Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Στουτγάρδη: Οδηγούμε την Porsche Panamera Hybrid!

Ελλάδα 3:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Στουτγάρδη: Οδηγούμε την Porsche Panamera Hybrid!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Στουτγάρδη: Οδηγούμε την Porsche Panamera Hybrid!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την νέα υβριδική Panamera από το μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη  μέχρι τη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Advertisement
Advertisement

Η διαδρομή περιελάμβανε αυτοκινητόδρομο όπου δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας υπάρχουν όμως όρια που θέτει η πυκνή κυκλοφορία. Επίσης περιελάμβανε και ένα μεγάλο τμήμα επαρχιακών δρόμων που περνούσαν από σημεία απίστευτης φυσικής ομορφιάς.

Συνολικά συμπληρώσαμε 400km πίσω από το τιμόνι της υβριδικής Panamera κατευθυνόμενοι προς το Νίρμπουργκρινγκ για να παρακολουθήσουμε τον 6ωρο αγώνα αντοχής καλεσμένοι της Porsche. Στη γερμανική εταιρεία έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν μετά τη νίκη στις 24ώρες του Μαν.

Θέλουν όσο τίποτα δε νίκη και εντός έδρας αύριο. Η Porsche αγωνίζεται στο WEC στην κατηγορία LMP1 με την 919 Hybrid που επίσης έχει υβριδικό σύστημα όπως και η Panamera που οδηγήσαμε.

Advertisement
Advertisement

Στο Νίρμπουργκρινγκ ρωτήσαμε τον νικητή των 24ωρών του Μαν, Τίμο Μπέρναρντ για το πόσο απολαυστική μπορεί να είναι τελικά η οδήγηση ενός υβριδικού μοντέλου: “Πιστεύω ότι η απόλαυση στην οδήγηση μπορεί να συνδυαστεί με την υβριδική τεχνολογία. Αυτό δείχνουμε στους αγώνες αντοχής μ’ αυτά τα υπέροχα σπορ αυτοκίνητα. Όπως μπορείτε να δείτε τα αγωνιστικά μας αυτοκίνητα είναι σέξι, θελκτικά και πάρα πολύ γρήγορα. Είναι πολύ γρήγορα αν δείτε το γυρολόγιο και ταυτόχρονα δίνουν ευχαρίστηση στον οδηγό. Η επιτάχυνση είναι καταπληκτική και όταν κινείσαι τόσο γρήγορα όσο εμείς πρέπει να έχεις καλή απόδοση να καταναλώνεις με μέτρο. Η αυτοκινητοβιομηχανία μεταφέρει τεχνολογία από τους αγώνες αντοχής οπότε σας λέω με βεβαιότητα ότι ναι η διασκέδαση στην οδήγηση μπορεί να συνδυαστεί με την υβριδική τεχνολογία“.

wec-nurbur17-tp-bernardt640

Advertisement

Όσα μας είπε ο Τίμο Μπέρναρντ είχαμε την ευκαιρία να τα διαπιστώσουμε και εμείς οδηγώντας την υβριδική Panamera των 462PS. Προφανώς είναι πολύ ισχυρή όπως όλες οι Porsche, απίστευτα γρήγορη με εξαιρετικό κράτημα, πάτημα και συμπεριφορά είτε στις γρήγορες καμπές είτε σε κλειστά κομμάτια. Ότι κι αν κάνεις δεν μπορείς εύκολα να την φέρεις σε δύσκολη θέση χάρη και στα θηριώδη διαστάσεων Pirelli 315/30/21.

Panamera-hybrid-tp-d640Η Panamera Hybrid φορά Pirelli διαστάσεων 315/30/21 ειδικά σχεδιασμένα για αυτή.

Advertisement

Δεν είχα οδηγήσει μέχρι σήμερα συμβατικό αυτοκίνητο με τόσο μεγάλο ελαστικό. Η Pirelli φτιάχνει τα συγκεκριμένα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης ειδικά για την Porsche Panamera. Στην πράξη νιώθεις ότι κολλάνε στο δρόμο και όταν υπερβάλαμε σκεφτόμασταν αν θα ξεκολλήσει η άσφαλτος, τέτοια αίσθηση έδιναν! Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως η Panamera hybrid είναι τετρακίνητη. Το σύστημα συνδυάζεται μ’ ένα 8αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK όπου μπορείς ν’ αλλάξεις ταχύτητα χωρίς ν’ αφήσεις το πόδι από το γκάζι, χωρίς κανένα (!) σκορτσάρισμα.

Panamera-hybrid-a640

Η Panamera hybrid έχει ένα τρίλιτρο V6 twin turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 330PS και ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136PS. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 462PS. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν χωρητικότητα 14kwh και υπάρχει δυνατότητα φόρτισης (plug in) ενόσω το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Επιπλέον διαθέτει αερανάρτηση με αποσβεστήρες ρυθμιζόμενης σκληρότητας σε τρία επίπεδα. Αυτό συνδυάζεται και με τα 4 προγράμματα χαρτογράφησης (Electric, Hybrid, Sport, Sport +). Η Porsche ανακοινώνει με το Hybrid mode κατανάλωση στα 2.5lt/100km γι’ αυτό το 4θεσιο υπεραυτοκίνητο.

Advertisement

Ξεκινήσαμε από την Στουτγάρδη με αρκετή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσουμε το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό βίντεο.

Όταν μετά από ώρες ξεμπλέξαμε από την κίνηση αρχίσαμε να κινούμαστε πιο γρήγορα. Επιλέγοντας Sport + έχεις στα χέρια σου μια καθαρόαιμη Porsche με τιμόνι 1:1 εξαίρετη κατευθυντικότητα, απαράμιλλο κράτημα, ουδέτερο ζύγισμα χωρίς ούτε στιγμή να χαθεί η άνεση, η πολυτέλεια και η αρχοντιά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Μας έκανε μεγάλη εντύπωση πως μετά από 270 λεπτά ταξίδι φτάσαμε στο Dorit το ξενοδοχείο που βρίσκεται μέσα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ χωρίς να έχουμε κουραστεί καθόλου. Εκεί τελικά βρίσκεται και το πιο δυνατό σημείο της Panamera. Είναι ένα εξαιρετικά ικανό αυτοκίνητο για να σε μεταφέρει με τη μέγιστη δυνατή, άνεση, ασφάλεια, πολυτέλεια από το ένα σημείο στο άλλο. Ταυτόχρονα όταν το θες είναι μια σπορ Porsche. Επιπλέον στη πόλη είναι ένα όχημα που κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 40km ή υβριδικά με κατανάλωση 2.5lt/100km! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Panamera-hybrid-tp-c640

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Porsche Panamera Hybrid
Κινητήρας:  2894 cc + ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς: 462 PS συνδυαστικά
Ροπή:  71.5 kgm συνδυαστικά
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα:  278 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 4.6 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 56 gr/km
Βάρος: 2170 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.049 x 1.937 x 1.423 mm
Χώρος αποσκευών:  405lt
Τέλη κυκλοφορίας:  0 €
Τιμή: – (είναι διαθέσιμη στη χώρα μας προς πώληση)

Panamera-hybrid-b640Panamera-hybrid-tp-g640