Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

Οδηγούμε το Volvo V60 D2

  • cloudevo cloudevo

Αναμφίβολα η σχέση αξίας – τιμής είναι το ζητούμενο αυτή την εποχή. Ακόμα και σε αυτοκίνητα της λεγόμενης πολυτελής κατηγορίας.

Δοκιμή: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Οι Σουηδοί έχουν κάνει το colpo grosso με τη Volvo. Από το 2010, όπου ουσιαστικά ξεκίνησε η νέα εποχή Volvo, έχουν καταφέρει να δώσουν στην αγορά τη διαφορετικότητα που αρκετοί επιζητούσαν. Κατάφεραν να προσφέρουν μια εναλλακτική πρόταση από το γερμανικό κατεστημένο της συγκεκριμένης κατηγορίας, η οποία, όπως αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις, είναι ιδιαίτερα αρεστή. Πριν από περίπου τέσσερα χρόνια γουρλώσαμε τα μάτια στη θέα του ολοκαίνουριου S60, που ουσιαστικά ήταν η απαρχή της αναγέννησης των Σουηδών. Ομοίως το έτερο V60, που κατά κοινή ομολογία ήταν το ομορφότερο station αυτοκίνητο που υπήρχε στην αγορά.

Τα S60 και V60 πλέον ανανεώθηκαν και… ενηλικιώθηκαν, με τους Σουηδούς να έχουν καταφέρει να κατασκευάσουν -ίσως- το κορυφαίο μεσαίο πολυτελές αυτοκίνητο της κατηγορίας. Για να είμαστε πιο αντικειμενικοί, το S60/V60 θα παλέψει για τον θώκο της κατηγορίας με τη Σειρά 3 της BMW, ενώ οι λοιποί ανταγωνιστές -πάντα κατά τη γνώμη μας- είναι ένα κλικ πιο κάτω. Αν όμως βάλεις κάτω τα οικονομικά δεδομένα, το Volvo V60 D2 των 27.870 ευρώ υπερέχει της αντίστοιχης (2λιτρης) 316d Touring των 34.706 ευρώ (αυτόματα και τα δύο).

Στα χέρια μας λοιπόν είχαμε το νέο V60 με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 lt, απόδοσης 115 PS. Το σπορ οικογενειακό V60 κρύβει ιδανικά τις πραγματικές διαστάσεις του. Ο χώρος φόρτωσης, δε, έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να αξιοποιηθεί απόλυτα μέχρι και το τελευταίο χιλιοστό, κάτι στο οποίο συντελεί και η μεγάλη πόρτα του πορτμπαγκάζ. Η χωρητικότητά του είναι από 460 έως 1.749 λίτρα, ενώ υπάρχουν και πολλοί έξυπνοι χώροι για μικροαντικείμενα, διχτάκια στήριξης κ.λπ.

Στο εσωτερικό, η άνεση και η πολυτέλεια γίνονται αισθητά από τα πρώτα λεπτά. Η ποιότητα των υλικών αλλά και η συναρμολόγηση είναι στην κορυφή της κατηγορίας, ενώ όλα τα χειριστήρια και οι διακόπτες είναι στη σωστή, εργονομική θέση τοποθετημένα. Ο κινητήρας των 1,6 lt με τα -πολλά- 27,5 kgm ροπής από το ρελαντί δίνει  στο V60 περίσσια δύναμη από τις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζοντας έναν άνετο ρυθμό στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο, αλλά και ένα ασφαλέστερο προσπέρασμα. Σύμμαχος και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στις γρήγορες στροφές το V60 συμπεριφέρεται ασφαλώς, υπό πίεση θα ανοίξει λίγο την τροχιά του, ενώ η ανάρτηση δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις. Ο κινητήρας επιβάλλεται εύκολα στα 1.614 κιλά βάρους, ενώ η κατανάλωση, χωρίς καμία υποχώρηση στον καθημερινό τρόπο οδήγησης, κυμάνθηκε στα 6,0 lt/100 km, απόδοση-ρεκόρ για ένα station μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο. Εν κατακλείδι, το Volvo V60 D2 είναι ένα πολυτελές, ιδιαίτερα σπορ (τόσο σε εμφάνιση όσο και σε συμπεριφορά στον δρόμο) οικονομικό αυτοκίνητο, που θα ικανοποιήσει απόλυτα τον… ανήσυχο οικογενειάρχη.

ΤΕΧΝΙΚA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας:  1.560 cc D2
Ισχύς: 115/3.600 PS/rpm
Ροπή:  27,7/1.750-2.500 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 185 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,7 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 :110 gr/km
Βάρος: 1.702 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.635/1.825/1.484 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 99 ευρώ
Τιμή: 27.870 ευρώ (auto)

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto