Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε την Porsche 911 Τurbo Cabriolet

Ελλάδα 15:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε την Porsche 911 Τurbo Cabriolet

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε την Porsche 911 Τurbo Cabriolet

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε την Porsche 911 Τurbo cabriolet των 540PS και μένουμε άφωνοι από το πόσο εύκολα/γρήγορα πάει.

Advertisement
Advertisement

Aποστολή στο Νίρμπουργκρινγκ: Τάκης Πουρναράκης

H 911 turbo είναι παραδοσιακά η πιο ισχυρή έκδοση από τις συμβατικές 911. Στην τελευταία της έκδοση αποδίδει 540PS η απλή, 580PS η “S”. Όλη αυτή η δύναμη περνάει στο δρόμο με ενεργή 4κίνηση σε συνδυασμό μ’ ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, 7 σχέσεων, αγωνιστικών προδιαγραφών. Αρκετοί είναι αυτοί που θεωρούν την ύπαρξη ανοικτής έκδοσης, ιεροσυλία. Αν ένστασή τους είναι η ακαμψία του αμαξώματος πιθανόν οι γνώσεις τους να χρειάζονται επικαιροποίηση. Συμμεριζόμαστε όμως την άποψη πως όταν θες να “οδηγήσεις” δε χρειάζεσαι ανοικτό αυτοκίνητο και όταν θες να πας βόλτα με ανοικτή οροφή, δε χρειάζεσαι γρήγορο αυτοκίνητο. Όχι όμως ότι δε συνδυάζονται αυτά τα δυο, όπως αποδεικνύεται περίτρανα στην περίπτωση της 911 turbo cabrio.

Είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε Κυριακή πρωί στους δρόμους γύρω από το θεματικό πάρκο του Νίρμπουργκρινγκ (σ.σ: θέμα του πάρκου, το motorsport). Ότι είχε σταματήσει να βρέχει και οι άνθρωποι της Porsche έδειχναν ανήσυχοι καθώς ανάμεσα στα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα βρίσκονταν η εκατομμυριοστή κυπαρισσί 911 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, η RSR, η GT3 και άλλα μοναδικά κομμάτια. Παραλαμβάνοντας το κλειδί της 911 turbo cabrio δεν ένιωσα ν’ ανησυχούν: “Δε γλιστράει αυτή, εύκολα” ήταν η εξήγηση της υπεύθυνης δημοσίων σχέσεων.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε ένα εντυπωσιακό γκρι χρώμα. Η οροφή ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού και να ‘μαστε στη γερμανική φύση, μυρίζοντας το απόβροχο. Ξεκινάμε με τις ρυθμίσεις στο νορμάλ όσο μπορεί να είναι σ’ ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Σβέλτες αλλαγές, αναγνωριστικές γκαζιές, πάτημα σε όλο το πλάτος του δρόμου με γραμμές, είναι ξεκάθαρο πως πρόκειται για “τέρας”. Αλλάζω χαρτογράφηση σε Sport και Sport Plus. Ο ήχος του κινητήρα γίνεται μεστός, οι αλλαγές αστραπιαίες, η ανάρτηση σφίγγει. Ψάχνω ένα κομμάτι απλωτό να πατήσω. Πρέπει να είσαι σχιζοφρενής για να γκαζώσεις τέρμα ένα τέτοιο αυτοκίνητο, σε βρεγμένο επαρχιακό δρόμο. Βγαίνω στον περιφερειακό, δεν έχει καθόλου κίνηση. Αφήνω την ταχύτητα να πέσει στα 5km/h, βαθιά ανάσα και τέρμα… η 911 turbo φτάνει στα 215km/h όση ώρα μου πήρε να το γράψω.

Advertisement

Advertisement

Η πίεση στον αυχένα οριακή, η δύναμη εθιστική, η ακρίβεια του τιμονιού…νιώθεις ότι είναι μέρος του μυαλού σου. Αυξομειώνω το γκάζι αλλάζοντας ταχύτητες προσπαθώντας εις μάτην, να βρω ένα κενό, ένα δισταγμό στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Η δύναμη σαρωτική, ισοπεδωτική, η πρόσφυση πανταχού παρούσα χάρη στην τετρακίνηση και τα θηριώδη Pirelli P Zero με τις 20αρες ζάντες. Η αφή των υλικών, η ποιότητα, η απουσία στροβιλισμών καθώς είσαι χωμένος χαμηλά, συμπληρώνουν τη μοναδική αυτή εμπειρία. Κάπου εκεί… ευτυχώς… πάνω που είχαμε αρχίσει να συνηθίζουμε και να ξεθαρρεύουμε, ολοκληρώθηκε η βόλτα. Ώρα για την κυπαρισσί 911, 1000000. Μείνετε συντονισμένοι…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 3.800 cc
Ισχύς: 540 PS/6.400 rpm
Ροπή: 71,5 kgm/2.250 – 4.000 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: 7άρι διπλού συμπλέκτη
Τελική ταχύτητα: 320 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 3,1 sec
Επιτάχυνση 0-200 km/h: 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση: 9,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 (gr/km): 216
Βάρος: 1.665 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.507/1.880/1.294 mm
Χώρος αποσκευών: 115 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 659 ευρώ
Τιμή: 300.700 ευρώ