Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Test: Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

Ελλάδα 22:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Test: Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Test: Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Όπως κάθε μήνα, έτσι και τον Ιούνιο το γκαράζ του NewsAuto και του περιοδικού CAR αποτελούσε καταφύγιο για πολλά μοντέλα της αγοράς. Κάποια για σύντομες πρώτες επαφές, κάποια δοκιμές μακράς διάρκειας.

Advertisement
Advertisement

Σε αυτό το κείμενο θα επικεντρωθούμε στη δεύτερη κατηγορία και τα αυτοκίνητα με τα οποία αποκτούμε… δέσιμο συμβιώνοντας στους ελληνικούς δρόμους και μεταφέροντάς σας αναλυτικά τις εντυπώσεις μας!

Τα μοντέλα λοιπόν που είχαμε στα χέρια μας αυτό το μήνα σε δοκιμές διαρκείας, ευπειθώς αναφέρουν!

NISSAN MICRA 0.9 IG-T
Ήρθε στις 4 Ιουνίου με 13.197 km. Τώρα έχει 13.888 km. Κατανάλωση: 7,3 lt/100 km. Παρατηρήσεις: –
Η πιο πρόσφατη προσθήκη στον στόλο μας και ένας ακόμη πολύτιμος σύμμαχος στις καθημερινές μας μετακινήσεις στην πόλη. Φορά τον μικρό υπερτροφοδοτούμενο 0.9 IG-T, όμως είναι αρκετά πιο ψυχωμένο στην εργοστασιακή έκδοση, καθώς είναι εφοδιασμένο με το πακέτο βελτίωσης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπία και περιλαμβάνει έναν παράλληλο εγκέφαλο ο οποίος επεμβαίνει στην κεντρική μονάδα.

Advertisement
Advertisement

CAR008_NISSAN MICRA_b640

Με απόλυτα λογικό κόστος στα 500 ευρώ και χωρίς να επηρεάζεται η εργοστασιακή εγγύηση, η απόδοση του κινητήρα έχει ανέβει από τους 90 στους 108 PS, με τη ροπή να σκαρφαλώνει από τα 14,3 kgm στα 16,8 kgm. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Η επέμβαση δεν έχει επηρεάσει τα βασικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα. Η σχετική τραχύτητα καθώς και η μικρή απροθυμία κάτω από τις 2.000 prm παραμένουν. Ωστόσο, από εκεί και πέρα ο κινητήρας δείχνει παντού πιο γεμάτος και η αίσθηση της επιτάχυνσης πιο έντονη, ακόμα και με λιγότερο πάτημα του γκαζιού. Αυτό με τη σειρά του έχει ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ευκολία στο φορτίο, οπότε, αν και λογικά θα περιμέναμε η αύξηση της απόδοσης να φέρει και αντίστοιχη αύξηση της κατανάλωσης, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Στο πρώτο διάστημα της συμβίωσής μας η μέση κατανάλωση κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 7 lt/100 km.

ŠKODA FABIA 1.0 TSI
Ήρθε στις 11 Οκτωβρίου με 65 km. Τώρα έχει 5.739 km. Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km. Παρατηρήσεις: –

Advertisement

Skoda-Fabia-a640

Το Fabia εξακολουθεί να είναι ένας από τους βασικούς μας συνεργάτες σε πολλές αποστολές για φωτογράφηση αλλά και μία από τις πρώτες μας επιλογές για τις καθημερινές μας ανάγκες μέσα στην πόλη. Ο λόγος γι’ αυτό έχει να κάνει, καταρχάς, με την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση αλλά και με την ευκολία στην οδήγηση που προκύπτει από την πολύ καλή εργονομία και τα εύχρηστα χειριστήρια, ειδικά τον μαλακό συμπλέκτη, τον θετικό επιλογέα και το ελαφρύ τιμόνι. Βέβαια το δικό του μερίδιο ευθύνης έχει και ο 1.000άρης TSI, ο οποίος καταφέρνει να συνδυάσει τη δύναμη που πολλές φορές αναζητούμε σε «καταδρομικές» αποστολές με τη χαμηλή κατανάλωση η οποία αρνείται να ξεφύγει από τα 6,3 lt/100 km.

