Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Στρίβουμε τα Ford Focus ST και Hyundai i30 Fastback N στη Νότια Γαλλία

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Οργώνοντας την εμπόλεμη περιοχή ανάμεσα στη Route Napoleon και μερικές από τις πιο διάσημες Ειδικές Διαδρομές του Μόντε Κάρλο, δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε κάτι ιδανικότερο από δύο καθαρόαιμα όπλα, όπως το Hyundai i30 N Fastback και το ολοκαίνουριο Ford Focus SΤ που πυροδοτεί μια νέα θερμή αντιπαράθεση στα hot hatch.

 

Η περιφέρεια Alpes-Maritimes, στη νοτιοανατολική Γαλλία, είναι ένας οδηγικός παράδεισος. Πρόκειται για ένα κομμάτι γης με τόση ποικιλία διαδρομών που ο αριθμός τους σε κάνει να αισθάνεσαι σαν παιδί μπροστά σε ράφι παιχνιδιών. Μιλάμε για διαδρομές που ξεκινούν σχεδόν από τη στάθμη της θάλασσας και σκαρφαλώνουν πάνω από τα 1.000 μέτρα, μέσα από σμιλεμένα βράχια και απότομα φαράγγια, χαρίζοντας σε πολλά σημεία μια μοναδική θέα προς τη Μεσόγειο. Κάποιες από αυτές, όπως η Col de Turini και η Sospel πάνω από το κοσμοπολίτικο Μονακό, έχουν διαμορφώσει το μαγικό DNA του Ράλι του Μόντε Κάρλο, ενώ η διάσημη Route Napoleon, που ξεκινά από τη γενέτειρα των αρωμάτων, την Γκρας, και ανηφορίζει ως την Γκρενόμπλ μοιάζει φτιαγμένη για να φέρνει ακόμα και τις αρτιότερες σπορ δημιουργίες αντιμέτωπες με τις φοβίες τους. Αν βρεθείς σε αυτό το μέρος με κάποιο συμβατικό αυτοκίνητο, αισθάνεσαι ότι κάτι δεν κολλάει, ότι κατά κάποιον τρόπο είσαι εκτός θέματος. Αν όμως είσαι από αυτούς που βρίσκουν έστω και το παραμικρό ψήγμα απόλαυσης στην οδήγηση, είναι αδύνατο να αντισταθείς στον πειρασμό να γκαζώσεις. Εξίσου απίθανο είναι να μπορέσεις να σκεφτείς κάτι πιο ταιριαστό γι’ αυτό το περιβάλλον από ένα hot hatch. Σαφώς και στη συζήτηση θα μπορούσε να μπει κάποιο ικανό sports car, όμως όταν εν τέλει διαπιστώνεις ότι τα κομμάτια όπου το πλάτος του δρόμου φτάνει οριακά για δύο αυτοκίνητα αποτελούν την κανονικότητα και όχι την εξαίρεση, όπως επίσης πως οι φουρκέτες και οι στροφές ξεπερνούν σε αριθμό τις ευθείες, νιώθεις πιο άνετα στη σκέψη ενός πιο μαζεμένου και ευέλικτου hatchback.

Οι Ford και Hyundai διασταυρώνουν τα πυρά τους στις Ειδικές Διαδρομές του WRC και πλέον αυτή η μάχη γοήτρου μεταφέρεται και στον δρόμο. Η ιστορία της Hyundai στα μεγάλα σαλόνια του WRC είναι σχεδόν αντίστοιχα σύντομη με την παρουσία της στην κατηγορία των πρωτοκλασάτων καυτών GTI. Μολαταύτα, όσο θεαματικά σύντομο είναι το διάστημα στο οποίο οι Κορεάτες έχουν φτάσει να διεκδικούν τίτλους, άλλο τόσο εκθετικός είναι ο ρυθμός με τον οποίο έχουν αναρριχηθεί μεταξύ των κατασκευαστών με δημιουργίες που αγγίζουν την καρδιά του οδηγού. Το i30 N ανήκει σε αυτό το είδος των αυτοκινήτων που σε βάζουν στην πρίζα από τη στιγμή που θα γυρίσεις το κλειδί στη μίζα και θα κουμπώσεις την 1η στο κιβώτιο. Δεν το φωνάζει, όμως αποτυπώνει ξεκάθαρα κάθε απόχρωση ενός ανόθευτου σπορ χαρακτήρα. Η χαμηλή θέση οδήγησης, το σχεδόν μεταλλικό κούμπωμα του επιλογέα, οι προδιαγραφές με την καθαρόαιμη λογική, όπως το μπλοκέ διαφορικό -στην έκδοση Performance- και η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση ή ακόμα και οι θολόμπαρες εμπρός και πίσω για ενίσχυση της ακαμψίας αποτελούν σαφή δήλωση των προθέσεων του i30 N.

