Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Skoda Fabia Monte Carlo

Ελλάδα 18:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Skoda Fabia Monte Carlo

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Skoda Fabia Monte Carlo

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η Skoda Fabia ανανεώνεται και αποκτά παράλληλα μια νέα σπορτίφ έκδοση Monte Carlo, την οποία οδηγούμε εν Ελλάδι σε συνδυασμό με τον 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης των 95 ίππων. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr), ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

Advertisement
Advertisement

Ξεκινώντας με την ανανέωση της Fabia, αυτή σε ό,τι αφορά αρχικά στην εμφάνιση προσφέρει στο μικρό μοντέλο της Skoda επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μια νέα γρίλια για τη μάσκα, αλλά και νέα στάνταρ φώτα ημέρας LED (προαιρετικά διατίθενται και LED φώτα εμπρός-πίσω).

Επίσης, υπάρχει μια νέα γκάμα ζαντών αλουμινίου (από 15 έως 18 ίντσες), αλλά και περισσότερες δυνατότητες διχρωμίας με οροφή, εμπρός κολόνες, πλαϊνούς καθρέπτες και ζάντες σε μαύρο, λευκό ή ασημί χρώμα.

Στο εσωτερικό, η ανανεωμένη Fabia αποκτά έναν επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων που είναι πιο ευκολοδιάβαστος από πριν, νέες επενδύσεις, υφάσματα και χρώματα. Επίσης, έχουν αναβαθμιστεί τα συστήματα infotainment (4 επιλογές ηχοσυστημάτων και συστημάτων πολυμέσων) διαθέτοντας περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας και οθόνη αφής 6,5 ιντσών (εκτός του αρχικού ηχοσυστήματος).

Advertisement
Advertisement

Fabia Monte Trip (1)

Διευρυμένη είναι η γκάμα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, με το νέο μοντέλο να διαθέτει στάνταρ μεταξύ άλλων Φρένο αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων και ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS, ενώ προαιρετικά υπάρχουν συστήματα όπως Ανίχνευση τυφλών σημείων, Ειδοποίηση πίσω κυκλοφορίας, Front Assist με ενσωματωμένη λειτουργία φρένου ανάγκης City κ.α.

Ειδικά τώρα για την έκδοση Monte Carlo, υπάρχουν πολλά στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει, όπως είναι το πλαίσιο της μάσκας σε μαύρο χρώμα, επίσης το μαύρο σπόιλερ χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, οι στάνταρ μαύρες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ο πίσω διαχύτης και τα λογότυπα Monte Carlo στις μεσαίες πλαϊνές κολώνες. Παράλληλα, συναντούμε ένα ειδικό γκρι χρώμα για την έκδοση, εκτός των 10 επιπλέον χρωμάτων της διαθέσιμης παλέτας, μαύρη οροφή, μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και πίσω φιμέ τζάμια.

Advertisement

Fabia Monte Trip (7)

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το σπορ τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με κόκκινη ραφή, τα ειδικά διακοσμητικά στο ταμπλό, οι κόκκινες ραφές στα υποβραχιόνια, τα σπορτίφ καθίσματα, ο πίνακας οργάνων σε ανθρακί χρώμα, η εκκίνηση του κινητήρα μέσω κουμπιού, το αναβαθμισμένο ηχοσύστημα πολυμέσων και άλλα.

Advertisement

Η ανανεωμένη Skoda Fabia διαθέτει μια γκάμα κινητήρων αποκλειστικά βενζίνης, με αρχική επιλογή τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη των 75 ίππων, έπειτα τον 1.0 TSI των 95 ίππων και στη συνέχεια τον 1.000άρη TSI των 110 ίππων. Στις δύο πρώτες επιλογές το κιβώτιο είναι μηχανικό 5 σχέσεων, ενώ στα 110 άλογα υπάρχει στάνταρ μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά το αυτόματο DSG των 7 ταχυτήτων.

Fabia Monte Trip (4)

Κατά τη διάρκεια της ελληνικής παρουσίασης του μοντέλου, οδηγήσαμε για λίγα χιλιόμετρα εντός Αττικής τη νέα Skoda Fabia Monte Carlo με τον 1.000άρη TSI των 95 ίππων. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, αφού το μοτέρ κινεί χωρίς πολλά προβλήματα το μικρό μοντέλο της Skoda. Το κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση για να μην «πνίγει» τον κινητήρα, ωστόσο θα θέλαμε να υπήρχε και μια πιο… ταξιδιάρικη 6η σχέση. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε η ανάρτηση της Fabia Monte Carlo, η οποία φίλτραρε με αποτελεσματικότητα της ανωμαλίες παρά τις 16άρες ζάντες των τροχών. Ωστόσο, περισσότερα για το πως είναι η νέα Fabia στο δρόμο θα σας μεταφέρουμε μετά την αναλυτική δοκιμή του νέου μοντέλου.

Advertisement

Fabia Monte Trip (2)

Ολοκληρώνοντας να σημειώσουμε ότι τιμολογιακά το κόστος της ανανεωμένης Skoda Fabia ξεκινά στην Ελλάδα από τα 10.980 ευρώ για την έκδοση των 75 ίππων, η οποία διαθέτει στάνταρ μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα κ.α. Η έκδοση των 95 ίππων έχει κόστος από 12.980 ευρώ με διευρυμένο όμως εξοπλισμό (+πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, πακέτο λειτουργικότητας, πίσω δισκόφρενα κ.λπ.). Η κορυφαία επιλογή των 110 ίππων κοστίζει από 14.880 ευρώ.

Ειδικά τέλος για τη νέα έκδοση Monte Carlo που οδηγήσαμε, αυτή μπορεί να συνδυαστεί μόνο με τα δύο TSI (turbo) μοτέρ και κοστίζει 14.880 ευρώ στα 95 άλογα ή 15.980 ευρώ στους 110 ίππους.

Fabia Monte Trip (5)