Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το νέο Picanto

Ελλάδα 21:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το νέο Picanto

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το νέο Picanto

ΔΟΚΙΜΕΣ

Ταξιδέψαμε στην πρωτεύουσα της Καταλονίας για μια πρώτη επαφή με το ανανεωμένο μικρό της Kia που στοχεύει ψηλά. Πόσο ψηλά; Στην κορυφή της κατηγορίας του!

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (twitter.com/PanosSeitanidis)

Από την πρώτη γενιά του 2004, η ανανέωση του Picanto, το 2011, ήταν ουσιαστική – σε εικόνα και ουσία και γι’ αυτό η Kia πούλησε πάνω από 300.000 κομμάτια στην Ευρώπη. Να όμως που η τρίτη γενιά φαίνεται ότι μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά, καθώς πρόκειται για ένα ευέλικτο, συμπαγές όχημα πόλης που με όπλο τον πλούσιο εξοπλισμό του στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας!

Βόλτα Καταλάνα
Το αυτοκίνητό σου πρέπει, πρώτα απ’ όλα, να σου αρέσει όταν το κοιτάς και παρά τους εύλογους συμβιβασμούς για οχήματα τέτοιου μεγέθους, το νέο Picanto είναι μοντέρνο με δυναμική εμφάνιση που δεν σε αφήνει ασυγκίνητο. Χωρίς να παρεκκλίνει από το σχεδιαστικό DNA του προκατόχου του, έχει φρεσκαριστεί αρκετά περιλαμβάνοντας στοιχεία που δίνουν την ψευδαίσθηση μεγαλύτερου όγκου. Αρωγός σε αυτό είναι η ενσωμάτωση των φωτιστικών σωμάτων στην πάνω γρίλια, δημιουργώντας μια ευθεία γραμμή που… λέει ψέματα για το πραγματικό πλάτος του. Στην πραγματικότητα οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν μείνει ίδιες. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ο μειωμένος πρόβολος που συνεπάγεται αυξημένο μεταξόνιο, στοιχείο που επιτρέπει την άνετη μετακίνηση για 4 ενήλικες σε ένα μοντέρνο εσωτερικό με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους και τον κορυφαίο χώρο αποσκευών της κατηγορίας (255 lt). Επιστρέφοντας στα του φαίνεσθαι, στο πρόσθιο μέρος είναι αυξημένων διαστάσεων το κάτω μέρος της γρίλιας, έχουμε ακροβολισμένους κάθετους αεραγωγούς αντίστοιχους του cee’d. ενώ στο πίσω μέρος έχουν διατηρηθεί τα παραδοσιακά για το μοντέλο φωτιστικά σώματα σε σχήμα C.

Advertisement
Advertisement

kia-picanto-mypic-a640

Αυτό το κάτι που θέλει
Το οδηγήσαμε κάτω από τον λαμπερό καταλανικό ήλιο, στις δύο διαθέσιμες επιλογές κινητήρων: με τον 3κύλινδρο χιλιάρη απόδοσης 67 PS και τον 4κύλινδρο 1,25 lt που προσφέρει 84 PS. Στην πορεία θα μπει στο παιχνίδι και ένας 1.0 lt Turbo. Οι δύο που δοκιμάσαμε συνδυάζονταν με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και αυτή ήταν ίσως η μοναδική αδυναμία που μπορούμε να εντοπίσουμε στο εν λόγω μοντέλο: θα θέλαμε ίσως κάτι πιο ανταγωνιστικό στα κινητήρια σύνολα. Κι αυτό βάσει… υψηλών απαιτήσεων, καθώς αμφότεροι κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους εντός αστικού τοπίου, εκεί δηλαδή όπου το νέο Picanto νιώθει σαν στο σπίτι του. Κινούμενοι στους ισπανικούς δρόμους εκτιμήσαμε ιδιαίτερα την ποιότητα κύλισης, την ηχομόνωση, το γεγονός ότι το Picanto έχει μειώσει αισθητά τις κλίσεις σε σβέλτη οδήγηση σε φιδωτούς δρόμους, ότι το τιμόνι του πλέον προσφέρει σαφή πληροφόρηση και ότι τα φρένα είναι αποδοτικά.

Kia-Picanto-interior-a640tall

Advertisement

Πλούσιος εξοπλισμός
Εδώ είναι το γερό χαρτί του Picanto που σε μία κατηγορία «εκπτώσεων» σε ποιότητα προσφέρει πράγματα που συνήθως δεν βλέπεις στο A-segment. Η βασική έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα προσφέρεται με 10.300 ευρώ, περιλαμβάνει air condition, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ράδιο-CD,  έξι αερόσακους κ.ά. Ωστόσο, το δεύτερο πακέτο εξοπλισμού που εκτιμάται πως θα προσφέρεται με αύξηση κόστους της τάξης των περίπου 1.000 ευρώ, θα είναι άκρως δελεαστικό, καθώς θα περιλαμβάνει την κεντρική οθόνη αφής 7’’, με κάμερα οπισθοπορείας, πληθώρα δυνατοτήτων συνδεσιμότητας κ.ά. Από τα 10.700 ευρώ ξεκινούν η εκδόσεις με τον 1,25 lt ενώ στα 12.700 ευρώ είναι το πακέτο εξοπλισμού GT Line. Το συγκεκριμένο δεν προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, αλλά πιο επιθετική εμφάνιση που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, δερμάτινο σαλόνι, προβολείς Bi-Projection με το αναγνωρίσιμο πλέον DLR, LED φλας εμπρός, LED φωτιστικά σώματα πίσω, 16άρες ζάντες, διπλή απόληξη των εξατμίσεων, 4 δισκόφρενα κ.ά. Ολα αυτά αρχής γενομένης από τον προσεχή Σεπτέμβριο, όταν το νέο Picanto θα έρθει στη χώρα μας.

Το Picanto με τον turbo κινητήρα θα κοστίζει περίπου 13.000 ευρώ, ενώ όλες οι εκδόσεις συνοδεύονται με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση

Το Picanto με τον turbo κινητήρα θα κοστίζει περίπου 13.000 ευρώ, ενώ όλες οι εκδόσεις συνοδεύονται με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA 
Κινητήρας (cc): 998 – 1.248 cc
Ισχύς (PS/rpm): 67/5.500 – 84/6.000
Ροπή (kgm/rpm): 9,8/3.500 – 12,4/4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 14,3 sec – 12,0 sec
Τελική ταχύτητα: 161 km/h – 172 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,4 – 4,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 90 – 106 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 – 103,88 ευρώ
Βάρος: 953 kg – 976 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.595/1.595/1.485 mm
Χώρος αποσκευών: 255 lt
Τιμή: από 10.300 ευρώ – 10.700 ευρώ

Advertisement