Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Skoda Superb

Ελλάδα 15:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Skoda Superb

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Skoda Superb

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το νέο Superb προτάσσει την κομψή σχεδίαση του, τον πλούσιο τεχνολογικά εξοπλισμό, καθώς και τους μεγάλους του χώρους διεκδικώντας μερίδιο αγοράς «από πάνω μέχρι και κάτω».

Advertisement
Advertisement

Αποστολή στην Τοσκάνη: Νίκος Μαρινόπουλος

Τι εννοούμε; Πως το νέο Skoda Superb διαθέτει την τεχνολογία και τα φόντα για να αποσπάσει πωλήσεις από premium και ακριβότερα μοντέλα (Audi A4, BMW 3 κ.α.), ενώ πετάει και το γάντι σε κλασικούς μεσαίους παίχτες (όπως είναι τα Ford Mondeo, VW Passat κ.α..). Μάλιστα, από κοντά το νέο Superb καταφέρνει να δείχνει ακόμη πιο όμορφο και δυναμικό, χάρη στο φαρδύτερο (+47 mm, συνολικό πλάτος 1,864 m) αμάξωμα και το μεγαλύτερο του μήκος (+28 mm, 4,861 m).

Advertisement
Advertisement

Κατά τα υπόλοιπα, η ναυαρχίδα της Skoda έχει να επιδείξει -όπως σε κάθε γενιά- τους τεράστιους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, με την ποιότητα κατασκευής να προσεγγίζει premium επίπεδα και από την λίστα με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας να μην απουσιάζει κανένα σύγχρονο στοιχείο άνεσης και ασφάλειας. Άλλωστε, μία πρώτη γεύση είχαμε πάρει από την στατική παρουσίαση που είχε γίνει πριν από μερικούς μήνες στην Πράγα, ενώ πρόσφατα βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του νέου Superb στην υπέροχη περιοχή της Τοσκάνης για να σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις.

Αρχικά, στην διάθεσή μας είχαμε την έκδοση 2.0 TSI με τους 220 PS και το αυτόματο κιβώτιο DSG-6, ενώ στην συνέχεια οδηγήσαμε και την ισχυρότερη 4×4 έκδοση με ίδιο κινητήρα και αυξημένη ισχύ στους 280 PS. Φυσικά, ούτε λόγος για τις επιδόσεις και των δύο μοντέλων με την «σέρβο» λειτουργία των μοτέρ. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική, όπως αρμόζει σε μία λιμουζίνα. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι γενικά μαλακή και προσανατολισμένη προς την άνεση.

Εδώ να πούμε πως το Superb είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που προσφέρεται με το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης DCC (Dynamic Chassis Control) που παραμετροποιεί το σασί (εδώ συνδυάζεται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, πέρα από την αλλαγή της χαρτογράφησης του κινητήρα, τιμονιού, αυτόματου κιβωτίου), μέσα από το μενού Driving Mode με πέντε προγράμματα.

Advertisement

Το νέο Superb θα λανσαριστεί από το φθινόπωρο με τις βασικές -και πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις- να είναι οι 1.4 TSI με 125 ή η ισχυρότερη με τους 150 PS (με σύστημα shutt-off των κυλίνδρων, προαιρετικά συνδυάζεται και με Haldex 5) και την αξιόλογη ντίζελ 1.6 TDI με τους 120 PS. Τις δύο μικρότερες εκδόσεις κινητήρων τις οδηγήσαμε την ημέρα της αναχώρησαν και για όσο χρειάστηκε για να αντιληφθούμε πως τα αποδοτικά μοτέρ κινούν αγόγγυστα το αμάξωμα του κοντά ενάμιση τόνου. Φυσικά, σε όλες τις παραπάνω αξίες θα πρέπει να τονίσουμε τον υπερπλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό που συνοδεύει το κορυφαίο Skoda, που για να τον αναλύσουμε θα χρειαζόμασταν κεφάλαια ολάκερα…

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.4 TSI / 1.8 TSI / 2.0 TSI / 1.6 TDI / 2.0 TDI
Ισχύς (PS): 125 ή 150 / 180 / 220 / 120 / 150 ή 190
Ροπή (kgm): 20,4 ή 25,5 / 32,6 / 35,7 / 25,5 / 34,7 ή 40,8
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς (προαιρετικά 4×4 οι 1.4 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDI)
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων ή αυτόματο DSG με 6 ή 7
Τελική ταχύτητα: 208 ή 220 km/h / 232 km/h / 245 km/h / 206 km/h / 220 ή 237 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,9 ή 8,6 sec / 8,0 sec / 7,0 sec / 10,9 sec / 8,7 ή 8,0 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 5,3 ή 4,8 lt / 5,8 lt / 6,2 lt / 3,8 / 4,4 ή 4,1
Εκπομπές CO2 (g/km): 122 ή 112 / 134 / 142 / 103 / 105 ή 106
Βάρος: από 1.465 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.861/1.864/1.468 mm
Χώρος αποσκευών: 625-1.760 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 134€ ή 100€/ 147€ / 241€ / 93€ / 95€ ή 95€
Τιμές πώλησης: Αναμένονται