Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στις λάσπες και τα χιόνια το μικρό SUV της Jeep

Ελλάδα 18:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στις λάσπες και τα χιόνια το μικρό SUV της Jeep

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στις λάσπες και τα χιόνια το μικρό SUV της Jeep

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το Renegade είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με εντυπωσιακές εκτός δρόμου δυνατότητες, ιδίως στην έκδοση Trailhawk της δοκιμής μας.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Η εταιρεία που έχει «δανείσει» το όνομά της σε κάθε όχημα εκτός δρόμου απείχε μέχρι σήμερα από τη διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών οχημάτων ελεύθερου χρόνου. Η έλευση του Renegade αλλάζει ριζικά το σημερινό καθεστώς, θέτοντας δύσκολους γρίφους στους ανταγωνιστές του. Το μικρό Jeep έφτασε στην Ελλάδα και στο πρώτο ραντεβού μαζί του αποφασίσαμε να… λερωθούμε.

Πίσω από το τιμόνι της κορυφαίας έκδοσης Trailhawk του Renegade, με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα MultiJet των 170 PS, το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τη μόνιμη τετρακίνηση Active Drive Low, βουτήξαμε με το μικρό SUV σε λασπωμένα και χιονισμένα περάσματα της Πάρνηθας. Το συγκεκριμένο σύστημα 4×4 προσφέρει επιπλέον δυνατότητες off road χάρη στη διαφορετική χαρτογράφηση του κιβωτίου, στο Hill Descent Control και στην επιλογή Low για υποπολλαπλασιασμό της τελικής σχέσης μετάδοσης (20:1).

Advertisement
Advertisement

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Jeep Selec-Terrain έχει 5 ρυθμίσεις (Auto, Snow, Sand, Mud, Rock), μία για κάθε πιθανό και απίθανο έδαφος. Και δεν είναι μόνο αυτά. Η απόσταση των 21 cm από το έδαφος, η ροπή των 35,7 kgm του diesel, οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης (καλύτερες και από του νέου Cherokee) και τα ελαστικά Mud & Snow προσφέρουν στο Renegade ελευθερία κίνησης που είχαμε καιρό να συναντήσουμε.

Το μήκους 4,25 m. αυτοκίνητο αρνείται πεισματικά να κολλήσει, όσο σαθρό κι αν είναι το οδόστρωμα, σε όσο βαθιές «ροδιές» κι αν πέσει. Επιλέγεις το κατάλληλο πρόγραμμα στον περιστροφικό επιλογέα, κρατάς σταθερό το γκάζι και το Renegade σε περνά στην απέναντι πλευρά χωρίς να ανησυχήσεις ούτε στιγμή. Το πολυτελές «περιτύλιγμα» κρύβει από κάτω έναν λάτρη του σκληροπυρηνικού off road, που κάνει τα μεγάλα και βαριά SUV να… χαμηλώνουν το βλέμμα. Αλλά και στην άσφαλτο συμπεριφέρεται ώριμα, όντας σταθερό και με ανάρτηση που δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Είναι αναμφίβολα η επιλογή για όσους θέλουν ένα μικρό μεν, all around SUV δε.

Το Renegade δεν προσφέρεται βέβαια μόνο με κινητήρα 2.000 cc. Οι επιλογές περιλαμβάνουν τους 1.6 110 PS και 1.4 140 PS βενζίνης, τον 1.6 πετρελαίου (με κίνηση μπροστά), όπως επίσης τον 2λιτρο diesel με 140 PS (και σύστημα 4×4). Τον Απρίλιο θα προστεθεί η τετρακίνητη έκδοση με κινητήρα βενζίνης και συγκεκριμένα τον 1.4 με τα 170 PS. Ο συνδυασμός αυτός απευθύνεται σε όσους δεν προτίθενται να κάνουν συμβιβασμούς στις δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά για λόγους φορολογικούς θέλουν μικρότερου κυβισμού κινητήρα. Φυσικά, σειρά στις δοκιμές μας θα πάρουν όλες οι εκδόσεις του Renegade, οπότε μείνετε συντονισμένοι. Το μικρό Jeep πωλείται με τιμές που αρχίζουν από τα 22.800 ευρώ (19.370 με όφελος απόσυρσης και το bonus της αντιπροσωπείας) και αναμένεται να φέρει στη Jeep αρκετούς πελάτες για πρώτη φορά.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.956 cc
Ισχύς: 170 PS στις 3.750 rpm
Ροπή: 35,7 kgm στις 1.750 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 9 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 196 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 8,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,8 lt/100 km (εργ.)
Εκπομπές CO2: 155 gr/km
Βάρος: 1.548 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.232/1.805/1.697 mm
Χώρος αποσκευών: 351 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 263,5€
Τιμή: Από 19.370€, 33.700€ το δοκιμής (με απόσυρση)

Advertisement