Advertisement

HONDA HR-V 1.6 I-DTEC
Ήρθε στις 11 Ιανουαρίου με 40.026 km. Τώρα έχει 49.593 km. Κατανάλωση: 6,2 lt/100 km. Παρατηρήσεις: –

HRV-act-f640

Όσο περισσότερο χρόνο περνάμε μαζί του τόσο περισσότερο ανακαλύπτουμε τους λόγους που η Honda καταφέρνει να έχει φανατικούς υποστηρικτές. Το HR-V εξακολουθεί να γράφει δύσκολα χιλιόμετρα κοντά μας και όμως κάθε φορά μάς εκπλήσσει με την ικανότητα που έχει να κάνει τον χρόνο να περνά από πάνω του χωρίς να αφήνει σημάδια. Πλησιάζοντας πλέον τα 50.000 km τίποτα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει επάνω του. Μπορεί, για παράδειγμα, η εικόνα στο εσωτερικό να δείχνει λίγο πιο συμβατική σε σχέση με πιο πρόσφατους ανταγωνιστές του, όμως η αίσθηση που σου δίνει είναι αμετάβλητη κάθε μέρα που περνά. Τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν ακούγεται διαφορετικά, τίποτα δεν σε προβληματίζει.

Advertisement

PEUGEOT 2008 1.6 BLUEHDI
Ήρθε στις 9 Μαρτίου με 17.890 km. Τώρα έχει 21.024 km. Κατανάλωση: 5,8 lt/100 km. Παρατηρήσεις: –

Peugeot-2008-car-b640

Το 2008 έχει γίνει ο καλύτερος φίλος στην τσέπη μας, καθώς ο 1.6 BlueHDI εξακολουθεί να μας εκπλήσσει ευχάριστα με τις φειδωλές απαιτήσεις του σε καύσιμο. Παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα οι διαδρομές του εκτός πόλης ήταν περιορισμένες, η μέση κατανάλωση παραμένει σταθερά κάτω από τα 6 lt/100 km. Την ίδια στιγμή, ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας δείχνει εξαιρετικά ταιριαστός στις αστικές μετακινήσεις. Είναι ροπάτος και ζωντανός από πολύ χαμηλά και σε συνδυασμό με τη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου μειώνει σημαντικά την ανάγκη για συχνή επαφή με τον επιλογέα ταχυτήτων.

SUZUKI S-CROSS 1.0 BOOSTERJET
Ήρθε στις 31 Αυγούστου με 8.542 km. Τώρα έχει 17.591 km. Κατανάλωση: 7,3 lt/100 km. Παρατηρήσεις: –

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-j640

Η συνύπαρξή μας συνεχίζει να μακροημερεύει και σίγουρα η παρουσία του μας έχει λύσει τα χέρια αρκετές φορές. Το S-Cross πολλές φορές μάς έχει υπενθυμίσει τους λόγους που τα μικρομεσαία crossover έχουν γίνει τα best-seller της αγοράς. Το μέγεθός τους είναι όσο μικρό χρειάζεται ώστε να κινείσαι χωρίς να προβληματίζεσαι για το παρκάρισμα ή για το πέρασμα από τα στενά της πόλης και την ίδια στιγμή οι χώροι και η πρακτικότητα που προσφέρουν εξυπηρετούν απόλυτα τις ανάγκες μιας οικογένειας ή της παρέας. Με την έλευση, μάλιστα, του καλοκαιριού όλο και περισσότεροι από εμάς διεκδικούμε μια θέση πίσω από το τιμόνι του τα Σαββατοκύριακα προκειμένου να απολαύσουμε μια πιο απομακρυσμένη παραλία.

ŠKODA KAROQ 1.6 TDI
Ήρθε στις 18 Μαΐου με 2.395 km. Τώρα έχει 3.256 km. Κατανάλωση: 6,8 lt/100 km. Παρατηρήσεις: –

IMG_7567-640

Πήρε τη θέση του αγαπημένου μας 1.0 TSI, αλλά ήδη μέσα σε λίγες ημέρες μάς έχει γίνει απαραίτητο. Το Karoq 1.6 TDI είναι πλέον αυτό που θα μας συντροφεύει για το επόμενο διάστημα και το σίγουρο είναι ότι μας έχει κερδίσει από την πρώτη στιγμή με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του. Ο 1.6 TDI είναι απόλυτα ταιριαστός με το Karoq και παρά το γεγονός ότι η ισχύς, όπως και στο 1.0 TSI, φτάνει τους 116 PS, η ροπή αγγίζει τα 25,5 kgm δίνοντας ένα πλεονέκτημα της τάξης των 5 kgm έναντι του 1.000άρη βενζινοκινητήρα. Αυτό το πλεονέκτημα αποτυπώνεται περισσότερο στις πολύ χαμηλές στροφές, κάνοντας το αυτοκίνητο να δείχνει πιο ζωντανό, ειδικά στην κίνηση μέσα στην πόλη. Παράλληλα, αυτό το πλεονέκτημα συνοδεύεται και από μια πολύ καλή κατανάλωση, που σε αυτό το αρχικό διάστημα της συμβίωσής μας κυμαίνεται στα 6,8 lt/100 km.

Η δοκιμη εγινε με καυσιμα ελιν
Elin logo copy1