Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ουγγαρία τη BMW M2

Ελλάδα 3:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε στην Ουγγαρία τη BMW M2

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ουγγαρία τη BMW M2

ΔΟΚΙΜΕΣ

H νέα BMW Μ2 γυρίζει με τη σκέψη, νιώθεις πως το γκάζι είναι συνδεδεμένο με το μυαλό σου και μπορείς να κάνεις ό,τι θες.

Advertisement
Advertisement

H σειρά Μ της BMW περιέχει αυτοκίνητα φτιαγμένα για οδήγηση: Μ2, Μ3, Μ4, Μ6. Στο περιθώριο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της Μ2 είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και την Μ6 Performance των 600 PS. Πρόκειται για ένα «τέρας» που επιταχύνει από τα 120 km/h στα 200 km/h σε όση ώρα σας πήρε να διαβάσετε την πρόταση. Η σειρά Μ της BMW έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις της τα δ;yο τελευταία χρόνια κυρίως χάρη στην εκπληκτική Μ4!

Αποστολή στο Ουγγαρόρινγκ: Τάκης Πουρναράκης

Η Μ2 είναι το νέο μέλος της οικογένειας Μ, το πιο μικρό. Ο διευθυντής επικοινωνίας της BMW στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη Νίκος Ταγκούλης οργάνωσε την πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην πίστα F1 του Ουγγαρόρινγκ λίγο πριν από το φετινό GP. Ο βενζινοκινητήρας της νέας BMW M2 είναι εν σειρά εξακύλινδρος τρίλιτρος με υπερσυμπιεστή TwinScroll, High Precision Injection, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων (Double-VANOS) και μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων Valvetronic. Αποδίδει 370 PS στις 6.500 rpm, αλλά ανεβάζει μέχρι τις 8.000 rpm ευχάριστα. Η ροπή είναι διαθέσιμη όλη σχεδόν από το ρελαντί και φτάνει τα 51 kgm στο overboost. Το σύνολο αυτό συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με 7τάχυτο M Double Clutch που αλλάζει χωρίς διακοπή στην παροχή ισχύος. Στην BMW υπολογίζουν ότι οι πωλήσεις θα είναι μοιρασμένες, ποσόστωση ενδεικτική δύο σχολών: της παλιάς που θέλει απόλυτο έλεγχο και της νέας που κατανοεί/αξιοποιεί την τεχνολογία. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μεταβάλλει το ποσοστό εμπλοκής συνεχώς από 0% έως 100% αξιοποιώντας πολλούς αισθητήρες, συμπεριλαμβανομένων αυτών του συστήματος DSC.

Advertisement
Advertisement

bmw-m2-tp-h640

Κάνει πάντες;
Το αυτοκίνητο δοκιμής σε μπλε ελεκτρίκ χρώμα έχει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ελαστικά 19 ιντσών Michelin Pilot Super Sport (εμπρός: 245/35 ZR 19, πίσω: 265/35 ZR 19) που φτιάχτηκαν ειδικά για την BMW M2. Η πίστα έχει συνεχή ροή στροφών, στις οποίες η Μ2 συμπεριφέρεται ως καλογυμνασμένος αθλητής. Σπάνια αυτοκίνητο δρόμου έχει καθαρόαιμη συμπεριφορά στην πίστα. Η αλλαγή κατεύθυνσης είναι άμεση, το τιμόνι είναι εξαιρετικά ακριβές, νιώθεις το εμπρός μέρος βιδωμένο στην άσφαλτο, ενώ έχεις την αίσθηση του απόλυτου ελέγχου συνεχώς – ακόμη και όταν η ουρά αρχίσει τα παιχνίδια με 4η στο κιβώτιο και πολλά χιλιόμετρα. Μιλώντας με τον επικεφαλής μηχανικό Γιορκ Μπαρτέλ μάθαμε ότι ο χώρος του κινητήρα είναι δεμένος με ειδικούς βραχίονες που σχηματίζουν ένα roll cage. Ετσι, εκτός από την ακαμψία του αμαξώματος στις στρεβλώσεις υπάρχει παροιμιώδης αντίσταση στις πλευρικές παραμορφώσεις. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά ακριβές στο φρενάρισμα ακόμη και από τα 200 km/h. Τα φρένα, ακούραστα ακόμη και σε περιβάλλον πίστας. Αν θες να το γυρίσεις, αρκεί ένα απότομο πάτα – άσε και αρχίζει το σόου. Η M2 είναι drift car, πηγαίνει με το πλάι όσο θες. Ελέγχεται εύκολα και αβίαστα με τη σωστή δοσολογία τιμονιού / γκαζιού, χωρίς να αγχώνει. Σύμμαχός σου και η τέλεια θέση οδήγησης, αισθάνεσαι ότι τη φοράς. Το αυτοκίνητο ήδη πωλείται στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης για τη βασική έκδοση με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο τις 72.000 ευρώ. Στην BMW θεωρούν ως άμεσο αντίπαλο την τετρακίνητη Mercedes CLA 45 AMG.

bmw-m2-tp-k640

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2.979 cc
Ισχύς: 370 PS/6.500 rpm
Ροπή: 47,2 kgm/1.400-5.560 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 4,3 sec
Τελική ταχύτητα: 250 km/h ηλεκτρονικά περιορισμένη
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 8,5 lt
Εκπομπές CO2: 185 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων ή 7άρι διπλού συμπλέκτη MDCT
Βάρος: 1.570 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.468/1.854/1.410 mm
Χώρος αποσκευών: 390 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 515 ευρώ
Τιμή: 72.000 ευρώ

bmw-m2-tp-l640

Advertisement

Δείτε το video με τη δοκιμή της M2 από τον Τάκη Πουρναράκη, πατώντας εδώ.