Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Chevrolet Spark

Ελλάδα 3:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το Chevrolet Spark

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Chevrolet Spark

ΔΟΚΙΜΕΣ

Να είμαι ξεκάθαρος από την αρχή. Ήθελα πολύ να οδηγήσω το Spark γιατί μου άρεσε και μου αρέσει εξωτερικά. Δοκιμή: Δημήτρης Γιαγτζόγλου (twitter: @500rakias)

Advertisement
Advertisement

Για μένα είναι βασικό κριτήριο αυτό. Αν και κουβαλάει στην πλάτη του τέσσερα χρονάκια σίγουρα δεν λες ότι έχει ξεπεραστεί. Ίσως βοηθάει και το face lift που έγινε πριν από έναν χρόνο περίπου. Νομίζω ότι σχεδιαστικά είναι από τα αυτοκίνητα που θα αργήσουν  να γεράσουν αφού εξακολουθεί να μην είναι αδιάφορο και έχει ιδιαίτερη αισθητική και στιλ.  Από εκεί και πέρα, όμως, μου άφησε την εντύπωση ενός ιδιαιτέρως τίμιου αυτοκινήτου. Και επειδή η τιμιότητα είναι αρκετά σπάνια στην εποχή μας όταν την συναντήσουμε καλό είναι να την εκτιμήσουμε.

Γενικώς είναι ένα μικρό αυτοκίνητο κυρίως για τις μετακινήσεις μας στην πόλη. Ευέλικτο αλλά σίγουρα και ευρύχωρο με σωστή διαρρύθμιση του χώρου. Το ταμπλό νομίζω ότι είναι λίγο φλύαρο αλλά έχασα τον αριθμό με τις θήκες για μικροπράγματα, τόσο στην κεντρική κονσόλα, όσο και στις πόρτες. Ο πίνακας οργάνων, ναι θα συμφωνήσω με όλους εκείνους που από την αρχή τον χαρακτήρισαν παρόμοιο με εκείνον μια μοτοσικλέτας. Χάρηκα όταν είδα και την θύρα USB γιατί μπόρεσα να φορτίσω το κινητό μου.

Αυτό που με κέρδισε  είναι η ποιότητά του. Δεν άκουσα κανενός είδους τρίξιμο. Τα πλαστικά σκληρά αλλά μια χαρά στην θέση τους και δεμένα γερά. Επίσης να πω ότι αυτό  το «τα πλαστικά σκληρά» προσωπικά δεν με χαλάει ποτέ. Αν τα σκληρά πλαστικά είναι σωστά συναρμολογημένα δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα. Και το σωστά συναρμολογημένα  μην το θεωρούμε δεδομένο για αυτήν την κατηγορία. Η θέση οδήγησης είναι μάλλον από τις πιο σωστές για ένα αυτοκίνητο πόλης. Θα βολευτούν άνετα τέσσερις ενήλικες (άντε και λίγο πιο ψηλοί από το 1.73 μου) χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς. Και μην σας κάνει εντύπωση, έχει και ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, απόλυτα εκμεταλλεύσιμο για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους.

Advertisement
Advertisement

Επίσης, μην θεωρούμε δεδομένο το ότι ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας δεν θα αναπηδάει πάνω από τις οποιεσδήποτε ανωμαλίες του δρόμου. Εκπληκτικός ο τρόπος που η ανάρτηση του Spark αντιμετωπίζει τις  λακκούβες. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και είναι ελαφρύ για τους ελιγμούς μέσα στην πόλη. Τα φρένα, επίσης με καλή αίσθηση και είναι αποτελεσματικά. Εκτός πόλης, κανένα πρόβλημα, ιδιαιτέρως ώριμο, σταθερό, ακόμη κι αν κινείσαι με 120-140 χλμ/ώρα.

Βεβαίως για να φτάσεις σε αυτές τις ταχύτητες  πρέπει να πατήσεις αρκετά το γκάζι (αρκετά όμως) και να κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψηλά με ότι κι αν σημαίνει αυτό για την κατανάλωση. Αλλά μην ξεχνάμε ότι έχουμε στα χέρια μας ένα χιλιαράκι. Διαθέτει, όμως, πολιτισμένη λειτουργία και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση.

Advertisement

Εντάξει, λίγο αργό, αλλά με τόσα άλλα προτερήματα  που στην  ζυγαριά νομίζω ότι θα βοηθήσουν στην απόφαση για την επιλογή του από έναν υποψήφιο αγοραστή. Και να είστε σίγουροι ότι η  δεμένη αίσθηση  και η ποιότητα κύλισής  του θα σας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις.

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

Advertisement