Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το ηλεκτρικό BMW i3. Το μέλλον, σήμερα!

Ελλάδα 1:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το ηλεκτρικό BMW i3. Το μέλλον, σήμερα!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το ηλεκτρικό BMW i3. Το μέλλον, σήμερα!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Λίγους μήνες μετά την παγκόσμια παρουσίαση του ηλεκτρικού i3 της BMW, ήρθε η στιγμή να το πάρουμε στα χέρια μας…

Advertisement
Advertisement

Βρισκόμαστε στην Ολλανδία, όπου οι καιρικές συνθήκες δεν θα μπορούσαν να είναι χειρότερες, έχουμε όμως την χαρά να οδηγούμε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW! Οι εντυπώσεις που σου αφήνει το i3 οδηγώντας το είναι οι καλύτερες. Είναι αντίστοιχες με αυτές που έχει κανείς πίσω από το τιμόνι ενός καινούργιου μοντέλου της BMW, αλλά χωρίς να καταναλώνεις καύσιμο!

Το i3 είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο από τη γερμανική εταιρία, με «χαρακτήρα» στο δρόμο. Φιλικό προς τον οδηγό του και με ισορροπημένη κατανομή βάρους (50/50), κινείται ευχάριστα και με ασφάλεια. Οι αναρτήσεις του μαλακές απορροφώντας τους κραδασμούς και κάνοντας κάθε μετακίνηση άνετη, μη χαρίζοντας όμως απώλειες οδηγικά. Και εάν νομίζετε πως έχουμε αρκετά «σαμαράκια» στην Ελλάδα, κάνετε λάθος. Εδώ έχουν πολλά περισσότερα και οι δρόμοι, κατά κύριο λόγο στο κέντρο του Άμστερνταμ είναι πλακόστρωτοι. Έτσι, στην καμπίνα των επιβατών, κυριαρχεί η άνεση σε όλα τα σημεία. Είτε στιλιστικά το δει κανείς, είτε οδηγικά.

Είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος πως το i3 επιταχύνει από τα 80 στα 120 km/h πιο γρήγορα από την BMW 335i, όμως αν το οδηγήσει μπορεί να καταλάβει το γιατί. Τα 170 PS και η ροπή των 25,5 kgm σε κάνουν να αισθάνεσαι τη δύναμή του κάθε στιγμή. Τρία προγράμματα χαρτογράφησης (comfort, eco pro, eco pro +) είναι διαθέσιμα, ώστε να υπάρχει ανάλογα με την απόσταση που θέλετε να διανύσετε καλύτερη απόδοση ενέργειας.

Advertisement
Advertisement

Το πλήρως εντυπωσιακό σε αυτό το αυτοκίνητο είναι πως οδηγήσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια, χωρίς να χρησιμοποιήσουμε σχεδόν καθόλου το πεντάλ του φρένου. Αφήνοντας το γκάζι, το αυτοκίνητο ανακτώντας ενέργεια, σταματά. Όσο εξοικειώνεσαι με το πεντάλ του γκαζιού, μπορείς τόσο να επιταχύνεις, όσο και να επιβραδύνεις μέχρι να σταματήσει, απλά και μόνο χρησιμοποιώντας το, με όσα χιλιόμετρα κι αν κινείσαι. Κυριολεκτικά, θα μπορούσε να «καταργήσει» το πεντάλ φρένου. Πριν μας ρωτήσετε… θα απαντήσουμε πως κατά τη διάρκεια που το αυτοκίνητο επιβραδύνει από «μόνο του», αφήνοντας εσείς απλά το γκάζι, τα φωτιστικά σώματα των φρένων λειτουργούν κανονικά ώστε να προειδοποιούν το πίσω όχημα.

Το i3 παρέχει αυτονομία 130-160 km με κάθε του φόρτιση (8 ώρες με οικιακό ρεύμα ή 3 ώρες με το φορτιστή BMW Wallbox). Σήμερα μάθαμε και είδαμε πως η εταιρία επενδύει στο μέλλον και στην ηλιακή ενέργεια έχοντας ετοιμάσει και προσαρμόσει στο νέο Wallbox Pro, κυψέλες συγκέντρωσης της ηλιακής ενέργειας, ώστε υποθετικά σε μια ηλιόλουστη ημέρα (που έχουμε αρκετές στην Ελλάδα!) το αυτοκίνητο να μπορεί να φορτίσει με μόνο την ενέργεια του ήλιου.

Για όσους δεν αρκούνται μόνο στον ηλεκτροκινητήρα, η BMW έχει προνοήσει δημιουργώντας για το i3, προαιρετικά, έναν μικρό 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα επέκτασης αυτονομίας, ισχύος 34 PS, που μπορεί να κινήσει το μοντέλο (μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα) για συνολικά 300 km.

Advertisement

Η αλήθεια είναι πως το i3, έχει αφήσει εντυπωσιασμένους σε όλον τον κόσμο τους περισσότερους που έχουν μια πρώτη επαφή μαζί του και αυτό γιατί είναι ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που δεν έχει απαγορευτική τιμή (από 36.150 ευρώ για την Ελλάδα, με τις 2 οθόνες στον βασικό του εξοπλισμό).

Μείνετε συντονισμένοι στο no1 αυτοκινητικό site της Ελλάδας, www.NewsAuto.gr για την πλήρη παρουσίαση του μοντέλου!

Advertisement