Από την άλλη πλευρά, το έντονα οδηγοκεντρικό στοιχείο που ενσωματώνεται σε κάθε σύγχρονο μοντέλο με την υπογραφή της Ford Performance δημιουργεί αυτόματα ένα κλίμα υψηλών προσδοκιών. Ισως γι’ αυτόν τον λόγο μια πρώτη επιφανειακή εκτίμηση να σε οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι το νέο Focus ST είναι περισσότερο σοβαρό από όσο θα έπρεπε. Σίγουρα η πιο σφιχτή απόσβεση, οι κοντύτερες διαδρομές του επιλογέα και η τονισμένη ευαισθησία του τιμονιού είναι σαφείς ενδείξεις ενός πιο σπορ χαρακτήρα, που όμως δεν μαρτυρούν το εύρος που μπορεί να έχει. Μοιάζει σαν οι άνθρωποι της Ford να θέλησαν σκόπιμα να στρέψουν τις πρώτες εντυπώσεις στο ποιοτικό πρόσημο που μπορεί να έχει η σπορ έκφραση. Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με αυτό που ζεις στην περιοχή των Alpes-Maritimes. Τη μια στιγμή είσαι βουτηγμένος στην απόλυτη χλιδή του Μονακό και της Νίκαιας και λίγα λεπτά αργότερα μπορείς ορμάς στις φουρκέτες του Col de Braus ανηφορίζοντας προς Luceram ή γκαζώνεις στα σμιλεμένα τούνελ του D2, πάνω από τo Greolieres. Το ST, στο προεπιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας Normal, προσφέρει όλες τις ανέσεις, την πρακτικότητα και την ευχρηστία που απολαμβάνεις σε ένα πλούσια εξοπλισμένο Focus. Όχι βέβαια πως στο i30 N θα αισθανθείς ότι πρέπει να θυσιάσεις κάποιο από τα χρηστικά προνόμια που απολαμβάνεις σε ένα συμβατικό i30. Άλλωστε αυτό ήταν κάτι που διαπιστώσαμε με τον καλύτερο τρόπο ταξιδεύοντας μαζί του για σχεδόν μία εβδομάδα από την Ελλάδα στη νότια Γαλλία. Ωστόσο, αλλάζοντας θέση πίσω από το τιμόνι των δύο μοντέλων δεν μπορείς να μην παραδεχθείς ότι το φιλτράρισμα τόσο της κύλισης όσο και του θορύβου στο Focus είναι πιο αποτελεσματικό και ποιοτικό.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, είναι αδύνατο να παραπονεθείς για μονοτονία. Η ποικιλία της χάραξης, του οδοστρώματος ή ακόμα και των εικόνων που απολαμβάνεις στις διαδρομές της περιοχής εκμηδενίζουν κάθε πιθανότητα να νιώσεις ότι το σκηνικό επαναλαμβάνεται. Αντίστοιχα και στις δύο περιπτώσεις τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης συνεπάγονται και ένα ουσιαστικά διαφορετικό ύφος σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Εδώ θα πρέπει να δώσουμε λίγους παραπάνω πόντους στο i30 N, αφενός για την ύπαρξη του προγράμματος εξατομίκευσης Ν Custom και αφετέρου για τον πιο άμεσο τρόπο με τον οποίο σου δίνει πρόσβαση στην επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης. Σαφώς και προτιμούμε τους δύο μεγάλους γαλάζιους διακόπτες στο τιμόνι του Hyundai, όπως και το γεγονός ότι πατώντας τον δεξί με την ένδειξη «Ν» θέτεις απευθείας σε λειτουργία το ομώνυμο πρόγραμμα με τις πιο ακραίες ρυθμίσεις. Αντίθετα στο Focus μοιάζει σαν οι άνθρωποι της Ford να παιδεύτηκαν για να χωρέσουν δύο ακόμα μικρά κουμπιά δίπλα στους υπόλοιπους πολυδιακόπτες, στον λίγο χώρο επάνω στο μπράτσο του τιμονιού. Επιπλέον, ο διακόπτης με την επιγραφή «S» επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στο πρόγραμμα Sport και όχι στο Track, το οποίο θα πρέπει να αναζητήσεις μέσω του δεύτερου διακόπτη και του μενού των προγραμμάτων οδήγησης.
Η ουσία είναι πως από τη στιγμή που στον πίνακα οργάνων θα δεις αναμμένη την ένδειξη Ν ή Track αισθάνεσαι σαν να τηλεμεταφέρθηκες σε ένα άλλο αυτοκίνητο. Βάζουμε μάλιστα στοίχημα ότι στην πράξη τα υπόλοιπα προγράμματα, πέραν του Normal και αυτών με τις ακραίες ρυθμίσεις, θα μείνουν στα αζήτητα. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που η πιο ορθολογική απόφαση είναι να επιλέξεις το i30 N την πιο δυνατή έκδοση Performance, με το μπλοκέ διαφορικό και όλα τα επιπλέον στοιχεία που ακονίζουν την απόδοση, όπως αντίστοιχα και το Focus ST με το πακέτο Performance, που προσθέτει το πρόγραμμα Track και περισσότερη ένταση στη συνολική εικόνα. Είναι όπως το συστατικό που απογειώνει μια ήδη εξαιρετική συνταγή. Θα το αγνοήσεις; Φυσικά όχι. Έτσι ακριβώς όταν στο χέρι σου έχεις το κουμπί που μεταμορφώνει ένα καλό GTI σε πολεμιστή είναι αυτονόητο ότι θα επιλέξεις τη ρύθμιση που προσφέρει το απόλυτο και όχι κάτι ενδιάμεσο και συμβιβαστικό. Κάποιες φορές μάλιστα θα το κάνεις απλά για να απολαύσεις τα πυροτεχνήματα της εξάτμισης του i30N και τον περίτεχνα διαμορφωμένο ήχο στο Focus ST, που κάνει τον Ecoboost να θυμίζει 5κύλινδρο. Θα ενεργοποιήσεις τα ακραία προγράμματα επειδή νιώθεις σαν μαέστρος βλέποντας το rev-matching να συντονίζει κινητήρα και μετάδοση σε κάθε κατέβασμα, γιατί το ESP γίνεται πιο διακριτικό χωρίς να αφαιρεί το δίχτυ ασφάλειας και φυσικά διότι είναι αδύνατο να αντισταθείς στο νεύρο και την ακρίβεια που αποκτά κάθε χειρισμός, μεταφέροντας μια αίσθηση σχεδόν αγωνιστική.

