Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Τοσκάνη: Πίσω από το τιμόνι του νέου Skoda Superb!

Ελλάδα 20:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από Τοσκάνη: Πίσω από το τιμόνι του νέου Skoda Superb!

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Τοσκάνη: Πίσω από το τιμόνι του νέου Skoda Superb!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το νέο Superb προτάσσει την κομψή σχεδίαση του, τον πλούσιο τεχνολογικά εξοπλισμό, καθώς και τους μεγάλους του χώρους διεκδικώντας μερίδιο αγοράς «από πάνω μέχρι και κάτω».

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΤΑΛΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Τι εννοούμε; Πως το νέο Skoda Superb διαθέτει την τεχνολογία και τα φόντα για να αποσπάσει πωλήσεις από premium και ακριβότερα μοντέλα (Audi A4, BMW 3 κ.α.), ενώ πετάει και το γάντι σε κλασικούς μεσαίους παίχτες (όπως είναι τα Ford Mondeo, VW Passat κ.α..). Μάλιστα, από κοντά το νέο Superb καταφέρνει να δείχνει ακόμη πιο όμορφο και δυναμικό, χάρη στο φαρδύτερο (+47 mm, συνολικό πλάτος 1,864 m) αμάξωμα και το μεγαλύτερο του μήκος (+28 mm, 4,861 m).

Advertisement
Advertisement

Κατά τα υπόλοιπα, η ναυαρχίδα της Skoda έχει να επιδείξει -όπως σε κάθε γενιά- τους τεράστιους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, με την ποιότητα κατασκευής να προσεγγίζει premium επίπεδα και από την λίστα με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας να μην απουσιάζει κανένα σύγχρονο στοιχείο άνεσης και ασφάλειας. Άλλωστε, μία πρώτη γεύση είχαμε πάρει από την στατική παρουσίαση που είχε γίνει πριν από μερικούς μήνες στην Πράγα και τώρα βρισκόμαστε στην καταπράσινη Τοσκάνη, από όπου σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις.

Στην διάθεσή μας είχαμε την έκδοση 2.0 TSI με τους 220 PS και το αυτόματο κιβώτιο DSG-6, ενώ στην συνέχεια οδηγήσαμε και την ισχυρότερη 4×4 έκδοση με ίδια κινητήρα και αυξημένη ισχύ στους 280 PS. Φυσικά, ούτε λόγος για τις επιδόσεις και των δύο μοντέλων με την «σέρβο» λειτουργία των μοτέρ. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική, όπως αρμόζει σε μία λιμουζίνα. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι γενικά μαλακή και προσανατολισμένη προς την άνεση.

Advertisement

Εδώ να πούμε πως το Superb είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που προσφέρεται με το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης DCC (Dynamic Chassis Control) που παραμετροποιεί το σασί (εδώ συνδυάζεται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, πέρα από την αλλαγή της χαρτογράφησης του κινητήρα, τιμονιού, αυτόματου κιβωτίου), μέσα από το μενού Driving Mode με πέντε προγράμματα. Το νέο Superb θα λανσαριστεί από το φθινόπωρο με τις βασικές -και πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις για εμάς να είναι η οι 1.4 TSI με 125 ή 150 PS και η ντίζελ 1.6 TDI με 120 PS. Και όπως είπαμε, το μεγάλο ατού του Superb θα είναι και ο υπερπλήρης τεχνολογικός εξοπλισμός που για να τον αναφέρουμε θα… χάναμε την συνέντευξη Τύπου!

Advertisement

Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι στο NewsAuto.gr!