Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Mii… νομίζεις ότι είναι απλώς ένα μικρό!

Ελλάδα 15:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mii… νομίζεις ότι είναι απλώς ένα μικρό!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Mii… νομίζεις ότι είναι απλώς ένα μικρό!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Να εξηγηθούμε για να μην  παρεξηγηθούμε. Δεν είμαι δημοσιογράφος  του χώρου του αυτοκινήτου. Μου αρέσουν πολύ τα αυτοκίνητα και απλώς είμαι καλός πελάτης. Έχω αλλάξει  πολλά αυτοκίνητα στην ζωή μου από πολλές κατηγορίες.  Άρα γράφω ως υποψήφιος πελάτης για ένα αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΓΤΖΟΓΛΟΥ

Το Μii to είχα στα χέρια  μέρες.  Και λέω στα χέρια μου γιατί συνήθως όποτε επιστρέφω ένα αυτοκίνητο σε  μια αντιπροσωπεία παρακαλάω μέσα μου μην δουν τα χιλιόμετρα που έχω κάνει. Μου αρέσει πολύ να οδηγώ.  Είναι η ψυχοθεραπεία μου. Ακόμη και μέσα στην πόλη μεσημέρι καλοκαιριού με κίνηση, με ωραία μουσικούλα εγώ  χαλαρώνω. Αρκεί να έχω ένα αυτοκίνητο στα χέρια μου … που κάτι μου λέει.

Και το Mii δεν μου είπε «μη» πουθενά. Αξιοσέβαστη πρόταση στην κατηγορία. Διαχρονική εμφάνιση. Αν και για να πω την αλήθεια το μικρό της SEAT (κι εννοείται κυρίως η φάτσα του) μου αρέσει περισσότερο από τα αδελφάκια του by VW group. Τα φώτα του έχουν μια τσαχπινιά! Είχα και μια έκδοση υπέροχη. Κοκκινάκι της φωτιάς με ζάντες 14΄΄ σε χρώμα τιτανίου ειδικές επενδύσεις εσωτερικού. Και σπέσιαλ κάλυμμα κλειδιού. Δεν πέρασα από ταμείο τράπεζας που δεν το άφησα επιδεικτικά επάνω!!!

Advertisement
Advertisement

Για την λόξα μου με την ποιότητα κατασκευής σας έχω ξαναπεί. Αν με δει κάποιος πως κοπανάω  ξαφνικά το ταμπλό ή χτυπάω πόρτες ή περνάω από λακούβες για να δω αν θα ακούσω τον παραμικρό θόρυβο μάλλον θα πει ότι αυτός δεν πάει καλά. Ποιότητα προσεγμένη το Mii, σκληρά πλαστικά μια χαρά και γερά τοποθετημένα στην θέση τους. Τριγμοί απόντες!  Λιγοστές οι θήκες για μικροαντικείμενα αλλά πρακτικές, εργονομία απροβλημάτιστη και καλή ορατότητα.

Seat-Mii_g640

Η καμπίνα είναι ευρύχωρη. Τέσσερεις ενήλικες θα βολευτούν  άνετα και αυτοί που θα κάτσουν πίσω θα εκτιμήσουν τον αέρα που θα έχουν στο κεφάλι τους και τα πόδια. Για τα δεδομένα της κατηγορίας δεν το συναντάς και τόσο εύκολα αυτό. Δυστυχώς τα πίσω παράθυρα ανοίγουν ελαφρώς προς τα έξω λοξά. Το πορτμπαγκάζ 251 λίτρα για τέτοιο αυτοκίνητο δεν το λες και μικρό. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος φθάνει τα 951 λίτρα.

Advertisement

Αυτό που με εξέπληξε ήταν η ζωηράδα του κινητήρα. Την απολαμβάνεις. Ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο 1000άρι μοτέρ, θαυματουργό. Στην αρχή δεν το πίστευα. Άνοιξα και διάβασα πάλι τα χαρτιά του αυτοκινήτου. Εντυπωσιακά ελαστικό στις  χαμηλές στροφές. Αλλά και στην εθνική το πάτησα. Και ξέροντας πολύ καλά τα δεδομένα και τα όρια της κατηγορίας το ευχαριστήθηκα ακόμη και σε ένα κοντινό ταξιδάκι. Εντάξει στις ρεπρίζ με το aircondition στο ΟΝ δεν βγάζει φωτιές ρε παιδιά. Γενικά ο κινητήρας ήσυχος και πολιτισμένος. Η ανάρτηση απορροφά σαμαράκια και λακκούβες με ευκολία και προσφέρει ποιοτική κύλιση. Ακόμη και υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα το κράτημα απροβλημάτιστο.

Για την κατανάλωση από εμένα μην περιμένετε  αριθμούς. Δεν είμαι ο μέσος όρος. Βαρύ πόδι. Πρώτη, δευτέρα στενάζουν μόλις ανάψει πράσινο.  Αλλά ακόμη κι έτσι δεν δίψασαν ιδιαιτέρως τα 60 πρόθημα αλογάκια.

Advertisement

Seat-Mii_j640

Τέλος επειδή είμαι άνθρωπος του ραδιοφώνου μια ζωή αυτό που εκτίμησα περισσότερο ήταν το ηχοσύστημα του Mii. Καλοοο!!! Τσίτα και άκουγα θαυμάσια.

Μια από τις καλύτερες  προτάσεις για αυτοκίνητα πόλης το Mii. Τίμιο αυτοκίνητο,  με χώρους, στέκεται

Advertisement