Η Route Napoleon έχει όλα τα χαρακτηριστικά που θα επέτρεπαν να τη χαρακτηρίσουμε «αντρική». Για τα δεδομένα της περιοχής είναι αρκούντως φαρδιά, με καλή άσφαλτο στα περισσότερα κομμάτια και, το κυριότερο, χάραξη που περιλαμβάνει στροφές με κάθε είδους κάμπερ και ακτίνα που μπορείς να σκεφθείς. Αυτό σημαίνει πως όταν βάλεις το κεφάλι κάτω και οδηγήσεις, θα υπάρξουν πολλές φορές που θα στρίβεις με το ταχύμετρο να δείχνει μεγάλες τριψήφιες ενδείξεις. Επιπλέον το κομμάτι επάνω από την Γκρας είναι αρκετά ανηφορικό, πράγμα που σημαίνει ότι λειτουργεί ως δυναμόμετρο. Ακόμα και εδώ όμως δεν προκύπτει κάποια ένδειξη που να σε κάνει να αμφισβητείς τους ισχυρισμούς των δύο κατασκευαστών σε ό,τι αφορά την ικανότητα των κινητήρων τους. Οι 275 PS και τα 38,6 kgm ροπής (σε λειτουργία overboost) της δυνατής έκδοσης του δίλιτρου T-GDI δεν είναι από τις υψηλότερες τιμές που θα βρεις στην κατηγορία, αλλά σε συνδυασμό με την αρκετά κοντή και πυκνή κλιμάκωση στο 6άρι κιβώτιο χαρίζουν μια εκρηκτικότητα που δεν θαμπώνει ακόμα και με επιλεγμένη κάποια μεγάλη σχέση. Τα 6,1’’ που ανακοινώνει η Hyundai για το 0-100 km/h δεν είναι κάτι που φαίνεται δύσκολο, όμως αυτό που μετρά περισσότερο στην πράξη έχει να κάνει με τη ζωντάνια που έχει ο ρυθμός του στροφομέτρου από τη στιγμή που η βελόνα θα μπει στην μεσαία περιοχή στροφών. Από την άλλη πλευρά, ο 2.3 Ecoboost του νέου ST είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία χωρίς όμως αυτό να επιφέρει κάποιο αντίστοιχο πλεονέκτημα στην ισχύ, με τους 280 PS να είναι, ωστόσο, άκρως αξιόλογη τιμή. Το ίδιο ισχύει και για τις επιδόσεις, αφού για παράδειγμα τα 5,7’’ για το 0-100 km/h δίνουν στο Focus ST το πάνω χέρι σε σχέση με το i30 N. Στην πράξη το πραγματικό ατού έχει να κάνει με τη ροπή των 42,8 kgm και την ευκολία με την οποία το Focus αλλάζει κλίμακα ταχύτητας. Η ώθηση που νιώθεις έχει εξαιρετική αναλογία με την πίεση στο γκάζι, ενώ η ένταση της επιτάχυνσης παραμένει ακόμα και όταν ο ρυθμός ανέβει πολύ. Η πιο σαφής διαφορά ανάμεσα στα δύο σύνολα εντοπίζεται χαμηλά. Το Focus θα απογειωθεί χωρίς κανέναν δισταγμό βγαίνοντας από πολύ κλειστή φουρκέτα, ενώ το σύστημα anti-lag σχεδόν εξαφανίζει το χάζεμα στο στιγμιαίο «άσε-πάτα» που δεν αποφεύγεις σε άγνωστη διαδρομή. Το σίγουρο και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι πολύ εύκολα μπορείς να ξεχάσεις την έννοια του μέτρου. Καταλαβαίνεις την υπερβολή μόνο όταν χρειαστεί να ανέβεις κυριολεκτικά στα φρένα από τα 150-160 km/h που έχεις πιάσει στη μικρή ευθεία και να πέσεις σε λιγότερα από τα μισά για να στρίψεις την τυφλή 180άρα στροφή με θέα στο… άπειρο. Σε κάτι τέτοιες στιγμές εκτιμάς το γεγονός πως τα φρένα και των δύο αυτοκινήτων παραμένουν στο ύψος των περιστάσεων ακόμα και μετά από μια πολύ γρήγορη κατάβαση, ενώ ακόμα περισσότερο ερωτεύεσαι τον τρόπο με τον οποίο εκτελούν αυτό που έχεις φανταστεί και σχεδιάσει.

