Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Σλοβενία το νέο Subaru Outback

Ελλάδα 18:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στη Σλοβενία το νέο Subaru Outback

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Σλοβενία το νέο Subaru Outback

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής με τη νέα γενιά του πολυτελούς crossover της Subaru, με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα boxer και κιβώτιο CVT!

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΛΙΑΝΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Όπως μαρτυρούν και τα 4,8 εκατομμύρια πωλήσεις στα 20 χρόνια πορείας του, το Outback βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων όσων αναζητούν ένα οικογενειακών διαστάσεων αυτοκίνητο με πραγματικές -και όχι κατ’ επίφαση- δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Γι’ αυτό άλλωστε είναι εξαιρετικά δημοφιλές στη Βόρεια Αμερική και στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης. Οι μεγάλου κυβισμού κινητήρες περιόριζαν βέβαια το εν δυνάμει κοινό του.

Η πέμπτη γενιά του μεγάλου crossover της Subaru επιχειρεί να «εκδημοκρατίσει» την ακριβή τεχνολογία, σε επίπεδο τόσο κινητήρων όσο και εξοπλισμού. Όχι, το Outback δεν είναι ένα φθηνό αυτοκίνητο (οι τιμές του αρχίζουν από τα 42.700 ευρώ με απόσυρση), απευθύνεται όμως σε όσους έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν ένα premium αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει τα πάντα με άνεση και ασφάλεια. Από την «προίκα» του ξεχωρίζει το σύστημα EyeSight, το οποίο με τη βοήθεια δύο καμερών σκανάρει συνεχώς τον δρόμο για πιθανούς κινδύνους και σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει ακινητοποιεί το αυτοκίνητο από ταχύτητες έως 50 km/h.

Advertisement
Advertisement

Οπτικά, το νέο Outback δεν κόβει κάθε δεσμό με το προηγούμενο μοντέλο, ακολουθεί όμως τη σχεδιαστική κατεύθυνση που έδειξε πρώτο το Legacy, με τη μεγάλη εξάγωνη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται προς το πλάι του αμαξώματος. Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι ανάλογοι ενός αυτοκινήτου μήκους 4,81 m, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται η μεγάλη οθόνη αφής 6,2 ιντσών για τον χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Η Subaru εξειδικεύεται στους κινητήρες boxer, μια λύση που περιορίζει τους κραδασμούς και συμβάλλει στην επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους. Αν οι 150 ίπποι από ένα 2λιτρο diesel σας ακούγονται λίγοι, σκεφτείτε ότι η μεγάλη ροπή των 35,7 kgm τα καταφέρνει μια χαρά με τα περίπου 1.670 kg του Outback. Συνδυάζεται με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων Lineartronic CVT (με «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι) πάνω στο οποίο έχουν δουλέψει οι μηχανικοί της Subaru ώστε να έχει πιο πολιτισμένη λειτουργία. Στη γνωστή τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive προστίθεται η λειτουργία X-Mode, η οποία διαχειρίζεται τον κινητήρα, το κιβώτιο, το ESP και τα φρένα με σκοπό τη βελτίωση της πρόσφυσης σε ακραίες συνθήκες.

Η διαδρομή που ακολουθήσαμε στη Σλοβενία περιελάμβανε κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, στο επαρχιακό δίκτυο αλλά και σε λασπωμένες επιφάνειες σε δασικές εκτάσεις. Στην άσφαλτο από τη συμπεριφορά του Outback ξεχωρίσαμε την ποιότητα κύλισης, που είναι αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου με premium χαρακτηριστικά. Η τετρακίνηση δέχεται τη βοήθεια του Active Torque Vectoring στις στροφές, το οποίο στέλνει λιγότερη ροπή στους εσωτερικούς τροχούς και περιορίζει το φαινόμενο της υποστροφής. Αν και δεν πρόκειται για ένα σκληροπυρηνικό 4×4, το ιαπωνικό crossover προσφέρει αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, χάρη και στην απόσταση των 20 cm από το έδαφος.

Advertisement

Το νέο Outback αναμένεται στην Ελλάδα το αργότερο στις αρχές Απριλίου, με τις τιμές να έχουν ήδη ανακοινωθεί.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 150 PS/3.600 rpm
Ροπή: 35,7 kgm/1.600-2.800 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο CVT
Τελική ταχύτητα: 192 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,1 lt/100 km (εργ.)
Εκπομπές CO2: 159 gr/km
Βάρος: 1.668 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.815/1.840/1.605 mm
Χώρος αποσκευών: 512 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 270,3 ευρώ
Τιμή: Από 42.700 ευρώ (με απόσυρση)