Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε την πιο ποθητή… Τζούλια!

Ελλάδα 14:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε την πιο ποθητή… Τζούλια!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε την πιο ποθητή… Τζούλια!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Είναι νέα, όμορφη, ναζιάρα, από καλή οικογένεια, αποδίδει στο… φλέγον και σε κάνει να χαμογελάς, ξυπνώντας μνήμες μιας άλλης εποχής. Τη δοκιμάζουμε στους ελληνικούς δρόμους!

Advertisement
Advertisement

Του Τάκη Πουρναράκη

Θα κατηγορηθούμε ότι μπλέκουμε έμψυχα με άψυχα, όμως αυτή η Alfa Romeo έχει ψυχή. Μιλά σε όσους έχουν θέληση να ακούσουν και μάτια να δουν. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε το κόκκινο χρώμα της Ferrari που γράφει ιστορία σε δρόμους και πίστες. Οι Ιταλοί δεν το κρύβουν ότι η νέα Giulia έχει πνεύμα Ferrari και δεν αναφερόμαστε μόνο στον κινητήρα της εξωτικής Quadrifoglio αλλά και στη σχεδίαση. Το κουμπί έναυσης είναι πάνω στο τιμόνι, όπως στις 458/488. Το «φρύδι» στα κυκλικά όργανα παραπέμπει σε Alfa Sud ή 33, αλλά αν ρίξετε μια ματιά και στη νέα Ferrari 488 θα εκπλαγείτε. Το εμπρός μέρος της Giulia είναι επικό, με τη μάσκα να τραβάει τα βλέμματα. Στο πλάι η μυώδης σιλουέτα τονίζεται από καμπύλες, ενώ πίσω η συμβατική σχεδίαση διατηρεί την αρμονία. Στο εσωτερικό σε κερδίζουν η γερμανική ποιότητα κατασκευής, η προσοχή στη συναισθηματική λεπτομέρεια και η σπορ αίσθηση με μια εσάνς πολυτέλειας. Οι χώροι είναι απρόσμενα άνετοι για 4 επιβάτες. Ρυθμίσαμε το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μας (1,85,100 kg) και καθίσαμε άνετα πίσω του. Το κεντρικό τούνελ μετάδοσης περιορίζει τον χώρο για τον 5ο επιβάτη.

Alfa-Romeo-Giulia-tp-c640

Advertisement
Advertisement

Η οθόνη multimedia των 6,5 ιντσών είναι τοποθετημένη καλαίσθητα και η λειτουργία της μέσω Pad στην κεντρική κονσόλα είναι εύκολη και άμεση. Οι Ιταλοί έχουν κάνει άλματα σε αυτό τον τομέα, η απλότητα – λογική του μενού διευκολύνει τον ευκαιριακό χρήστη και βοηθά τον ιδιοκτήτη στην ανάπτυξη αυτοματισμών. Η έκδοση Super, που είχαμε στα χέρια μας, έφερε έξτρα πακέτο ενεργητικής ασφάλειας με σύστημα προειδοποίησης για αλλαγή λωρίδας, εμπρόσθια σύγκρουση και τυφλό σημείο. Επιπλέον, το πίσω μπλοκέ διαφορικό συμβάλλει στον δυναμικό έλεγχο (σ.σ.: όχι, δεν κάναμε πάντες με το diesel). Οι τρεις χαρτογραφήσεις, Dynamic, Natural και Advanced Efficiency, διαφέρουν σημαντικά. Στο Dynamic η απόκριση του 2,2 lt/180 PS πετρελαιοκινητήρα είναι μέγιστη, το τιμόνι έχει κοφτερή αίσθηση και τα φρένα είναι άμεσα (αεριζόμενοι δίσκοι παντού, 4πίστονες δαγκάνες εμπρός). Απλουστεύοντας την επιλογή Individual του ανταγωνισμού, οι Ιταλοί δίνουν δυνατότητα να ρυθμίσεις την ανάρτηση σε σκληρή ή μαλακή, με ένα κουμπί στο κέντρο του περιστροφικού διακόπτη DNA. Μας άρεσε ο συνδυασμός Dynamic με την ανάρτηση στο μαλακό.
Alfa-Romeo-Giulia-b640

Πάει σαν… Alfa Romeo
Η τελευταία πισωκίνητη μπερλίνα της Alfa ήταν η 75, πριν από 24 χρόνια. Η Giulia αναβιώνει τον μύθο, καθώς διαθέτει τιμόνι απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης που χαράζει τροχιές στις γρήγορες καμπές. Δυνατά της σημεία η ακαμψία του αμαξώματος, η ενδοτικότητα της ανάρτησης (διπλά ψαλίδα εμπρός, σύνδεσμοι πίσω) και η κατευθυντικότητα (μεταξόνιο 2,82 m). Σε στροφές με τρίτη, τετάρτη και πέμπτη στο κιβώτιο η σταθερότητά της είναι συγκλονιστική. Σε αυτό παίζουν ρόλο και τα Pirelli Cinturato P7 225/45/18 χωρίς θόρυβο κύλισης, με καθαρή πληροφόρηση στο όριο και άμεση επαναφορά της παραμόρφωσης των πλαϊνών. Σε κλειστές στροφές με δευτέρα, η Giulia κρύβει το μήκος της και εντυπωσιάζει με τον τρόπο που βάζει τη μούρη «μέσα» από την είσοδο μέχρι την κορυφή. Στον αυτοκινητόδρομο η χρήση του cruise control, η άψογη ηχομόνωση και η ευρυχωρία των καθισμάτων εξασφαλίζουν ζηλευτό επίπεδο άνεσης. Κοντολογίς, η νέα Giulia μπορεί να παίξει τον ρόλο συζύγου και ερωμένης ταυτόχρονα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια Ιταλίδα;

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2.143 cc (diesel)
Ισχύς: 180 PS/3.750 rpm
Ροπή: 38,7 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,2 sec
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 109 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.374 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.643/1.860/1.436 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107 ευρώ
Τιμή: 42.000 ευρώ

Advertisement

Alfa-Romeo-Giulia-c640