Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε την ανανεωμένη Skoda Superb

Ελλάδα 15:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε την ανανεωμένη Skoda Superb

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε την ανανεωμένη Skoda Superb

ΔΟΚΙΜΕΣ

H Skoda ανανεώνει συνολικά το μεγάλο της μοντέλο σε όλους τους τομείς. Ταξιδεύουμε στη Βιέννη για να οδηγήσουμε την ανανεωμένη Superb.

Advertisement
Advertisement

Η αναβάθμιση του μοντέλου ξεκινά από τον τομέα της σχεδίασης. Για πρώτη φορά μοντέλο παραγωγής της Skoda διαθέτει φουλ LED Matrix προβολείς και ταυτόχρονα παρουσιάζονται πολλά νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Προγνωστικό Σύστημα Διατήρησης Ταχύτητας (Predictive Cruise Control). Παράλληλα, βρίσκουμε μια επανασχεδιασμένη μάσκα και ένα χρωμιωμένο στοιχείο μεταξύ των πίσω φώτων LED. Tο μήκος αυξήθηκε κατά 8 χιλιοστά στα 4,869 μέτρα (στο COMBI κατά 6 χιλιοστά στα 4,862 μέτρα). Το μεταξόνιο, το πλάτος και τοι ύψος έχουν παραμείνει τα ίδια. Στο εσωτερικό οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες, οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων και οι ραφές που δημιουργούν αντίθεση δημιουργούν μια φρέσκια εικόνα. Επίσης, στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου βρίσκουμε νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας

Η Superb παίρνει κίνηση από τρεις πετρελαίου και τρεις βενζίνης, η απόδοση των οποίων κυμαίνεται από τα 120 έως τα 272 άλογα. Ο 2.0 TDI που αποδίδει 150 ίππων – ο πρώτος diesel της SKODA από τη νέα γενιά κινητήρων Evo της Volkswagen – είναι μια εντελώς νέα σχεδίαση. Συνολικά μπορεί κάποιος να επιλέξει ανάμεσα σε δέκα διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρα / μετάδοσης, με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων να είναι, ανάλογα με τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού, είτε στάνταρ είτε προαιρετικό. Ο κορυφαίος ντίζελ μπορεί, αν το επιθυμεί ο πελάτης, να συνδυαστεί και με τετρακίνηση, η οποία είναι στάνταρ στην πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης.


Advertisement
Advertisement

Επίσης, για πρώτη φορά το μεγάλο μοντέλο της Skoda έχει στην γκάμα του υβριδική έκδοση. Η Superb iV, όπως ονομάζεται αυτή η νέα έκδοση, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Skoda με plug in υβριδική τεχνολογία. Εφοδιάζεται με έναν 1.4 TSI κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυασμένης απόδοσης 218 ίππων (ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει 156 ίππων και ο ηλεκτροκινητήρας 115 άλογα). Η αυτονομία με αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια φτάνει μέχρι και τα 55 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP ενώ η συνολική αυτονομία ανέρχεται σε 850 χιλιόμετρα. Η μπαταρία των 37 Ah έχει αποδιδόμενη ενέργεια 13 kWh, η εκπομπή ρύπων CO2 είναι κάτω από τα 40 γρμ./χλμ. ενώ η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 55 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Επίσης, μπορεί να φορτιστεί πλήρως και κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιώντας μια στάνταρ πρίζα ή μέσα σε 3 ώρες και 30 λεπτά σε ένα wall-box ισχύος 3,6 kW.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα που έχουμε διανύσει με την ανανεωμένη στους δρόμους της Αυστρίας, φαίνεται με τον πλέον εμφανή τρόπο πως οι άνθρωποι της Skoda έχουν αναβαθμίσει συνολικά το μοντέλο τους προσθέτοντας πόντους στον τομέα της ποιότητα κύλισης. Προς το παρόν, ξεκινάμε με την οδήγηση με την έκδοση Scout, η οποία είναι στάνταρ τετρακίνητη και προσφέρει αυξημένες δυνατότητες κίνησης σε εκτός δρόμου τμήματα.  Η δοκιμή της ανανεωμένης Superb συνεχίζεται στους δρόμους της Αυστρίας. Μείνετε συντονισμένοι στο Newsauto και θα επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία.

 

Advertisement