Στο Hyundai είναι στιγμές που σκέφτεσαι πως το μόνο πράγμα που λείπει για να ολοκληρώσει την εικόνα είναι ένα roll cage. Ο θόρυβος, η ευκρίνεια κάθε πληροφορίας που φτάνει στα χέρια και το σώμα σου, ακόμα και οι συχνότητες της απόσβεσης στην πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης μεταφέρουν μια αίσθηση αγωνιστική. Ακόμα και αν τα νούμερα λένε πως τα δύο αυτοκίνητα είναι πρακτικά ισόπαλα σε βάρος, το i30 N έχει ένα πιο ανάλαφρο, αέρινο πάτημα, οπότε βγάζει μια πιο παιχνιδιάρικη διάθεση. Κατά κάποιον τρόπο είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία των GTI που έμειναν στο μυαλό μας για το ζύγισμα και όχι τόσο για την πρόσφυση, με τη βασική διαφορά βέβαια πως το i30 N συνδυάζει και τα δύο. Σε εντυπωσιάζει με τον τρόπο που διαχειρίζεται τον όγκο του, με τη σαφήνεια που έχει η φόρτιση της ανάρτησης, τόσο τη στιγμή που βουτάς στην είσοδο της στροφής όσο και περνώντας επάνω από κατσαρή και ταλαιπωρημένη άσφαλτο, που στη γαλλική επαρχία αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση. Το τιμόνι αξιοποιεί ακόμα και τις ελάχιστες κινήσεις των καρπών για να μεταβάλει τη γωνία στόχευσης, ενώ το πίσω μέρος ακόμα κι αν βρεθεί φορτισμένο σε νεροφάγωμα και αναπηδήσει, χάνοντας για ελάχιστα δευτερόλεπτα την επαφή με την άσφαλτο, την αμέσως επόμενη στιγμή θα έχει βιδώσει κάτω με την ιδανική γωνία σε σχέση με την έξοδο. Για το υπόλοιπο της παράστασης αναλαμβάνει το εμπρός μέρος με την απίθανη ακρίβεια, που σε κάνει κάθε φορά να δοκιμάζεις την είσοδο με μεγαλύτερη ταχύτητα, ακόμα και βλέποντας την άσφαλτο να γυαλίζει από το νερό που έχει αφήσει πίσω της η καλοκαιρινή μπόρα. Ακόμα και όταν η πρόσφυση πέφτει δραματικά, το μπλοκέ δουλεύει περίφημα, χωρίς τις απότομες αντιδράσεις ενός μηχανικού συστήματος που δεν έχει τη βοήθεια της ηλεκτρονικής ρύθμισης, κρατώντας συνεχώς τους εμπρός τροχούς σε κλειστή τροχιά και φέρνοντας το σημείο επιτάχυνσης πιο κοντά στην κορυφή της στροφής. Αλλάζοντας θέση πίσω από το τιμόνι του Focus ST τίποτα απ’ όσα καταφέρνεις με το i30 N δεν σου φαίνεται υπερφυσικό. Σε ένα φανταστικό κυνηγητό, όπως αυτό του James Bond στο «Goldeneye» κατηφορίζοντας προς το Μονακό από τον D2, το Focus ST θα ήταν σίγουρα το αυτοκίνητο του 007 και θα βρισκόταν συνεχώς κολλημένο πίσω από το i30 N περιμένοντας την ευκαιρία να προσπεράσει. Μάλλον αυτό θα συνέβαινε στην έξοδο από κάποια φουρκέτα, αξιοποιώντας το γρηγορότερο ξέσπασμα του κινητήρα και το πλεονέκτημα από το ακόμα καλύτερο μπλοκέ της Ford. Ο τρόπος που δουλεύει είναι πιο διακριτικός αλλά ταυτόχρονα απίστευτα αποτελεσματικός, δίνοντας περισσότερο την αίσθηση ότι έχει προβλέψει τι πρόκειται να συμβεί και λιγότερο πως αντιδρά σε κάτι που συμβαίνει. Τη στιγμή, λοιπόν, που πιστεύεις πως το παραπάνω γκάζι θα εκτονωθεί σε σπινάρισμα διαπιστώνεις πως η μοναδική αλλαγή είναι η αύξηση της ταχύτητας μέσα στη στροφή. Ακόμα και το torque steer είναι λιγότερο, χάρη στις ρυθμίσεις στην υποβοήθηση αλλά και την ίδια την κρεμαγιέρα. Επιταχύνοντας έντονα θα νιώσεις μόνο ένα ελαφρύ τράβηγμα, ίσα-ίσα για να σφίξεις τις παλάμες σου στο τιμόνι και να επιτεθείς στην επόμενη στροφή, χωρίς όμως αυτό το φιλτράρισμα να διακόπτει τις διόδους επικοινωνίας με όσα συμβαίνουν στον δρόμο. Το Focus δεν έχει την ακατέργαστη αγριάδα που βγάζει το i30 N. Μοιάζει πιο εξευγενισμένο, σαν να χρησιμοποιεί ένα καλοραμμένο κουστούμι για να κρύψει έναν καθαρόαιμο πολεμιστή. Η ανάρτηση σιδερώνει την ταλαιπωρημένη άσφαλτο χωρίς την παραμικρή φλυαρία, ενώ γεωμετρία και μετάδοση καταφέρνουν να εκμαιεύσουν από τα παχιά Michelin Pilot Sport 4S πολύ περισσότερη πρόσφυση από αυτή που θεωρούσες εφικτή σε ένα δυνατό προσθιοκίνητο. Το τιμόνι είναι ακόμα πιο γρήγορο και το turn-in πιο ζωντανό από του Hyundai και η διόρθωση μέσα στη στροφή έχει μια απίστευτη ακρίβεια και φυσικότητα. Το Focus ST είναι καταιγιστικά γρήγορο αλλά συνάμα σίγουρο. Είναι απόλυτα σοβαρό αλλά εθιστικά συμμετοχικό.

Με αυτά τα δύο αυτοκίνητα δεν νιώθεις ποτέ χορτασμένος. Θα μπορούσες να συνεχίζεις αδιάκοπα μέχρι να χαρτογραφήσεις και την τελευταία σπιθαμή ασφάλτου σε αυτή την υπέροχη περιοχή, που άνετα θα μπορούσε να είναι ένα πεδίο εξέλιξης για δημιουργίες που έχουν ως στόχο να κλέψουν την καρδιά του οδηγού. Γιατί αυτό ακριβώς κάνουν το Hyundai i30N και το Ford Focus ST. Οι Κορεάτες στην μόλις πρώτη τους προσπάθεια έχουν καταφέρει στη μεγαλύτερη κατηγορία ό,τι ακριβώς η Ford στα GTI «τσέπης» με το Fiesta ST. Το i30 N τόσο στη hatchback όσο και στην πιο κομψή Fastback έκδοση -που δεν κρύβουμε ότι θα προτιμούσαμε- συνδυάζει όλη την ένταση, τη ζωντάνια και την ταχύτητα ενός καθαρόαιμου GTI σε ένα πακέτο χωρίς ουσιαστικές αδυναμίες, που σε αιχμαλωτίζει ακόμα και χωρίς το αδιαμφισβήτητο ατού της τιμής (η έκδοση Performance είναι κοντά στα 30.000 ευρώ). Από την άλλη πλευρά αν το i30 N είναι ο έφηβος, εκρηκτικός αθλητής με τη στόφα πρωταθλητή τότε το Focus ST είναι ο ίδιος αθλητής λίγα χρόνια αργότερα, όταν θα έχει μάθει να τιθασεύει το ένστικτο, να μεταφράζει την έκρηξη σε δύναμη και θα κατακτήσει τη διάκριση. Η Ford έχει παντρέψει συναίσθημα και τεχνολογία ανεβάζοντας το Focus ST από το επίπεδο του γρήγορου Ford σε αυτό του καθαρόαιμου GTI. Σε κερδίζει με την ισορροπία ανάμεσα στη χρηστικότητα και την αποτελεσματικότητα, σε ενθουσιάζει με τη συνοχή του και σε καθηλώνει με το εύρος και την ευκρίνεια του ταλέντου του. Είναι ένα επεξεργασμένο με μαεστρία διαμάντι και ακριβώς επειδή αυτό το καθιστά πιο δυσπρόσιτο και ειδικό του χαρίζει και μια λάμψη που είναι απλά ακαταμάχητη.

TECH (Ford Focus ST)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 2.261 cc, I4, TURBO, 280 PS @ 5.500 rpm, 42,8 kgm @ 3.000-4.000 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ, 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 5,7’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 250 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 7,9 lt/100 km
CO2: 179 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.388/1.825/1.458 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.700 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 375 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.543 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 37.593 ευρώ (Performance Pack από: +570 ευρώ)

TECH (Hyundai i30 Fastback N)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1,998 cc, I4, TURBO, 275 PS @ 6.000 rpm, 38,6 kgm @ 1.450-4.700 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ, 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΕΜΠΡΟΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
0-100 KM/H: 6,1’’
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 250 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 8,2 lt/100 km
CO2: 188 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.455/1.795/1.419 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.650 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 436 lt
ΒΑΡΟΣ: 1.516 kg
ΤΙΜΗ: Από 28.500 ευρώ (εκτιμώμενη για το Performance: 30.000 ευρώ )

Δημοφιλή στο Protothema.gr