ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε τη BMW 520d

Ελλάδα 21:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε τη BMW 520d

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε τη BMW 520d

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η 2λιτρη πετρελαιοκίνητη 5άρα έχει φτιαχτεί για μακρινά ταξίδια! Ξεκινάς κουρασμένος για τον προορισμό σου και φτάνεις ξεκούραστος και χαμογελαστός. Συμπληρώσαμε περισσότερα από 1.000 km απνευστί με την BMW 520d κάνοντας τον κύκλο του Κορινθιακού με κάποιες διακλαδώσεις, κινούμενοι σε κάθε είδους δρόμο και είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ικανότητα της BMW Σειρά 5 να καταπίνει τα χιλιόμετρα με μοναδική άνεση.

Advertisement
Advertisement

Του Τάκη Πουρναράκη

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μακρύ μεταξόνιο 3 μέτρα (2.968 mm) με διπλά ψαλίδια για εμπρός ανάρτηση και αλουμινένιο άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Επιπλέον η κατανομή βάρους βρίσκεται στο ιδανικό 50/50, ενώ οι τρεις χαρτογραφήσεις των ηλεκτρονικών (Sport, Comfort και Eco Pro) αλλάζουν χαρακτήρα στο αυτοκίνητο σαν να έχεις τρία σε ένα. Επιλέγεις Eco Pro και κινείσαι στο μποτιλιάρισμα της Ναυπάκτου με κατανάλωση 5 lt/100 km. Επιλέγεις Comfort και σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control που διατηρεί σταθερή ταχύτητα-απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ταξιδεύεις από Αθήνα έως Κόρινθο απολαμβάνοντας το εκπληκτικό ηχοσύστημα ή κάνοντας τα τηλεφωνήματά σου χρησιμοποιώντας το γραφείο Bluetooth. Ως επιβάτης μπορείς να δεις email, ραντεβού, καταχωρήσεις υποχρεώσεων, SMS στην κεντρική οθόνη 7 ιντσών ή ως οδηγός μπορείς να τα ακούσεις όλα αυτά από τα ηχεία του αυτοκινήτου.

5Series-d640

Advertisement
Advertisement

Επιλέγεις Sport και έχεις στη διάθεσή σου ένα αυτοκίνητο απίστευτα γρήγορο και ικανό για να κινηθείς ηρωικά από Ναύπακτο μέχρι Λιβαδειά. Μετά λόγου γνώσεως σας λέμε ότι η 520d σε αυτή τη διαδρομή έχει την ικανότητα να φέρει σε πολύ δύσκολη θέση αμιγώς σπορ κατασκευές. Εκεί που με το GTI παλεύεις με λακκούβες, ανομοιομορφίες και αναπηδήσεις για να τοποθετήσεις-στρίψεις και βγαίνεις ιδρωμένος από τη στροφή, το «τραίνο» της BMW τα ισιώνει όλα (με τουλάχιστον 20km+) και έχεις φτάσει στο μέσον της επόμενης ευθείας προτού καταλάβεις πως έστριψες. Η αμεσότητα στο τιμόνι και η παροιμιώδης σταθερότητα στην αλλαγή κατεύθυνσης σε προκαλούν να πιέσεις παραπάνω, σε δημόσιο δρόμο φτάνεις στα όρια της λογικής, έχοντας προ πολλού ξεπεράσεις τα όρια της νομιμότητας χωρίς καν να πλησιάσεις τα όρια του αυτοκινήτου. Κατεβαίνοντας από Λαμία προς Αθήνα αργά το βράδυ, υπερβολικά φορτωμένοι και χωρίς κίνηση στον δρόμο, βάζουμε το Cruise Control σε ταχύτητα αυτόφωρου και δεν μπορούμε να πιστέψουμε την ποιότητα κύλισης, την άνεση, την έλλειψη θορύβων και τελικά ότι φτάσαμε τόσο γρήγορα! Ιδιαίτερης μνείας χρήζουν τα φώτα Adaptive Led που κυριολεκτικά δεν επιτρέπουν στη νύχτα να… νυχτώσει. Η ποιότητα φωτισμού ειδικά το σούρουπο (μαζί με το χάραμα, παγκοσμίως οι πιο επικίνδυνες ώρες στον δρόμο) καθιστούν τη μετακίνηση ασφαλέστατη.

5Series-e640

Ακόμη και υπό βροχή σε γλιστερό οδόστρωμα ο οδηγός αισθάνεται απόλυτη ασφάλεια καθώς το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων τον προστατεύει πλήρως. Ποτέ δεν θα γλιστρήσει το πίσω μέρος ή θα υποστρέψει το εμπρός, νιώθεις πως κινείσαι σε ράγες. Ο συνδυασμός του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα είναι άψογος χάρη στους εξελιγμένους ηλεκτρονικούς χάρτες της BMW. Το μόνο θέμα για προβληματισμό είναι 5άρα sedan, 4άρα Gran Coupe ή Χ4; Ωραία διλήμματα…

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.995 cc
Ισχύς: 184 PS/4.000 rpm
Ροπή: 38,7 kgm/1.750-2.750 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: 8άρι αυτόματο
Τελική ταχύτητα: 234 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,1 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,1 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 119
Βάρος: 1.695 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.907/1.860/1.464 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 116,92 ευρώ
Τιμή: 48.300 με απόσυρση