Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Πρώτη επαφή με το νέο Opel Insignia GSi

Ελλάδα 12:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρώτη επαφή με το νέο Opel Insignia GSi

ΔΟΚΙΜΕΣ

Πρώτη επαφή με το νέο Opel Insignia GSi

ΔΟΚΙΜΕΣ

H Opel επαναφέρει μετά από τριάντα και επιπλέον χρόνια στο προσκήνιο το θρυλικό αρκτικόλεξο GSi (μετά το Kadett του 1984), αυτή τη φορά στις κορυφαίες προς το παρόν εκδόσεις των Insignia Grand Sport και Sports Tourer. Βασικό χαρακτηριστικό αμφότερων των μοντέλων, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 lt, που στην βενζινοκίνητη έκδοση αποδίδει 260 PS και στην αντίστοιχη bi-turbo diesel 210 PS. Βρισκόμαστε στη Μασσαλία και στην πίστα δοκιμών της Michelin, όπου είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το συγκεκριμένο μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

 

LIVE ΑΠΟ ΜΑΣΣΑΛΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΑΤΗΣ

Advertisement
Advertisement

Υπεύθυνο για την εξέλιξη του Insignia Grand Sport GSi είναι το τμήμα Opel Performance, το οποίο ηγείται ο Volker Strycek, πρωταθλητής DTM το 1984. Το συγκεκριμένο τμήμα ανέλαβε να σχεδιάσει και να δημιουργήσει την κορυφαία έκδοση της γκάμας του Insignia, με το αυτοκίνητο να αποκτά δυναμικό χαρακτήρα και σπορ χαρακτηριστικά. Οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας δεν ήθελαν μία ακραία και εξεζητημένη πρόταση, ειδικότερα στον σχεδιαστικό τομέα. Και το πείραμα πέτυχε.

Insignia 3-chariatis-530

Το Insignia GSi με τους τονισμένους θόλους εμπρός και πίσω, τους διαφοροποιημένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, αλλά και τα πλαϊνά μαρσπιέ, δείχνει επιθετικό, χωρίς όμως ξεπερνάει τα όρια του καλαίσθητου. Οι τροχοί των 20 ιντσών, τοποθετημένοι σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, συντελούν στην δυναμική εικόνα του μοντέλου.

Advertisement

Insignia 2-chariatis-640a

Βέβαια, οι επιλογές των τεχνικών είναι αυτές που διαφοροποιούν το Insignia GSi. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, έχει επιλεγεί το σύνολο των 2,0 lt, το οποίο και αγγίζει πλέον τους 260 PS και 40,8 kgm ροπής. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το ελαφρύτερο κατά 160 kg αμάξωμα και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις (0-100 km/h σε 7,2”, τελική ταχύτητα 250 km/h).

Advertisement

Στον τομέα της ανάρτησης, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 10 mm, την ώρα που και εδώ ξεχωρίζουν οι ενεργές αναρτήσεις Flexride, οι οποίες διαθέτουν και προγραμματισμό ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, ο οποίος και μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα, τα Standart, Tour και Sport. Πολύ σημαντικό στοιχείο, είναι ότι και το συγκεκριμένο Insignia εφοδιάζεται με το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring, όπου δύο συμπλέκτες αντικαθιστούν το συμβατικό διαφορικό στον πίσω άξονα. Τέλος, η Brembo έβαλε τη δική της πινελιά στο σύστημα πέδησης, με με τις τετραπίστονες δαγκάνες και τους δίσκους των 345 mm.

Insignia -chariatis-640b

Οδηγώντας το στη βροχερή Προβηγκία, το Insignia GSi εντυπωσιάζει με τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Με το σύστημα τετρακίνησης να παίζει το ρόλο του, η κορυφαία έκδοση θα ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες του οδηγού, ενώ είναι χαρακτηριστική η απουσία της αδράνειας. Είναι πασιφανές ότι βασικός στόχος των μηχανικών της Opel είναι το Insignia GSi Grand Sport να προσφέρει εξίσου σπορ αίσθηση και άνεση. Και με τις συγκεκριμένες επιλογές κινητήρα και κιβωτίου το πετυχαίνει σε μεγάλο βαθμό.

Advertisement

Η σπορ έκδοση του δημοφιλούς οικογενειακού μοντέλου της γερμανικής φίρμας είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία και στην Ελλάδα, με την τιμή να ορίζεται στα 44.350 ευρώ.