km
Βάρος: 1.075 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.885/1.695/1.510 mm
Χώρος αποσκευών: 286 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 92,7 ευρώ

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil