Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ιταλία την ανανεωμένη Giulietta

Ελλάδα 1:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ιταλία την ανανεωμένη Giulietta

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ιταλία την ανανεωμένη Giulietta

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τη στιγμή που η Alfa Romeo λανσάρει στην ελληνική αγορά τη νέα Giulietta, ταξιδέψαμε στο πεδίο δοκιμών της ιταλικής εταιρείας, στη βόρεια Ιταλία, για να κρατήσουμε το τιμόνι της. Ιδανικός συγχρονισμός λοιπόν για ένα αυτοκίνητο που λόγω χαρακτήρα αποτελεί μία κάθε άλλο παρά συμβατική πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΜΠΑΛΟΚΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Σε μία συνηθισμένη κίνηση τα τελευταία χρόνια, οι Ιταλοί προχώρησαν σε περιορισμένο φρεσκάρισμα, τόσο στην εξωτερική εμφάνιση όσο και στην καμπίνα των επιβατών. Οι επεμβάσεις εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος της Giulietta, με επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, νέα γρίλια και κρύσταλλα στα φώτα, ενώ παράλληλα εφοδιάζεται με νέες ζάντες αλουμινίου και απολήξεις εξάτμισης.

Το 5θυρο hatchback διατίθεται σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα (Giulietta, Giulietta Super και Giulietta Veloce), εννέα εκδόσεις κινητήρων (βενζίνης, diesel και υγραερίου), 11 χρώματα αμαξώματος και σχέδια τροχών. Όλα αυτά δημιουργούν αμέτρητες δυνατότητες προσωποποίησης. Το σύστημα πολυμέσων Uconnect εκσυγχρονίζεται με live υπηρεσίες μέσω σύνδεσης με smartphones, ενώ η κορυφαία έκδοση Veloce – αντικαθιστά την Quadrifoglio Verde – εφοδιάζεται με σπορ καθίσματα από δέρμα και αλκαντάρα.

Advertisement
Advertisement

Η μόνη αλλαγή στη γκάμα των κινητήρων είναι η παρουσία του αναβαθμισμένου 1.6 diesel JTDM-2, απόδοσης 120 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT. Η μέγιστη ροπή του βρίσκεται στα επίπεδα του ανταγωνισμού στα 1.600 cc (32,6 kgm), τη στιγμή που η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 3,9 lt/100 km (103 g. CO2 ανά km). Οδηγήσαμε αυτή την Giulietta (θα είναι εξάλλου ο πιο δημοφιλής κινητήρας στη χώρα μας) και διαπιστώσαμε την πιο άμεση και ομαλή αλλαγή σχέσεων, συγκριτικά με το προηγούμενο αυτόματο σύστημα μετάδοσης.

Κατά συνέπεια, η compact Alfa Romeo καθίσταται πιο φιλική σε καθημερινή χρήση αλλά και πιο αποτελεσματική στη γρήγορη οδήγηση. Στην πίστα του Μπαλόκο με τις σύντομες ευθείες, τις γρήγορες καμπές και τις κλειστές στροφές, η Giulietta (ιδίως στην κορυφαία έκδοση Veloce με τον 1.75 απόδοσης 240 ίππων) προτάσσει τη σπορ συμπεριφορά της, με ουδέτερες αντιδράσεις και κορυφαία κρατήματα. Η γκάμα συμπληρώνεται από τους βενζίνης 1.4 120 PS, 1.4 150 PS, 1.4 170 PS και τους πετρελαιοκινητήρες 2.0 150 PS, 2.0 175 PS.

Advertisement

Όσοι περίμεναν την ανανεωμένη Giulietta, θα ανταμειφθούν με την παρουσία του αναβαθμισμένου συστήματος πολυμέσων Uconnect, με οθόνη 5 ή 6,5 ιντσών. Πέρα από την πρόσβαση στο ηχοσύστημα και τους χάρτες πλοήγησης, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να συνδέσουν το smartphone και να αποκτήσουν πρόσβαση στο διαδίκτυο για ενημέρωση ή ψυχαγωγία. Μάλιστα η εφαρμογή eco:Drive μελετά και αναλύει τη συμπεριφορά του οδηγού, παρέχοντας συμβουλές για εξοικονόμηση καυσίμου.

Advertisement

Η νέα Giulietta είναι άμεσα διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, καθώς μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουν οι παραδόσεις. Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης αλλά και προωθητική ενέργεια από την αντιπροσωπεία. Αρχίζουν από 18.790 € για τις εκδόσεις βενζίνης και 21.590 € για τις diesel (συμπεριλαμβανομένης προωθητικής ενέργειας σε συνδυασμό με χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 7,85% και του νέου οφέλους απόσυρσης, όπως αυτό πρόσφατα διαμορφώθηκε).

Στα χέρια μας και 4C Spider

Στο περιθώριο της οδήγησης της Giulietta περάσαμε λίγα απολαυστικά λεπτά με την 4C Spider. Ο τοποθετημένος στο κέντρο τετρακύλινδρος 1.750, με τους 240 ίππους, αντηχεί μελωδικά σε κάθε βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού. Με ανοικτή οροφή, κίνηση πίσω, επιτάχυνση 0-100 σε 4,5 sec, τελική 257 km/h και το διακόπτη DNA που ρυθμίζει τις παραμέτρους του κινητήρα, του κιβωτίου και των ηλεκτρονικών συστημάτων ανάλογα με το επιλεγέν πρόγραμμα (Dynamic, Natural, All-weather και Race), η 4C Spider σου… παίρνει τα μυαλά.

Advertisement