Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Subaru Outback

Ελλάδα 14:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Subaru Outback

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Subaru Outback

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε τη ναυαρχίδα των οικογενειακών αυτοκινήτων της Subaru, λίγες ημέρες πριν έρθει στη χώρα μας…

Advertisement
Advertisement

Μπορεί το μέλλον της Subaru να ήταν αμφίβολο λίγους μήνες πριν στη χώρα μας, όμως όλα τα κακά σενάρια ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Μάλιστα, η Πλειάδες Motors, η νέα αντιπρόσωπος της Subaru για την Ελλάδα, ανακοίνωσε την έλευση του νέου Outback στα μέσα του Οκτώβρη. Εμείς βρεθήκαμε Μιλάνο, όπου είχαμε την ευκαιρία να το γευτούμε και οδηγικά.

Φέτος συμπληρώθηκαν 55 χρόνια ύπαρξης της Subaru! Αρκετά χρόνια πριν, το 1989 έκανε την εμφάνισή του το Subaru Legacy που το 1995 πήρε το όνομα Outback και είχε μορφή station wagon. 3 χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε η 2η γενιά Outback και το 2003 εμφανίστηκε η πιο εξελιγμένη γενιά του Outback. Το 2008 έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτοι boxer diesel κινητήρες και σήμερα, για πρώτη φορά, αυτοί οι κινητήρες συνδυάζονται άψογα με το CVT (Lineartronic) αυτόματο κιβώτιο στο νέο Outback 2013.

[nggallery id=3017]

Advertisement
Advertisement

Το νέο μοντέλο της Subaru, έρχεται να συμπληρώσει το κενό ανάμεσα στα XV (urban SUV) και Forester (real SUV). Η πρώτη μας επαφή έγινε με την turbo diesel 2λιτρη έκδοση του Outback, απόδοσης 150 ίππων, που είναι και αυτή που θα τραβήξει κυρίως το ενδιαφέρον, ενώ υπάρχει άλλη μια έκδοση, αυτή τη φορά βενζίνης, 2.500 cc απόδοσης 170 ίππων.
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρατηρεί κανείς πως υπάρχει αισθητή μείωση στα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Οδηγικά, η αίσθηση που αφήνει είναι καλή, με την ροπή να είναι εκεί όταν την χρειάζεσαι, ενώ ο συνδυασμός αυτόματου κιβωτίου (CVT – Lineartronic) με τον 2λιτρο diesel κινητήρα κάνει την οδήγηση ιδιαίτερα άνετη, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές. Εξωτερικά, οι διαφορές είναι αξιοπρόσεκτες και εσωτερικά οι αλλαγές κυρίως εντοπίζονται στην κεντρική κονσόλα και στον νέο πίνακα οργάνων.

Συνολικά, πρόκειται για ένα συμπαγές οικογενειακό αυτοκίνητο, που διατηρεί την αξιοπιστία της μάρκας και απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν άνεση σε κάθε διαδρομή και οδηγική απόλαυση. Το αυτοκίνητο ήδη διατίθεται στην ελληνική αγορά…


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.998 cc
Ροπή: 35,7 kgm / 1.600 – 2.400 rpm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Tελική ταχύτητα: 195 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,7 sec
Μέση κατανάλωση: 6,3 lt/ 100 km (κατασκευαστή)
Βάρος: 1.700 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.790/1.820/1.605 mm
Βάρος: 1.700 kg
Χώρος αποσκευών: 526 lt / 1726 lt (κάτω πίσω καθίσματα)
Τιμή: Πάνω από 40.000 ευρώ (εκτίμηση)

zp8497586rq