Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το S-Cross με το νέο 1.4T βενζίνης

Ελλάδα 12:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε το S-Cross με το νέο 1.4T βενζίνης

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το S-Cross με το νέο 1.4T βενζίνης

ΔΟΚΙΜΕΣ

Μπορεί να μην κουβαλά το βαρύ όνομα του Vitara, όμως με τον νέο 1.4 turbo βενζίνης και τετρακίνηση, το Suzuki S-Cross αποκτά όλες τις αρετές ενός γνήσιου crossover.

Advertisement
Advertisement

Λίγο μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το πλήρως ανανεωμένο S-Cross ήρθε στην Ελλάδα και τέθηκε στη διάθεσή μας. Οι σχεδιαστές της Suzuki έδωσαν στο ιαπωνικό crossover εντελώς νέα όψη στο εμπρός μέρος, με κύριο χαρακτηριστικό την κάθετη μάσκα με το παχύ περίγραμμα χρωμίου. Σε άλλους μπορεί να αρέσει και σε άλλους όχι, σίγουρα όμως χαρίζει στο S-Cross εμφάνιση έξω από τα συνηθισμένα. Ο νέος προφυλακτήρας και τα προαιρετικά φώτα LED ολοκληρώνουν το εξωτερικό φρεσκάρισμα. Στην άνετη καμπίνα των επιβατών που φιλοξενεί πέντε επιβάτες έχουν τοποθετηθεί νέες επενδύσεις στα καθίσματα και σύγχρονο σύστημα πολυμέσων με μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών. Το πορτμπαγκάζ ικανοποιεί και με το εκμεταλλεύσιμο σχήμα του και με τον όγκο του (430 lt), όντας ικανό να φιλοξενήσει τις βαλίτσες μιας οικογένειας.

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-c640

Ο ατμοσφαιρικός 1.6 βενζίνης έχει αντικατασταθεί από τους νέους turbo 1.0 και 1.4 της οικογένειας Boosterjet. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας έφερε τον μεγαλύτερο από τους δύο κινητήρες, με 140 ίππους, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και το σύστημα 4×4 AllGrip. Στην άσφαλτο το S-Cross κινείται όπως ένα σύγχρονο crossover, με κλίσεις στις στροφές, που δεν οδηγούν όμως σε απώλεια ελέγχου. Ο 1.4 turbo «ξυπνάει» λίγο πριν από τις 2.000 rpm και παραμένει ζωντανός μέχρι ψηλά, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο της Suzuki να επιταχύνει πολύ γρήγορα ακόμη και φορτωμένο με 4 άτομα και αποσκευές. Σε βοήθειά του προστρέχει το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τον σαφή επιλογέα, ενώ το τιμόνι -αν και δεν είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας- προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση.

Advertisement
Advertisement

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-e640

Ο τοποθετημένος ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα διακόπτης δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε μία από τέσσερις θέσεις λειτουργίας του AllGrip: την Auto για εξοικονόμηση καυσίμου, τη Sport για πιο δυναμική οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους, τη Snow για κίνηση σε έδαφος με πάγο, χιόνι ή λάσπη και τη Lock για πέρασμα από δύσκολα σημεία.

Δοκιμάσαμε την τετρακίνηση σε αγροτικούς δρόμους που είχαν μαζέψει παχιά λάσπη από τις πρόσφατες βροχές και το S-Cross μας χάρισε πλατιά χαμόγελα. Γυρίσαμε τον διακόπτη στο «Snow» και με τη βοήθεια της απόστασης των 18 cm από το έδαφος και του μικρό του βάρους το μοντέλο της Suzuki δεν βρήκε πουθενά εμπόδια ικανά να το σταματήσουν. Ορια μπορεί να θέσουν τα ασφάλτινα ελαστικά διαστάσεων 215/55R17, οπότε με ένα χειμερινό σετ M+S το S-Cross μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο για κάθε έδαφος.

Advertisement

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-d640

Η έκδοση GL+ φέρει σχεδόν όλο τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (στην τιμή των 22.400 ευρώ), ενώ όσοι θέλουν σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες παρκαρίσματος και τεχνολογία αυτόνομης πέδησης θα πρέπει να επιλέξουν το κορυφαίο επίπεδο GLX (με επιπλέον κόστος 3.200 ευρώ).

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.373 cc, τετρακύλινδρος
Ισχύς: 140 PS/5.500 rpm
Ροπή: 22.4 kgm/1.500-4.000 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,2 sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100 km): 6,8 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 127 gr/km
Βάρος: 1.240 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.300/1.785/1.585 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 152,4 €
Τιμή: 22.400€