Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο DS 3 Crossback

Ελλάδα 6:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το νέο DS 3 Crossback

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο DS 3 Crossback

ΔΟΚΙΜΕΣ

To DS 3 Crossback αποτελεί το δεύτερο δείγµα γραφής από το πολυτελές παρακλάδι του Groupe PSA που µας συστήθηκε πριν από τέσσερα χρόνια ως ξεχωριστή φίρµα. Ένα κόμπακτ διαστάσεων SUV που φιλοδοξεί να αναδείξει σε μεγαλύτερο εύρος ανθρώπων τη γαλλική καινοτοµία σε συνδυασμό με την πολυτέλεια και την μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία.

Advertisement
Advertisement

Είναι η απάντηση της DS στα οχήματα ελεύθερου χρόνου που είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση και εξοπλίζονται με κινητήρες μικρού κυβισμού. Αυτή η κατηγορία αποκτά συνεχώς νέα μέλη και μάλιστα η αύξηση του όγκου των πωλήσεων των αυτοκινήτων που ανήκουν σε αυτή είναι τόσο μεγάλη που πλέον αποτελεί την πιο ανερχομένη κατηγορία στην ευρωπαϊκή αγορά.

Με το DS 3 Crossback, ιδιαίτερα στην έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 PureTech, η γαλλική φίρμα προσφέρει ένα αυτοκίνητο που συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής, χωρίς να ξεχνάει τις παραδοσιακές αξίες της, όπως την άνεση και την ξεχωριστή προσωπικότητα, αλλά και την πρακτικότητα. Η δεύτερη απόπειρα των Γάλλων κερδίζει το πρώτο και ίσως το σημαντικότερο στοίχημα, αυτό της πρωτότυπης εμφάνισης. Ναι, το DS 3 Crossback δεν θα αφήσει κανέναν αδιάφορο, καθώς οι υπεύθυνοι σχεδίασης, υπό τις οδηγίες του Thierry Metroz, δημιούργησαν ένα μοντέλο με κύρια χαρακτηριστικά τις χυτές γραμμές, που συνδυάζονται τόσο με την χαρακτηριστική μάσκα να δεσπόζει στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED Vision, αλλά και ορισμένες μοναδικές λεπτομέρειες, όπως τις αναδιπλούμενες χειρολαβές και τις ελαστικές προσθήκες στα πλαίσια θυρών και παραθύρων.

Advertisement
Advertisement

Κατά την διάρκεια της άκρως ενδιαφέρουσας διαδρομής, οδηγήσαμε κυρίως την έκδοση με τους 130 PS και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 και διαπιστώσαμε ορισμένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του νέου γαλλικού μοντέλου, όπως τη νέα πλατφόρμα Common Modular Platform (CMP), επάνω στην οποία έχει κατασκευαστεί, η οποία εκτός του χαμηλότερου βάρους παρέχει αυξημένη ακαμψία, έως και 30%, το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας τόσο σε ότι αφορά την ενεργητική ασφάλεια, όσο και την άνεση των επιβατών. Να αναφέρουμε ότι την ίδια πλατφόρμα θα έχουν τόσο το νέο Peugeot 208, όσο και το επόμενης γενιάς Opel Corsa.

Advertisement

Στο περιθώριο μάλιστα της πανευρωπαϊκής παρουσίασης είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με κωδικό «E-Tense». Η συγκεκριμένη έκδοση τροφοδοτείται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100 kW (136 PS), ο οποίος λαμβάνει την ενέργειά του μέσω μίας μπαταρίας ιόντων λιθίου με ισχύ 50 kW, που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την DS, το E-Tense διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, ενώ για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας χρειάζονται περίπου 5 ώρες μέσω Wallbox ή 30’ μέσω ενός ταχυφορτιστή 100 kW για ποσοστό της τάξεως του 80%. Σύμφωνα με το νέο τρόπο μέτρησης WLTP, η αυτονομία του ηλεκροκίνητου DS 3 Crossback ξεπερνά τα 320 km, ενώ για το 0-100 km/h χρειάζεται 8,7 δευτερόλεπτα. Εκτός του ηλεκτροκινητήρα, το νέο στολίδι της DS, όπως αναφέραμε και παραπάνω εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα PureTech των 1,2 lt με 100, 130 και 155 PS, αλλά και τον νέο diesel BlueHDi 1,5 που ήδη εφοδιάζει μοντέλα του Γκρουπ της PSA με ισχύ 100 και 130 PS.

Advertisement

Ανάλογη του εξωτερικού σχεδιασμού είναι και η εικόνα στην καμπίνα. Εδώ, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής του DS 3 Crossback έχει αρκετές επιλογές για τον διάκοσμο, οι οποίες συνδυάζουν μία μεγάλη χρωματική παλέτα  και  ποικιλία υλικών μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα υπάρχει δυνατότητα φόρτισης smartphone, ενώ σε συνεργασία με την εταιρεία Focal, διατίθεται προαιρετικά ένα υψηλής πιστότητας και απόδοσης ηχοσύστημα.

Το DS 3 Crossback αναμένεται στην ελληνική αγορά στα μέσα Μαϊου, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί ακόμα οι τιμές. Πάντως στην τοπική αγορά της Γαλλίας, η βασική έκδοση των 100 PS ξεκινά από τις 23.500 ευρώ, ενώ η αμέσως ισχυρότερη (130 PS) από τις 30.000 ευρώ.

Advertisement