Menu
Live Κίνηση | Τιμές Αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Executive: Skoda Kodiaq

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα την Porsche 911 Cabriolet

  • Tάκης Τρακουσέλλης

Η Porsche διάλεξε την Ελλάδα για την παγκόσμια παρουσίαση της 911 Cabriolet. Τα Newsauto & Car Magazine οδηγούν αυτές τις μέρες το γερμανικό μοντέλο στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και σας μεταφέρουν τις πρώτες τους εντυπώσεις.

Σε επίπεδο εμφάνισης η κορυφαία Γερμανίδα διατηρεί τα χαρακτηριστικά που γνωρίσαμε στην κουπέ έκδοση της 911, τόσο στο εμπρός, όσο και  στο πίσω μέρος. Έτσι, η μοναδική διαφορά εντοπίζεται στην τοποθέτηση της υφασμάτινης οροφής, η οποία μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει σε 12 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες άνω των 50 km/h.

Για να εξασφαλίσει τη μέγιστη άνεση των επιβατών, η Porsche έχει ενισχύσει τη μαλακή οροφή με ενσωματωμένα «τόξα» μαγνησίου ώστε να μην επηρεάζεται στις υψηλές ταχύτητες, ενώ όταν αυτή είναι κατεβασμένη, ο ανεμοθραύστης που είναι πίσω εξαλείφει τους στροβιλισμούς.

Κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, η 911 Cabriolet είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Carrera S & Carrera 4S. Και στις δύο περιπτώσεις για την κίνηση φροντίζει ένας 3λιτρος Twin-Turbo βενζινοκινητήρας με 450 άλογα & 530 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ εξασφαλίζει μια τελική της τάξης των 306 Km/h & επιτάχυνση 0-100 σε 3,7 sec (304 Km/h & 3,6 0-100 για την τετρακίνητη έκδοση). Η  911 Cabriolet μπορεί να εξοπλιστεί και με σύστημα ενεργών αναρτήσεων για πρώτη φορά (πιο σκληρές αντιστρεπτικές και μικρότερη απόσταση από το έδαφος), κάτι που συνεπάγεται καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά. Στα κιβώτια, στάνταρ επιλογή είναι 7τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και για τις δύο εκδόσεις, ενώ προαιρετικά έρχεται ένα νέο 8άρι διπλοσύμπλεκτο αυτόματο PDK. Προαιρετικά θα υπάρχει επίσης και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως αυτόματη πέδηση, σύστημα υποβοήθησης τη νύχτα (μέσω θερμικής κάμερας), ενεργό cruise control που διατηρεί αυτόματη την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και μπορεί να σταματήσει-εκκινήσει αυτόματα το αυτοκίνητο κ.α. Επιπρόσθετα, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, βρίσκουμε το σύστημα «Wet mode», που μέσω αισθητήρων ανιχνεύει το ύψος του νερού που υπάρχει στο δρόμο και διαφοροποιεί την λειτουργία του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης και του ABS για περισσότερη σταθερότητα, ενώ παράλληλα προειδοποιεί και τον οδηγό για ολισθηρότητα στο δρόμο.


Στο εσωτερικό, η Porsche τονίζει τον hi-tech χαρακτήρα της 911 προσφέροντάς της έναν νέο πίνακα οργάνων με στρογγυλές θέσεις για ψηφιακές οθόνες, αλλά και μια μεγαλύτερη από ποτέ, 10,9 ιντσών οθόνη για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό. Η γωνιώδης σχεδίαση του ταμπλό αντλεί τις γραμμές της από την 911 της δεκαετίας του ’70, ενώ σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, υπάρχει λίγο περισσότερος χώρος για τους επιβάτες λόγω του ελαφρώς μεγαλύτερου μεταξονίου.

Το πρόγραμμα των Γερμανών περιλαμβάνει οδήγηση εντός της Αττικής, μέσω της λεωφόρου Αθηνών-Σουνίου, και έτσι καταφέραμε να κάνουμε αρκετά και διασκεδαστικά χιλιόμετρα με την 911 Cabriolet. Το πλαίσιο και το ακριβές σύστημα διεύθυνσης σου δίνουν αυτό ακριβώς που περιμένεις από μια 911, θυμίζοντας…ασκήσεις ακριβείας. Ο 3λιτρος twin turbo εντυπωσιάζει σε απόδοση, χωρίς περίεργα ξεσπάσματα, και βάζει τη δύναμη στην άσφαλτο σχεδόν υποδειγματικά με αρωγό το αυτόματο κιβώτιο PDK. Η συνολική αίσθηση είναι αντάξια του θρύλου της Porsche και οι Γερμανοί έχουν κάθε λόγο να είναι περήφανοι για αυτό.

Συνεχίζουμε να γράφουμε χιλιόμετρα με την 911 Cabriolet. Μείνετε συντονισμένοι στο Newsauto και θα επανέλθουμε με περισσότερες λεπτομέρειες.

Δημοφιλή στο Protothema.gr