Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Αυστρία την BMW M6!

Ελλάδα 19:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Αυστρία την BMW M6!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Αυστρία την BMW M6!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το μυαλό προστάζει, αλλά η καρδιά δειλιάζει μπροστά στους 560 PS και στα 70 kgm ροπής της επικής BMW Μ6… 

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΒΙΕΝΝΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ 

Οδηγήσαμε επί αυστριακού εδάφους την κορυφαία έκδοση Μ της Σειράς 6 τόσο στην κλειστή όσο και στην ανοιχτή έκδοση. Χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή για την αψεγάδιαστη ανοιχτή έκδοση, η κλειστή Μ6 αφορά τον «πραγματικό οδηγό», τον εραστή της σπορ οδήγησης. Παρατηρώντας την απέξω το μάτι στέκεται στην οροφή από ανθρακόνημα – δεν είναι τόσο η εξοικονόμηση βάρους στο κουπέ των σχεδόν 2 τόνων όσο το χαμήλωμα του κέντρου βάρους που οδηγεί σ’ αυτή την επιλογή. Το μάτι σταματά και στις 19άρες ζάντες διαστάσεων 265/40/19 μπροστά και 295/35/19 πίσω με τα Pirelli P Zero Sport. Το αυτοκίνητο μήκους 5 μέτρων είναι και δείχνει μεγάλο, επιβλητικό. Μπαίνεις στο εσωτερικό και οι λεπτομέρειες από ανθρακόνημα και κατεργασμένο αλουμίνιο σε βάζουν αμέσως στο πνεύμα.

[nggallery id=2807]

Advertisement
Advertisement

Το κουμπί έναυσης του κινητήρα συνοδεύεται από έναν μπάσο στακάτο ήχο με τον V8 κινητήρα (σ.σ.: γωνία V 90 μοίρες) να έρχεται στη ζωή. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο με τη διπλή πτερωτή και το διπλό Vanos αποδίδει 560 PS στις 6.000 rpm, αλλά το κυριότερο είναι η ροπή των 70 kgm πρακτικά σε όλο το φάσμα στροφών. 

Το κιβώτιο είναι 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη MDCT και συνδυάζεται με αρκετές χαρτογραφήσεις ανάλογα τη διάθεση. Από βόλτα μέχρι χρονομετρημένους γύρους στην πίστα. Οι «χάρτες» αλλάζουν τις ρυθμίσεις σε τιμόνι, γκάζι, απόκριση κινητήρα, ρυθμό απόσβεσης της ανάρτησης και ταχύτητα αλλαγής σχέσεων.
Μοιάζει αφύσικο να προσπαθήσεις να επιβεβαιώσεις τη μέση κατανάλωση των 10 lt/100 km που δίνει η BMW, βλέποντας όμως το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία να ανεβάζει 7η στα 60km/h καταλαβαίνεις ότι μπορεί να γίνει. Η Μ6 όμως δεν φτιάχτηκε για να εξοικονομεί καύσιμο, αλλά για να το αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο προς τέρψιν των επιβαινόντων.

Ο δρόμος στενεύει
Πατάς βαθιά το γκάζι αλλά δεν νιώθεις την ανάγκη να σφίξεις το τιμόνι. Νιώθεις την πίεση της επιτάχυνσης στην πλάτη ενώ τα αφτιά σου γεμίζουν από το γουργουρητό του V8. Τα χρώματα φλουτάρουν, ο δρόμος στενεύει, ο δείκτης του ταχυμέτρου διακρίνεται ως ίχνος στο καντράν. Πόσα δευτερόλεπτα στο γκάζι; 12, 13 φτάσαμε 15 (;) – δεδομένου πως η M6 χρειάζεται μόνο τέσσερα για τα πρώτα 100km/h αντιλαμβάνεστε ότι αρχίζουν να πιέζονται τα όρια της λογικής.
Πατάς δυνατά φρένο και νιώθεις πόσο καλά δουλεύει το σύστημα αντιβύθισης. Αμέσως μετά η πίεση από την επιβράδυνση προκαλεί πόνο στο μέτωπο και δάκρυα στα μάτια. Οι 6πίστονες δαγκάνες πιάνουν στα 400 mm των δίσκων ενώ η Μ6 παραμένει απόλυτα ουδέτερη. Αν δεν σου αρκεί, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής κεραμικών δίσκων που είναι πιο ελαφριοί και ανθεκτικοί στις υψηλές θερμοκρασίες. Χρειάζονται όμως ζέσταμα, ενώ η τιμή τους αγγίζει αυτή της 116i καθότι συνδυάζονται με 20άρες ζάντες.

Advertisement

Στρίβεις με την υδραυλική κρεμαγιέρα να σε πληροφορεί 1 προς 1, πιέζεις το πόδι στο γκάζι για να διώξεις την ουρά… ξεκολλά γλυκά με τα ηλεκτρονικά να καιροφυλακτούν. Αν βρεις τη χρυσή τομή σε αφήνουν, αν όχι οριοθετούν. Στην πίστα γρήγορα φτάνεις στα όριά σου χωρίς να έχεις πλησιάσει αυτά του αυτοκινήτου. Ολα γίνονται αβίαστα, σχεδόν εύκολα, ακόμη και σε ρυθμούς εξωπραγματικούς. Η Μ6 με την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική ομπρέλα σε κάνει να φαντάζεις «οδηγός» κολακεύοντας τις αδυναμίες σου. Στο ερώτημα τι γίνεται με όλα σβηστά δεν μπορούμε να απαντήσουμε. Χρειάζεται οδηγός αγώνων κορυφαίου επιπέδου!

 

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4.395 cc
Ισχύς: 560 PS/4.700 rpm
Ροπή: 70.0 kgm/1.500-5.750 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 4,2 sec
Τελική ταχύτητα: 250 km/h (305km/h χωρίς περιοριστή)
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 9,9 lt
Εκπομπές CO2: 232 gr/km
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη MDCT 7 σχέσεων
Βάρος: 1.850 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.898/1.899/1.374 mm
Χώρος αποσκευών: 460 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 650 ευρώ
Τιμή: Ονειρο είναι, ας μη το χαλάσουμε